EBT testaa: Akro-Meleco taikasieni

Keskustelua autonhoidosta.
Vastaa Viestiin
HVM

EBT testaa: Akro-Meleco taikasieni

Viesti Kirjoittaja HVM »

Meseläinen JariK lähetti ystävällisesti Eastern brainworks tuningille testiin Akro-Meleco taikasienen, kiitos Jari. :D Olisin murustellut sienen oitis vesipiippuun kun sain sen käsiini, mutta onneksi jalo mesenaatti ymmärsi kertoa minulle ennakkoon sienen käyttötarkoituksesta. :shock: Siltikään en sano etteikö suti olisi antanut piipussakin hyviä säväreitä, tuntuu nimittäin olevan jytyä kamaa. :shock:

Ennakkoasenteet sientä kohtaan olivat samat kuin Ostos-TV:n vatsalihasvyömainosta pällistellessä, olin haukotella leukani sijoiltaan. Skeptikko ei pääse asenteistaan ennenkuin näkee tai kokee. :idea:

Kastelin sienen ohjeiden mukaan ja puristelin enimmät vedet pois. Hyökkäsin minua koko ässän omistamisen ajan vaivanneen probleeman kimppuun: Ovenkarmeissa on entisten omistajien kengistä tulleita mustia viiruja jotka eivät ole tähän mennessä antautuneet minkään vippaskonstin edessä. :evil: On kokeiltu liuottimia, karhunkieltä etc. -mikään ei auta. :( Sama juttu keltaiseksi pinttyneen harmaan kuskin oven kahvan kanssa.

Mutta mitä tekee tämä noiduttu suti? :shock: Olen kuulevinani hiljaista pilkkanaurua kun tarjoan sitä ongelmakohteisiin. :shock: Muutama esinahkan edestakaisliikettä muistuttava huolellisesti suunnattu liike, ja viirut ja lika ovat kadonneet riivatun sienen uumeniin. :eec: Kuolemantuomion saivat myös oven tiivisteistä oviverhouksien reunoihin patinoituneet kuvajaiset. :D

Taikoihin en usko, siinä mielessä minulle on turha tarjota ensimmäistäkään sientä etuliitteellä "taika." 8) Mutta silmänkääntotemppuihin sen sijaan uskon, ja tämän sienen illuusio on yleisöön uppoava. :D

Puhdasta tuli, kiitokset Jari. :D Herra kertonee sutin käyttökohteista halutessaan itse lisää, minulla ei ole tänään aikaa käydä läpi kaikkia pakkauksessa mainostettuja käyttökohteita. :shock:

EBT suosittelee. :idea:
Avatar
JariK
Viestit: 246
Liittynyt: 22.3.2006 10:15
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JariK »

Kiva että toimii.

"taika" sana epäilyttää aina...

Jari
612 Vario

WWW.KMAP.FI
Avatar
JariK
Viestit: 246
Liittynyt: 22.3.2006 10:15
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JariK »

Passiivinen piilomainos :shock: :o :oops: :wink: Klik klik

modet poistaa, jos puristaa
612 Vario

WWW.KMAP.FI
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

JariK kirjoitti:Passiivinen piilomainos :shock: :o :oops: :wink: Klik klik

modet poistaa, jos puristaa
En usko sanaakaan :lol:

Mutta mulle heti yksi - katsotaan toimiiko :arrow: YV:tä pukkaa :shock:
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

LLL on myös testannut ja hyvin toimii. Kyllä.
Pro HVM
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Näitähän mainostin jo viime vuonna jossain puunaus topicissa.Hirvittävää uskottavuutta en tainnut silloin saavuttaa :twisted: Nyt taitaa jo muutkin uskoa 8)

Ja vähemmän imartelevana tuolle Akro-Meleco:lle on se että "samoja" sieniä saa Swiffer magic eraser nimellä 4 kertaa enemmän samalla rahalla :oops:
Avatar
JariK
Viestit: 246
Liittynyt: 22.3.2006 10:15
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JariK »

AM kirjoitti: Ja vähemmän imartelevana tuolle Akro-Meleco:lle on se että "samoja" sieniä saa Swiffer magic eraser nimellä 4 kertaa enemmän samalla rahalla :oops:

:oops:
jaaaaaa... pitääpä käyä tarkastaan swifferin hinta... mutta joo, jos väite pitää paikkaansa.. niin pitää ruveta sieltä ostamaan meillekkin ne. :wink:
612 Vario

WWW.KMAP.FI
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

No sen verran on tunnustettava että swifferit ovat hieman pienempiä ja kestoikä tuntuu olevan hieman lyhyempi,menee helpommin palasiksi...Että en tiedä sitten,pitäisi tehdä suuri puolueeton kestotesti 8)
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Kaverin w201:n kerman väriset MB-Tex tai peräti nahkapenkit olivat tummuneet aikalailla, hinkattiin ilta niitä taikasienillä :arrow: tuli kuin uudet 8)
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pesu, puunaus & fiksaus”