ässä kolisee

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret
Vastaa Viestiin
Avatar
pas2
Viestit: 51
Liittynyt: 02.7.2006 16:07
Paikkakunta: mars. ja välillä veenus

ässä kolisee

Viesti Kirjoittaja pas2 »

eli semmonen ongelma että (luullakseni) vasemmasta etupyörästä kuuluu kolahdus aina ku ajaa töyssyyn tai kääntää rattia. myös pienissä nopeuksissa
että mistäköhän mahtaisi johtua?

ja malli on siis 280 se 2.8 twincam vm -86
KuvaKuva
HVM

Re: ässä kolisee

Viesti Kirjoittaja HVM »

pas2 kirjoitti:eli semmonen ongelma että (luullakseni) vasemmasta etupyörästä kuuluu kolahdus aina ku ajaa töyssyyn tai kääntää rattia. myös pienissä nopeuksissa
että mistäköhän mahtaisi johtua?

ja malli on siis 280 se 2.8 twincam vm -86
No villi veikkaus: Hajallinen iskari. Kääntää rattia? kolahtaa paikallaankin? Jousi poikki?
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7116
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Re: ässä kolisee

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

pas2 kirjoitti:malli on siis 280 se 2.8 twincam vm -86
Mtähh :shock: 280:sen valmistus on lopetettu -85 :D

niin ja asiaan....

Kolahdus voi kuulua monesta paikkaa... Alapallo. Yläpallo. Reaktiotangon takapää. Apusimpukka.
Avatar
pas2
Viestit: 51
Liittynyt: 02.7.2006 16:07
Paikkakunta: mars. ja välillä veenus

Viesti Kirjoittaja pas2 »

ei kuulu paikallaan. ja jarru välillä ravistaa jarruttaessa
ja emmätiiä mut kuitenki 2.8 twincami bensa se on ja kai se 280 on
KuvaKuva
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

pas2 kirjoitti:ei kuulu paikallaan. ja jarru välillä ravistaa jarruttaessa
ja emmätiiä mut kuitenki 2.8 twincami bensa se on ja kai se 280 on
Puisteleppas pitkittäistukivartta eli reaktiotankoa. Menee alatukivarresta koriin.
Avatar
Lommo88
Viestit: 1
Liittynyt: 24.2.2007 2:25

Viesti Kirjoittaja Lommo88 »

kallistuksen vaakaaja poikki ylätukivarren ja vakaajan liitäntä kohdasta. sitä ei heti päälle päin yhtäkkiä huomaakkaa. ittellä oli sama ongelma aikoonansa. jos on kyseinen vika ei kannata ajaa autolla yhtää koska ylätukivarsi pääsee taittumaan jarrutuksissa sivulle ja sitte tuloo viä suurempia ongelmia.
Avatar
pas2
Viestit: 51
Liittynyt: 02.7.2006 16:07
Paikkakunta: mars. ja välillä veenus

Viesti Kirjoittaja pas2 »

joo on se 280..
vois joskus lukee ne paperitki ku tekee kaupat :oops: vm on siis 81.
mut ei sen niin väliä, parempi vaan :D

täytyypä nostaa auto ylös ja tutkia mikä siellä oikeen kolisee ja noi katon ainaki mitä ehdotettiinki.
toivottavasti ei oo ainakaa jälkimmäinen.

oon kyl ajanu joku 1500-2000 km sillee et se on kolissu mut ei se pahemmaks ainakaa oo muuttunu.
KuvaKuva
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Veikkauksena ylätukivarren väljyys. Itsellä piti samanlaista oiretta. Jos vika on siinä, kannattaa vaihtaa samantien molemmat, eivät ole edes kalliita.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Kaapo kirjoitti:Veikkauksena ylätukivarren väljyys. Itsellä piti samanlaista oiretta. Jos vika on siinä, kannattaa vaihtaa samantien molemmat, eivät ole edes kalliita.
Juu, italo-vartta saa 50-100e väliin, orkkista siinä satkun. Kannattaa vaihtaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 alusta”