500sec kansivikako?

Vastaa Viestiin
T.Seppänen
Viestit: 40
Liittynyt: 08.12.2010 21:51
Paikkakunta: oulu

500sec kansivikako?

Viesti Kirjoittaja T.Seppänen »

Tuosa tuli vaiheltua itelle vanha w126 sec 500.. Syytää ilmanputsariin reilusti öljyä..
Mittasin puristuspaineet, vänkärin puolelisessa lohkossa sylinterit 1-4 kaikki tasan 9..
kuskin puoli sylinetri 5: 7.0, sylinteri 6: 6.5, sylinteri 7: 6.5, sylinteri 8: 6.3..
Iltapuuhaa tiedossa siis,mutta mistä lähen rajaamaan vikaa seuraavaksi?
Paineilmaa palotilaan ja korva hörölle vai?
T.Seppänen
Viestit: 40
Liittynyt: 08.12.2010 21:51
Paikkakunta: oulu

vastaan itselle..

Viesti Kirjoittaja T.Seppänen »

Itse epäilen männän-renkkaitten olevan jumisa..
Laitan tuosa ku tallille pääsen ni moottorin puhistus aineen öljyn sekaan,ja sitte öljyt alas..
Sitte uus suodin ja öljyt+ öljyn käsittely aine (rvs) tai (forte)..
Jos kokeilu ei tuota tulosta, ni sitte moottori pöydälle ja atomeiksi..
T.Seppänen
Viestit: 40
Liittynyt: 08.12.2010 21:51
Paikkakunta: oulu

samaa

Viesti Kirjoittaja T.Seppänen »

Laitoin puhdistus aineen taanoin, ja sitte rvs käsittely.. Puristukset nousi uudessa mittauksessa.. uudet puristukset pytty 5:8.0,pytty 6:7.8 ,pytty7:7.0 ,pytty 8:7.8..
Jännä et kuitenki jotain muutoksia,olin aika skeptinen noihi töhniin..
kannen-tiiviste kuitenki mennyt,joten odottelen uutta tiivistettä.
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

Seuraillaan aihetta..

Kerrohan tuliko paffin vaiholla kuntoon..
® Mesen linttaklubi
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

joko kannentiiviste on tullut.seuraillaan aihetta
T.Seppänen
Viestit: 40
Liittynyt: 08.12.2010 21:51
Paikkakunta: oulu

kysymys liittyen sec mersuun

Viesti Kirjoittaja T.Seppänen »

laitan tähän,ni ei tarvi uutta aloittaa.. Lähteekö ne ketjun laahaimien tapit vetämällä irti,vai onko niisä joku lukitus? moottori on 117.963
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

lähtee vetämällä :wink:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ei lähe ihan sormin, siinä tarvii olla jokin työkalu millä vetää sitä ulospäin :lol:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
T.Seppänen
Viestit: 40
Liittynyt: 08.12.2010 21:51
Paikkakunta: oulu

..

Viesti Kirjoittaja T.Seppänen »

Auto vaihtoi omistajaa.. En kerenny irrottaa kansia,joten alkuperäinen ongelma jäi selvittämättä.. . Laahaimen tapit lähti helposti irti,työkaluiksi tarvi muistaakseni 6mm pultin sekä mutterin ja prikan. ja vetämällä irtos niinku jo neuvottiin aiemmin... kiitos ohjeista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”