M116.965 ketjunkiristin -89 SEL420
M116.965 ketjunkiristin -89 SEL420
Pittääkö tuo aukastaja resetoija, ku mennee ihan pohojiin nyttenkin?
Kiristin vasemmalla, nuilla kahella puristimella ei muuten tee M116 padan kanssa yhtään mitään.
Kiristin vasemmalla, nuilla kahella puristimella ei muuten tee M116 padan kanssa yhtään mitään.
Pro HVM
Onko toi tossa vasemmalla se kiristin?
Onkohan siinä räikkämallinen kiristin, vai öpaineella kiinnileikkaava? Jos räikkä, niin tuo mulukku tulee sieltä torvesta vetämällä pois. Pers'pultti irti (ota sisältä lentävä jousi silmällä kiinni) ja tuuppaat takakautta sisään YHDEN naksauksen verran. Sitten ketjut ja KAIKKI muut systeemit kiinni. Ajoituksen tarkistus. Viimesenä kiristimen jousi suojamuttereineen.
Onkohan siinä räikkämallinen kiristin, vai öpaineella kiinnileikkaava? Jos räikkä, niin tuo mulukku tulee sieltä torvesta vetämällä pois. Pers'pultti irti (ota sisältä lentävä jousi silmällä kiinni) ja tuuppaat takakautta sisään YHDEN naksauksen verran. Sitten ketjut ja KAIKKI muut systeemit kiinni. Ajoituksen tarkistus. Viimesenä kiristimen jousi suojamuttereineen.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Tullooko sieltä Tajunkankaan kottaraisilta millonka se Oikea Projektikertomus? Vai olenko puusilimä.
Onko käyty Joensuussa taksilla ostamassa varaosia?
Onko harjoitettu lukuisia työvaiheita?
Onko mitä tiputeltu jakopiähän?
Onko mitä rikottu? Onko korjattu kans?
Täälä mennee miun hiihtolomat netin kyttäämiseen, voittako ilmoittaa raportin julkistusajankohdan niin ei tarvii yön päivän huolehtia?
Mitä siellä oikein tehhään? Mitämitä?
Onko käyty Joensuussa taksilla ostamassa varaosia?
Onko harjoitettu lukuisia työvaiheita?
Onko mitä tiputeltu jakopiähän?
Onko mitä rikottu? Onko korjattu kans?
Täälä mennee miun hiihtolomat netin kyttäämiseen, voittako ilmoittaa raportin julkistusajankohdan niin ei tarvii yön päivän huolehtia?
Mitä siellä oikein tehhään? Mitämitä?
Tää on ihan kohta valmis.
...
Kyllä se polkupyörän lukkokin kestää.. VarmaankinOlli Lajunen kirjoitti:Laitoittahan varmasti siihen riimuun polkupyöräketjun sokallisen lukon että kestää?
Omassa Ässässä on tuo polkupyörän lukko. Viime keväänä vaihdoin ketjun ja yhdistin päät väliaikaisesti tuolla maailman lopun lukolla. Kokeillaan nyt sitten kauan pysyy yhdessä. Ikävää vaan jos kone hajoaa, joutuu laittamaan tehokkaamman diesel-moottorin sitten
Ketjun vaihdosta olisi tullut hyvä opetus video, tein homman yksin. Pari kertaa oli kone jumissa välillä ja ketju karkasi muutaman kerran nokka-akselin rattailta Kuitenkin sain merkit kohdalleen ja kone lähti tulille vielä.
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Jotta tämmönenkin tobix. Niinno, tilattuhan tämä on.
Raportointi on retuperällä kun ei riittänyt kaistaa soittaa sukkahousuheviä, Eläkeläisiä ja Klamydiaa yhtä aikaa - mutta kommunisteille tiedoksi, että nopeuksia ja palveluntarjaojaa ollaan vaihtamassa erittäin voimakkaasti ja maaliskuussa.
Ässä (Zum teufel-topikissa on kerrottu oleellinen, tai siis epäoleellinen...)
Raportointi on retuperällä kun ei riittänyt kaistaa soittaa sukkahousuheviä, Eläkeläisiä ja Klamydiaa yhtä aikaa - mutta kommunisteille tiedoksi, että nopeuksia ja palveluntarjaojaa ollaan vaihtamassa erittäin voimakkaasti ja maaliskuussa.
Ässä (Zum teufel-topikissa on kerrottu oleellinen, tai siis epäoleellinen...)