M116.965 ketjunkiristin -89 SEL420

Vastaa Viestiin
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

M116.965 ketjunkiristin -89 SEL420

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Pittääkö tuo aukastaja resetoija, ku mennee ihan pohojiin nyttenkin?

Kuva
Kiristin vasemmalla, nuilla kahella puristimella ei muuten tee M116 padan kanssa yhtään mitään.
Pro HVM
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Onko toi tossa vasemmalla se kiristin?

Onkohan siinä räikkämallinen kiristin, vai öpaineella kiinnileikkaava? Jos räikkä, niin tuo mulukku tulee sieltä torvesta vetämällä pois. Pers'pultti irti (ota sisältä lentävä jousi silmällä kiinni) ja tuuppaat takakautta sisään YHDEN naksauksen verran. Sitten ketjut ja KAIKKI muut systeemit kiinni. Ajoituksen tarkistus. Viimesenä kiristimen jousi suojamuttereineen.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Kiitos Misa. Kyseessä ei ole siis räikkämalli. Taas pääsemmä etteenpäin.

PS. Uusi riimu jo koneessa, vähänkö ollaan neroja. 8)
Pro HVM
Avatar
Olli Lajunen
Mersutohtori
Viestit: 559
Liittynyt: 01.10.2005 13:52
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Laitoittahan varmasti siihen riimuun polkupyöräketjun sokallisen lukon että kestää? :pappa:
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

No ei laitettu. Niitattiin ihan L-D:n suosiollisten ohjeiden mukkaan ja hyvä tuli ku mummon jalasta.
Kiitos L-D!
Mie oisin ite painanu mese-esabilla 10 sekunnin hepit virrat kympillä - tai yhellätoista itsesiassa.
Pro HVM
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Onkkoon se ristäjäkapitalistin...sanonko mikä? En sano...no sanon kuiteskii ...himpskattilainen:shock: tarjonnu sulle mittää muuta kun töitä
Kuva ??
Avatar
A. Hara
Arkki-idiootti
Viestit: 866
Liittynyt: 03.8.2006 9:58
Paikkakunta: Evakkoreisulla

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

Tullooko sieltä Tajunkankaan kottaraisilta millonka se Oikea Projektikertomus? Vai olenko puusilimä.

Onko käyty Joensuussa taksilla ostamassa varaosia?
Onko harjoitettu lukuisia työvaiheita?
Onko mitä tiputeltu jakopiähän?
Onko mitä rikottu? Onko korjattu kans?

Täälä mennee miun hiihtolomat netin kyttäämiseen, voittako ilmoittaa raportin julkistusajankohdan niin ei tarvii yön päivän huolehtia?

Mitä siellä oikein tehhään? Mitämitä? :protest: :amis_selittaa:
Tää on ihan kohta valmis.
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3629
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Eikö se hidalgo itse enää ehdi upseerinhommiltaan edes netin ääreen kateutta köyhissä herättämään kun joutuu autotallitorpparit näitä tekniikkatiedusteluja tekemään? :shock:

:lol:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Tiedottaminen tallin tapahtumista on kyllä ihan retuperällä :evil: Tallissa pitäisi olla ehottomasti veppikamera jotta tiijettäs mitä tapahtuu :amis_selittaa:
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3629
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Harju kirjoitti:Tiedottaminen tallin tapahtumista on kyllä ihan retuperällä :evil: Tallissa pitäisi olla ehottomasti veppikamera jotta tiijettäs mitä tapahtuu :amis_selittaa:
Toisaalta, tätä saattaa alaikäisetkin lukea... :lol:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Ottakaahan lisää asennusvettä, olisi mielenkiintoista saada raportti, kuinka molemmat ketjut vaihdetaan Mersun 16-pyttyiseen koneeseen :shock: :twisted: :lol:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

:idea: Tehkää esittelyvideo Mesen jakopäästä ja sen remontoinnista tms. Ei tarviis porukoiden enää sille hidastetulle remonttireiskan pätkälle hekotella :D
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

NO :!: Joko akut on latingissa? Vilmin tekoaika lähestyy > parhaaseen kuvaushetkeen enää tunti/pari! Ja nyt EI sitte tankata ylikuntoon...Hal..Haloo...jätkät hei...HALLOOO!

Sammuko ne :shock:
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

On ne varmaan sammunu ei oo kuulunu pitkään aikaan mitään :shock:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Myö ollaan voittajia.
Tuo johtaja varmaan raportoi tarkemmin jahka herrää.
Nyt on hieman :pidu:
Pro HVM
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Rässi66 kirjoitti:Myö ollaan voittajia.
Tuo johtaja varmaan raportoi tarkemmin jahka herrää.
Nyt on hieman :pidu:
Täh? Joit sen sitten pöydän alle vai

Kuva
ja
Kuva

Mutta se viideo pittää saaha ensin kassaan :idea:
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

...

Viesti Kirjoittaja jarski »

Olli Lajunen kirjoitti:Laitoittahan varmasti siihen riimuun polkupyöräketjun sokallisen lukon että kestää? :pappa:
Kyllä se polkupyörän lukkokin kestää.. Varmaankin :roll:
Omassa Ässässä on tuo polkupyörän lukko. 8) Viime keväänä vaihdoin ketjun ja yhdistin päät väliaikaisesti tuolla maailman lopun lukolla. Kokeillaan nyt sitten kauan pysyy yhdessä. Ikävää vaan jos kone hajoaa, joutuu laittamaan tehokkaamman diesel-moottorin sitten :(

Ketjun vaihdosta olisi tullut hyvä opetus video, tein homman yksin. Pari kertaa oli kone jumissa välillä ja ketju karkasi muutaman kerran nokka-akselin rattailta :shock: Kuitenkin sain merkit kohdalleen ja kone lähti tulille vielä.
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jotta tämmönenkin tobix. :shock: Niinno, tilattuhan tämä on. :idea:

Raportointi on retuperällä kun ei riittänyt kaistaa soittaa sukkahousuheviä, Eläkeläisiä ja Klamydiaa yhtä aikaa - mutta kommunisteille tiedoksi, että nopeuksia ja palveluntarjaojaa ollaan vaihtamassa erittäin voimakkaasti ja maaliskuussa. :idea: :lol:

Ässä (Zum teufel-topikissa on kerrottu oleellinen, tai siis epäoleellinen...)
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Joo, nyt on osaamista ja kokemusta tuosta V8-riimuremontista.
Olis kai sen nopiampaaki teheny, mutta tuolla lailla oli hauskempaa.
:beerhug:
Pro HVM
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”