Mistä varaosia 60 vuotiaaseen Meseen?

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
linesix
Viestit: 39
Liittynyt: 07.12.2006 14:03
Paikkakunta: Lahti

Mistä varaosia 60 vuotiaaseen Meseen?

Viesti Kirjoittaja linesix »

Eli viittä vaille 60v. Mersu sai tuomion katsastuksessa jotta pitäisi raidetangon pää uusia. Mistä em. tyyppisiä varaosia voisi löytää noin vanhaan autoon?

Mikä muuten tuollaisen -57 rättikattoisen 4-ovisen Mesen arvo olisi suunnilleen jos sitä alkaisi vaihtamaan euronippuun?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Jos hyvän kovakattoisen Adenauerin hinta on minimissään 50t€ niin oisko tuo kolmin vai jopa viisinkertainen :roll:

Noin vanhaan ei ole tarvinnut tonkia osia joten alkuperäiseen kysymykseen en osaa vastata :oops:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Jollei mualta niin Mercedes Benz Classic Motor Center Saksassa, vai joku tuommoinen, toimittaa osia kaikkiin MB:n malleihin 30-luvun alusta lähtien... Hinta? Jaa-a, en osaa sanoa, ei varmaan ilmaisia, mutta jollei muualta saa niin ei se silloin kallis voi olla :lol:

Suora linkki hakuosioon eli tuosta vaan haku päälle:
http://partssearch.mercedes-benz-classic.com/
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Ei pysty sanomaan, ennen kuin on nähnyt kuvan autosta :D
Avatar
Samuli H
Turbopöljä
Viestit: 1305
Liittynyt: 02.10.2005 17:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

www.mbclassics.de löytyy osia vanhempiin mersuihin. Raidetangon päitäkin näkyy olevan suoraan varastossa.
Olen muutaman kerran tuolta tilannut osia ja hyvin on palvelu pelannut.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
linesix
Viestit: 39
Liittynyt: 07.12.2006 14:03
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja linesix »

Kiitoksia vastaajille. Selvennykseksi vielä että kyseessä on siis -57 M-B 180 4d jossa kangaskatto, eli rättikatto, ei avoauto. Mikä aurinkokatto toi nyt on sit tjsp oikealta nimeltään.
Ei todellakaan mikään Adenauer, joka nyt itsellenikin selvisi että on tosiaan 4-ovinen avo Lincolnin lisäksi.

Tämä auto joka tarvii uutta osaa on ystäväni appivanhempien ja minä tässä parhaani mukaan yritän vain auttaa. Auto saattaa tulla nettiautoon joku kaunis päivä myyntiin. Kunhan sille vain hinnan keksivät. Mun käsityksen mukaan olisi suurella haitarilla 10-20k€ sen arvo.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”