.

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

.

Viesti Kirjoittaja 325E »

.SELITETTY
Viimeksi muokannut 325E, 28.1.2014 0:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

ei sitä hyllyä tarvihe irrottaa sitten niitten kajarien asennusta varten :wink:

jos siis siinä sellaset muoviset "päälliset"
® Mesen linttaklubi
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

Ei ole muovisia päällisiä

Viesti Kirjoittaja 325E »

Ei ole muovisia päällisiä karvalakeista karvalakein..ainoastaan hattuhyllyn keskellä loistaa se ensiapulaukku muovinen musta kotelo, kajareiden kohdalla on tasaista verhoilua. Siitä puuttuu ne uudenmallin niskatukien montut joita olen nähnyt uudemmissa W124:ssa. Käsittääkseni hylly pitäisi irroittaa vai?
Nyt en pääse ruuvaamaan kaijuttimia ja en tiedä pitääkö lisäksi puhkaista hattuhyllyyn kajareiden 4" reijät?

potox kirjoitti:ei sitä hyllyä tarvihe irrottaa sitten niitten kajarien asennusta varten :wink:

jos siis siinä sellaset muoviset "päälliset"
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Ainaki ne c pilareiden sisäverhoukset piti irrottaa, sen muistan.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

ensiapulaukun muovikotelo?

Viesti Kirjoittaja 325E »

Milläs on kiinni se eniapulaukun muovikotelo siinä hattuhyllyn keskellä, siinä on selvät kaulukset eli se pitäisi saada ennen irti itse hattuhyllyn verhoilun irroitusta.


JiiTee_ kirjoitti:Ainaki ne c pilareiden sisäverhoukset piti irrottaa, sen muistan.
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

siit on miljuuna vuotta ku oon sen ite irrottanu mut muistelisin että pitäs liu'uttaa konepelliä kohti ja sit puoliväkisten saada se takareuna sieltä nousemaan,tai sitten vain jokin reuna ensin ylös ja siitä sitten alkaa irtoamaan loputkin kotelosta. Tai sitten sielä kontin puolella on jotkin väkäset jotka sitä pitelee kiinni,väkäsiä siellä varmasti on mutta millaset niin sitä en muista enää :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

Voisko joku katsoa varaosa ohjelmasta kiinnityskohdat

Viesti Kirjoittaja 325E »

Voisko joku katsoa varaosakuvastosta tuon ongelmallisen hattuhyllyn kiinnityskohdat..auto W124 200D Sedan vm-1987 hattuhylly suora ei kaijutin paneeleja ainoastaan keskellä ensiapulaukun kotelo joka muovia ja siitä kohtaa tuo on kiinni mutta miten.

Terho P kirjoitti:siit on miljuuna vuotta ku oon sen ite irrottanu mut muistelisin että pitäs liu'uttaa konepelliä kohti ja sit puoliväkisten saada se takareuna sieltä nousemaan,tai sitten vain jokin reuna ensin ylös ja siitä sitten alkaa irtoamaan loputkin kotelosta. Tai sitten sielä kontin puolella on jotkin väkäset jotka sitä pitelee kiinni,väkäsiä siellä varmasti on mutta millaset niin sitä en muista enää :?
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Tuo on ainua kuva, jonka löysin hattuhyllystä. Eipä taida juur apua olla...

http://images.neoriginal.ru/index.php?c ... 0ac589650c
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

Mitkä on nuo osat 113 ja 110

Viesti Kirjoittaja 325E »

Ei voi tällä foorumiaa sanoa etteikö saisi apua, mutta kun itse on niin osaamaton ja varovainen ettei rikkos tuota hattuhyllyä. Ilmeisesti kaikilla on sitä uudempaa mallia jossa on kaijuttiminen kohdalla se irroitettava ritilä. Oliko tuo linkiytetty kuva vuosimallista 1987.

745 kirjoitti:Tuo on ainua kuva, jonka löysin hattuhyllystä. Eipä taida juur apua olla...

http://images.neoriginal.ru/index.php?c ... 0ac589650c
Viimeksi muokannut 325E, 24.1.2014 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Tuo kuva on 200D sedan 1989 ja vanhemmat.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Nozzz
Viestit: 546
Liittynyt: 27.6.2007 15:50
Paikkakunta: Siikalatvassa

Viesti Kirjoittaja Nozzz »

komppaan terho p;tä. eli kokeile liuttaa keulaa kohti ja takareunaa ylös.
järellä aateltuna ainut vaihto ehto. joskus käyttäny itekki vaa ei muista, mutta ne sivu pilarit pitää olla tosiaan poisa kanssa niinkuin jiitee_ sanoi.
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

meneekö näin...

Viesti Kirjoittaja 325E »

Kokeilen tänään illemmalla paneutua taas uudemman kerran, eli sivupilareiden pahvit lähtenee..ensin ovitiivisteet ja lähteekö pahvit auton keskelle päin vetämällä jotkut klipsit kai. Meinaatko että tuo ea-hattuhyllyn muovi-kotelo on liuilla kiinni?
kokeilin kyllä keskeltä vetää hattuhyllyä eteenpäin nappaa kiinni siitä keskeltä melko tukevan tuntuisesti...

Nozzz kirjoitti:komppaan terho p;tä. eli kokeile liuttaa keulaa kohti ja takareunaa ylös.
järellä aateltuna ainut vaihto ehto. joskus käyttäny itekki vaa ei muista, mutta ne sivu pilarit pitää olla tosiaan poisa kanssa niinkuin jiitee_ sanoi.
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”