Suzuki SJ 410 ajossa - jopa katsastuksessa.

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
dealer

Re: Suzuki SJ 410 ajossa - jopa katsastuksessa.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Susuki on maastotunut pihan parkkiin niin, että nyt vasta muistin tämänkin vaativan vuosittaista määräaikaiskatsastusta jos aikoo laillisesti ajella :?
Leima on kai mennyt vanhaksi pari päivää sitten, joten voisihan tuon pitkästä aikaa käynnistellä ja jossain vaiheessa loppukesää / alkusyksyä katsastaa. Varsinaista käyttötarvetta ei luultavasti syksyllä ole, mutta ajamattomuus ei tee hyvää, pariksi viikoksi pitäisi ottaa liikenteeseen joka vuosi...'

No, katsotaan :idea:
Roisto
Herrasmies

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Kotipuolessa jollakulla on moinen päivittäisenä kulkineena. On laittanut isommat renkaat alle ja niilläkin lie käyttöä, koska joskus auto on melko rapainen.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
dealer

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tänään mersua katsastaessa sattui samaan aikaan konttorille jonkun SJ410, oli samaa väriä kuin minun purkki aikoinaan.
Kävin jututtamassa omistajaa, pitkään oli hänelläkin susuki ollut. Jarruissa näytti olevan hieman sanomista takana, ja heikommalla puolella aika lailla laakerissa (?) välystä.
Käynti oli karkeaa ja kuulemma nokka-akselissa vikaa, eikä ole ensimmäinen kerta. Varoittelin käyttämästä liian jäykkää öljyä, kuten Meissenkeri minua aikoinaan täällä samasta asiasta.

Kahlailin pitkästä aikaa koko tämän viestiketjun läpi, ja totta vie minulla muuten on jossain varastossa tähän kromivanteetkin, tämän vanhan kuvan mukaiset :shock: Pitäneekö ostaa kesä (kitka) renkaat ja laittaa noille, eikös tuo blingbling sovi hyvin mattavihreän yhteyteen ?

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”