Mistä saa ja mitä maksaa
 
 Arvaan että Vehosta 295€

 
 
 Ni a vot.
 Ni a vot. .Ei auennut.
 .Ei auennut. 
  
 
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik

 Hinta oli 3-4 € paikkeilla ja Mersu-kanta on kai 76 mm, näin luki VAG pakkauksessa.
 Hinta oli 3-4 € paikkeilla ja Mersu-kanta on kai 76 mm, näin luki VAG pakkauksessa.Eikai. Kyllä Mersussakin on se 74,X millin kanta ainakin Samstagsalesinmukaan. Sama avain pitäisi käydä sekä M111:een että M102:een ja minulle se Bilteman vehke sopi.ou812 kirjoitti:Kävin Biltemasa jossa oli Volvoon sopivaa avainta, sitten Motonettiin jossa oli vai VAGiin käyviä.Hinta oli 3-4 € paikkeilla ja Mersu-kanta on kai 76 mm, näin luki VAG pakkauksessa.
 Tai mittaa se suodattimen hattu, jos se on näkösällä.
 Tai mittaa se suodattimen hattu, jos se on näkösällä. Onko riistoa vai
  Onko riistoa vai  
   
 
Aikani minäkin yritin tällaisella "kiristyvällä hämähäkillä", ketju-mallilla, remmi-mallilla jne...dry kirjoitti:Miullapa on samanmoinen kolmijalkanen hämähäkki kuin Logistiikkapiäliköllä
 hämähäkki olisi rikkonut kannen ennen kuin se olisi avannut sen. Remmi lipsui, ketju ei pitänyt. Oli kyntteri vetänyt kannen kunnon momenttiin.
 hämähäkki olisi rikkonut kannen ennen kuin se olisi avannut sen. Remmi lipsui, ketju ei pitänyt. Oli kyntteri vetänyt kannen kunnon momenttiin.  Tai sitten kirinyt sen ohjeiden mukaan oikealla avaimella...
 Tai sitten kirinyt sen ohjeiden mukaan oikealla avaimella...  
 
 kannataa käyttää virallista avainta, ainakin ne muoviset kannet ovat "kiven alla" jos hajoaa, ite tiedustelin ihan varmuudeksi Veholta sitä kantta, vastaus oli: ei yhtään maassa, Saksasta saa tilaamalla, hinta oli muistaakseni noin 50€,
  kannataa käyttää virallista avainta, ainakin ne muoviset kannet ovat "kiven alla" jos hajoaa, ite tiedustelin ihan varmuudeksi Veholta sitä kantta, vastaus oli: ei yhtään maassa, Saksasta saa tilaamalla, hinta oli muistaakseni noin 50€,  
Miekki kokeilin sellasta remmiavaajaa, muttako ois pitän päästä sivulta vääntämään, ni eipä toiminuHVM kirjoitti:...Remmi lipsui, ketju ei pitänyt. Oli kyntteri vetänyt kannen kunnon momenttiin.Tai sitten kirinyt sen ohjeiden mukaan oikealla avaimella...

No tällä virallisella avaimalla aukes kuitenkin jotta heilahti.
 Ei ollu tilaa
  Ei ollu tilaa  Kiristäminen onnistuu kyllä, rannemomenttiin.
 Kiristäminen onnistuu kyllä, rannemomenttiin. 
 .
.
Minusta tuntuu että tuo menee "liian syvälle". Eli kun pistin suodattimen korkkiin kiinni, ei räikkä mennyt tarpeeksi syvälle. Otin sitten irti ja laitoin räikän kiinni ja ei änähdäkään. On eka kerta tämän auton öljynvaihdossa joten en tiedä miten on edellinen omistaja tehnyt. Kireälle ainakin saanutRoisto kirjoitti:Eikö mene avain perille asti vai tuntuuko vääntäessä, että suoni poksahtaa?
Siskon SLK 200:ssa aukesi samalla kupilla kuin muihinkin mulla olleisiin (102, 104, 113). Myös (124:n) WIS tarjoaa M111-koneeseen samaa avainta.
Onhan se joskus vähän tiukan oloinen – varsinkin väännön jälkeen pitää vähän nitkutella ja koputella, että ote heltiää.
t.
Risto

Siinä tais olla momentti 25Nm ja sehän ei oo paljoa. Tai onhan se muovikorkille aika paljon.rene kirjoitti:Minusta tuntuu että tuo menee "liian syvälle". Eli kun pistin suodattimen korkkiin kiinni, ei räikkä mennyt tarpeeksi syvälle. Otin sitten irti ja laitoin räikän kiinni ja ei änähdäkään. On eka kerta tämän auton öljynvaihdossa joten en tiedä miten on edellinen omistaja tehnyt. Kireälle ainakin saanutRoisto kirjoitti:Eikö mene avain perille asti vai tuntuuko vääntäessä, että suoni poksahtaa?
Siskon SLK 200:ssa aukesi samalla kupilla kuin muihinkin mulla olleisiin (102, 104, 113). Myös (124:n) WIS tarjoaa M111-koneeseen samaa avainta.
Onhan se joskus vähän tiukan oloinen – varsinkin väännön jälkeen pitää vähän nitkutella ja koputella, että ote heltiää.
t.
Risto