Ekkös sääkin oo ollu joskus tuommosen kyytissä ?Ari66 kirjoitti:Kuva on kuin xuxin off-fokusta parhaina aikoina, mutta siitä huolimatta onnea seuraavaan katsastukseen saakka
Ei oo kuule semmosta kuvanvakainta keksittykään että parempaa fotoa sais

 
  
 




Kuten arvata saattaa en vaihtanut öljyjä. Ens kesänä, ens kesänäKolmen vuoden takaisesta moottoriöljynvaihdosta on nyt ajettu 990 kilometriä ja taidanpa tuhannen kilsan kunniaksi vaihtaa moottoriin uudet öljyt. Ei entisetkään ole edes väriltään muuttuneet, mutta aika on pitkä...

Kyllä se oli jo yhdestoista, helmikuussa 2004 käytin eka kerran.Katselin vanhoja papereita ja taitaapa olla niin että tuleva katsastus on kymmenes tälle autolle sen minulla ollessa.
Tänään leimalla, ei huomauttamista. Oikeinkin tasaiset jarrut.Tuossa kun otin tieliikenteeseen kokeilin jarruja ja ainakin vasen takapyörä meni vielä lukkoon hiekkatiellä, että uskoisin taas "leiman" tulevan ilman suurempia ongelmia


 
 Puolilämpimänä ei starttaadealer tammikuussa kirjoitti:Käyntiin ei lähtenyt kuukausien seisonnan jälkeen ennen kuin kopautin startin solenoidia rengasraudalla. Saas nähdä miten kiväärinperä kestää syksyn jahtireissut, jos tulee hirvenpyynnissä pikalähtöjä toiseen passiin
 pelti auki, halolla startin kylkeen
  pelti auki, halolla startin kylkeen   taas lähtee. Jos huomenna startti irti ja hiilien vaihtoa.
  taas lähtee. Jos huomenna startti irti ja hiilien vaihtoa.JooKilander kirjoitti:Kulutus on huimempi kuin miun LandCruiserissa
Siis litroissa satkulla,johan miulla viikossa lorahtaa kakstoista litraa maahan
 tässä kulutus lasketaan litraa vuodessa...
 tässä kulutus lasketaan litraa vuodessa...1740 kg jarrullista saa vetääpekkovee kirjoitti:Kärry Suzukin perässä
 ehkä ei voi, mutta SAA
 ehkä ei voi, mutta SAA
No melkein näinpäin, paitsi ei ole öljyäkään tarvinnut lisätä.Roisto kirjoitti:Vuosihuollossa lisätään öljyä ja vaihdetaan bensat.
 
 
 
  
Vanhempaan kalustoon istuu kyllä paremmin vanhanmalliset valot.dealer kirjoitti:...kahdessa oli nippa, ja kahden kardaanin liukuosissa. Onpahan nyt rasvattu.
Tekisi mieli laittaa katolla olevien H3 työvalojen tilalle ledivalot, varsinkin kun kaksi sellaista (5 led) olisi joutilaana. Mutta mutta, ei hyvältä näytä vanhassa autossa
 no, ainakin yksi tai kaksi tällaista pitäisi varastosta löytyä, mutta taidan silti pysytellä H3:ssa kun palovakuutus ei tunnearvoja korvaa:
 no, ainakin yksi tai kaksi tällaista pitäisi varastosta löytyä, mutta taidan silti pysytellä H3:ssa kun palovakuutus ei tunnearvoja korvaa:Niin, minullahan tuollainen lisäsumari on ollutkin jo kauan:boogieman kirjoitti: Vanhempaan kalustoon istuu kyllä paremmin vanhanmalliset valot.
Esim. http://www.vastavalo.fi/albums/userpics ... G_2145.jpg




Ei kannata noilla öljyillä laittaa moottoria käyntiin yli 20 asteen pakkasessa, ilman esilämmitystä. Tuossa moottorissa kanteen menevä öljykanava on halkaisijaltaan pienempi kuin nuppineulan nuppi. Öljy ei lähde kiertämään ja nokka-akselin laakerit leikkaa kiinni. Mistäkö tiedän? On tullut aikanaan testattua juurikin jollain 10w40 öljyillä ja rikki menidealer kirjoitti:. Jotain 10w40 "superlubea" se oli.



