Provotopikki

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Petri K
Viestit: 85
Liittynyt: 27.3.2006 10:30

Viesti Kirjoittaja Petri K »

audimies kirjoitti:
Sivonen kirjoitti:
Olli Lajunen kirjoitti:Muovimersuja kaikki. :protest:
Joo. Kumma kun pitäs p*rkele autoista puhua niin jätkät alkaa vääntämään juttua jostain muovista valetuista p*rseensiirtimistä. Ja jos niistä pökäleen muotoisista jäteastioista löytyy pienikin palanen peltiä, niin sekin vähä on aina ruosteessa. Myykää nyt ne väykyt, 100lankut ja muut rojut vaikka naapurille ja ostakaa AUTO. :evil:

ps. :lol:
Just joo.. Väyryspatesta ei saa autoo , mutta rupeehan sillä oleen jo pidentävä vaikutus teinien keskuudessa ,kuten myös pemarilla. Siis auto->
Kuva
Toi on kyllä Auto, siitä ei pääse mihinkään, vaikka mersuista tykkäänkin
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

Viesti Kirjoittaja jarski »

Antti M. kirjoitti:Samaa mieltä Lajusen ja Sivosen kans :lol: . Oma mielipiteeni on, että W126 on viimeinen oikea mersu eli W201 ja W124 esimerkiksi eivät enää ole. Eikä sitte herneitä nenään... :D
Joo, näin on!
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

dealer kirjoitti:Satakaksnelkulla kun moni joutuu köyhyyttään ajamaan
Ja loput tyhmyyttään väykyllä :roll:
cdi kirjoitti:Onko jusamb kirjoitustiedottomassa tilassa. :shock: :lol:
Ei meinannut löytyä tietsikkaa täältä Linnan juhlista :shock:
kilander kirjoitti:Väyrysten omistajat ei paljoa vehon keikoista kirjoittele :idea:
Juu ei. Mutta Neo/Autobestin keikoista senkin edestä. :wink:
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
®ÐÐ
Dr.Durex
Viestit: 3460
Liittynyt: 05.10.2005 9:20
Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®ÐÐ »

ei kai väyrysissä ole muuta ku ruma ulkonäkö :lol:

aina se uudempi merssun vedos on ollu edeltäjiään parempi :wink:
unohtakaa väykkyt ja haaveilkaa jo 211:stä sähkö(jarru)vikoineen 8)

124 alkaa olla jo melko romuja kaikki, muutamia hyviä yksilöitä tietenkin on mutta vanhimmat kun on jo yli 20v vanhoja niin...


T: teinityttöjen ja mummojen ihQu "ceemies"
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Tiilerin tarinaan yhdyn aivan täysin. Totta kaikki.
210-kori jää kuitenkin 100% varmasti väliin.

-Suurin syy: Silmäni eivät kertakaikkiaan hyväksy tuota korimallia omaan pihaan.
- Toinen syy: Ruoste.
-Kolmas syy: Auton ostoon tarvin AINA kovan halun ostaa ko. auton. Tähän malliin ei ole tunnetta.
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Antti M. kirjoitti:Oma mielipiteeni on, että W126 on viimeinen oikea mersu eli W201 ja W124 esimerkiksi eivät enää ole.
Samoilla linjoilla ollaan täälläkin.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4371
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Alkuperäiseen Arin kysymykseen:
-w124 malleja on hiukan enemmän kuin 210 malleja
-w124 malleilla ajelee teeseitse-kaverit,jotka mielellään jakaa tietoa forumilla
-w210 omistajat ei korjaa kauhianpaljon ite autojaan
-w210 omistajat avautuvat korjaamoreissuistaan v#tuttaako,masentaako topikkiin
-w124 osat on kokolailla halpoja,tulee laiteltua ns."huvikseen",esim.käsijarrukengät n.4 euroa puoli.
-w210 omistajat omistaneet autonsa melko lyhyen aikaa vs. w124 omistajat.
-w124 mallia en ole koskaan nähnyt läpilahona,w210 mallia on näkynyt puhkiruostuneena
-4wd mallit väyrysissä todella harvinaisia diesel moottorilla,esim.Mikko K:N AUTO MENISI KUIN LÄMPÖSILLE KIVILLE,JOS OLISI NELIVETO :D

No joo,näin se kehitys kehittyy,w124 alkaa olla satakakskolmosen asemassa,ja w210 tullee siihen "viiimeinen oikea mersu"asemaan,kunhan siihen on vaihdettu etupalkki,kaikki ovet/luukut yms.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Mitähän tähän nyt osaisi sanoa. Itse olen puolitoista vuotta ajellut paljon ajetulla CDI väykyllä. Ensinnäkin täytyy sanoa tuntemukset mukavuudesta ja ajo-ominaisuuksista jotka mielestäni ovat erinomaiset. Kyydissä on aina välillä Peugeotin sekä Volkwakenin omistajia jotka muistavat antaa mainintoja erinomaisesti onnistuneesta äänieristyksestä.

Luotettavuudesta sen verran että autossa on kuitenkin mittarissa yli 300tkm. Kertaakaan ei ole jättänyt välille ja kaikki huollot sekä pienet korjaukset on pystytty hoitamaan ennalta suunnitellusti. Olen ollut tässä suhteeessa täysin tyytyväinen autooni.

Kaikenkaikkiaan en voi ymmärtää kaikkea sitä arvostelua mitä tälläkin palstalla esiintyy ko. automallia kohtaan.

Pitkät huoltovälit, erinomaiset ajo-ominaisuudet, taloudellisuus, turvallisuus, ympäristöystävällisyys ovat aivan eri tasolla verrattuna vanhempiin malleihin.

Ymmärrän kyllä että w210-mallin myötä on otettu käyttöön paljon uutta teknologiaa joka on aiheuttanut hämmennystä ja pelkoa perinteisen autoteknologian suhteen.

Kuitenkin on mahtavaa että on olemassa tämmöisiä foorumeita, joissa on saatavana apua koskien esim. CDI-moottoreita. Moottorit itsessään ovat äärimmäisen luotettavia sekä taloudellisia. Ongelmia esiintyy esim. imusarjojen karstoittumisessa sekä ruiskusuuttimien tiivisteissä, mutta onneksi täältä saa apua ja ohjeistusta näihin ongelmiin.

Luulen ja toivon että nämä auton ostajia pelottavat elektroniikkaongelmat ja muut uudenpia automalleja koskevat ongelmat arkipäiväistyvät sitä mukaan kun ostajien sekä korjaamohenkilökunnan tietämys näistä asioista lisääntyvät.
Avatar
Junnu R
Mersutohtori
Viestit: 419
Liittynyt: 29.10.2005 19:57
Paikkakunta: Kaihola

Viesti Kirjoittaja Junnu R »

Hyvä topikki. Juuri samaa on minun ollut tarkoitus kirjoittaa tänne, mutta Ari ehti ennen minua.

Kyllä minäkin ihmettelen, miksi sitä väykkyä aina haukutaan. Itelläni on yli 300 tkm. kokemus 220 CDI väykystä.
Onhan siinä ollut remonttia, normaalien öljynvaihtojen, jarru ym. kuluvien osien lisäksi olen joutunut vaihtamaan narinanivelen helat kertaaleen, samoin myös takapyörän laakerit. Hehkutulppiakin on pirulaiseen kokonainen sarja mennyt.

No, ei niitä tulppia ollut palanut kun yksi, mutta vaihdoin kerralla ne kaikki. Pari viikkoa sitten wepasto otti ihteensä, ei enää toiminut. Oli pitkään tosin pitänyt ääntä. En miettinyt asiaa sen kummemmin, hommasin uuden vepaston ja taas toimi.

Akkukinhan tuohon on pitänyt vaihtaa... Mitähän muuta vielä. Niin lämmityslaitteen moottori kanssa.

"Uudekseltaan" (oli neljä vuotta vanha tuo auto kun mulle tuli.. silloin siis) käytin lastutettavana. Siinä lastutuksen yhteydessä pakokaasunkierrätystä piennennetään, eli tuo lienee pelastanut karstoittuvalta imusarjalta jne.

Aikallailla vaan vaivatonta on elämä ollut väykyn kanssa. Kumminkin nyt sillä on ajettu jo yli puoli miljoonaa ja hyvin rokkaa vielä.

Mitä tuohon 124:ään tulee, niin omakohtaisia kokemuksia on siitäkin, n.100 tkm. Alle 300 tkm ajettu 300D (takuukilometrit) ja enemmän siinä on vikoja ollut. Mm. suutinholkin juuresta vuotanut (kaikista vuorotellen) Kaikkee pientä vikaa. Yhen paikan kun korjasi niin toinen alkoi repsottaa.

Mitä tuohon väykyn ulkonäköön tulee, niin muistan kun väykyn ostin. Naapurin frouva tuumi että "Ompa ruma mersu, meille tuskin koskaan tulee tuollaista.. ei tuo näytä yhtään mersulle.. ja jäkätijäk.."
Tuumin siihen jotain että "Varmaan se sinun silmä tottuis tähänkin jos se teidän pihassa seisoisi"
No, pari kolme kuukautta sitten se oli silmä tottunut, väykky tuli naapuriin. Ei uskois, niin ne ajat muuttuu :shock:

Kyllä se vaan loppujen lopuksi on auto isolla A:lla tuo väykky. Etenkin CDI koneella.
Omakohtaisten kokemusten mukaan olen tullut siihen tulokseen, että kyllä 124:n voittaa mennen tulleen. Tämä on vaan mielipide sitten, ei aleta väittelemään.

123:een en edes vertaa väykkyä. 123 on mulle pyhä asia :!:
Se on semmonen vehjes, joka tulee aina minulla olemaan. Mun eka mersu... On muuten mulla läpikäynnin alla tuo 123. Muttei siitä sen enempää.

Yritän jatkaa työntekoa.. Jos sais edes jotain tänään aikaiseksi. vaikkei sitä näin perjantaina tarvii aina saadakkaan...
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Satalankku on auttamattoman vanhanaikainen. w201 ja w202 samaten, 203: sissa oli liian kovat pyynnit pitkään, 211 tuli vasta silloin kun väykyn hommasin joten siihen sitten tuli päädyttyä. Seuraavaksi varmaankin vanhempia ruppusia taas.
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Aika vähän aikaa on minullakin tuo W210 E300TD T nyt ollut. Autolla on yhteensäkin ajettu vasta vajaa 260tkm, josta oma osuuteni on hyvin mitätön. Jotain laittamistahan noissa autoissa tuppaa aina olemaan, kun käytetyn ostaa. Itse löysin kohtuu kuntoisen pelin, jota olen tosiaan mielelläni huollattanut dealerin osaavissa käsissä Lintosella. Jotain on tullut toki tehtyä itsekin. Varmaankin siinä jotain vikoja tulee olemaan jatkossakin. Eihän näistä Hondaa saa tekemälläkään.

Tämä 1730kg muovi kasa on kuitenkin sellainen peli, että sillä lähtee ihan syitä keksien käymään edempänäkin. Kohtuu turvallinen, ja kaikin puolin muutenkin mukavempi käyttöpeli Väyrynen on verrattuna W124-malliin, puhumattakaan nykyistä Civic:ä kevyempään 123-malliin, tai johonkin muuhun dinosaurukseen. Tämä on toki vain minun henkilökohtainen, vaatimaton, mutta ainut oikea mielipide asiasta! :lol:

Paavon katse keulalla on toisaalta vain hyväksi, jos se olisi sen naapurin mielestä edes ruma, vaikka Märssy onkin. :lol:
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

No nii nyt mulla on väykky kuume :evil: kerpele teijän kans :evil:
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Katsoo noita meidän avatar kuvia, niin ei kyllä uskoisi! :lol:
Mutta ei varmaan Harijukaan kiellä, etteikö olisi mahtava peli taittaa matkaa? :) Vaikka sitten köyden perässä... :lol:
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Tomaatti II kirjoitti:Katsoo noita meidän avatar kuvia, niin ei kyllä uskoisi! :lol:
Mutta ei varmaan Harijukaan kiellä, etteikö olisi mahtava peli taittaa matkaa? :)
Kiellän, aina rupiaa v*tutt** kun ajaa väykyllä :twisted: ku mulla ei oo semmosta :lol:
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

:shock:
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Harju kirjoitti:
Tomaatti II kirjoitti:Katsoo noita meidän avatar kuvia, niin ei kyllä uskoisi! :lol:
Mutta ei varmaan Harijukaan kiellä, etteikö olisi mahtava peli taittaa matkaa? :)
Kiellän, aina rupiaa v*tutt** kun ajaa väykyllä :twisted: ku mulla ei oo semmosta :lol:
Hanki hyvämies joku lintta, taitaa mennä hyvän satalankun kanssa päikseen joku keskiasteen väykkyläinen.
Avatar
Mariini
Herrasmies
Viestit: 1019
Liittynyt: 02.10.2005 17:17
Paikkakunta: Länsirannikko

Viesti Kirjoittaja Mariini »

kilander kirjoitti: -4wd mallit väyrysissä todella harvinaisia diesel moottorilla...
Ei mikään ihme :D Niitä kun ei ole tehty kuin kahdella koneella, V6 ja V8 bensana.
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Kyllä tuosta vielä lintta tulee, samoin kuin viimeinen kunnon Mersukin, jahka aikaa kuluu. :idea: :lol:
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Sivonen kirjoitti:
Olli Lajunen kirjoitti:Muovimersuja kaikki. :protest:
Joo. Kumma kun pitäs p*rkele autoista puhua niin jätkät alkaa vääntämään juttua jostain muovista valetuista p*rseensiirtimistä.
Eihän täällä pitänyt autoista keskustella, vaan väykyistä joiden pellit ruostuu ja kromimuovi hilseilee :lol:
Kuva
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Missä jusampin ruosteet on? Pinta-alan puolesta tuossa kuvassa on jo pakko esiintyä mr.ruoste :eec: :ope:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Minulla ei ole kerrallaan mitään väyrysiä vastaan, siinähän nuo on kun muutkin, hienoja vermeitä. Kelpaa jopa linttaklubiin ;)

Itse olen 124:n omistava persaukinen, ja siksipä haluaisin kuitennii kommentoija aiheseen ei niinkään väykky kun persaukinen.

Kumpihan varsin on persaukisempi, se joka ostaa parin tonnin auton käteisellä, vai se joka sitoo pääomaansa negatiiviselle puolelle autolainalla johonkin kalliimpaan kulkineeseen, joka menettää vuodessa arvoaan sen parin tonnin edestä, ja huoltoihin menee sama parissa vuodessa?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

jovihava kirjoitti:
Kumpihan varsin on persaukisempi, se joka ostaa parin tonnin auton käteisellä, vai se joka sitoo pääomaansa negatiiviselle puolelle autolainalla johonkin kalliimpaan kulkineeseen, joka menettää vuodessa arvoaan sen parin tonnin edestä, ja huoltoihin menee sama parissa vuodessa?
Näin on :!: Tätä asiaahan korostettin Wartburgin mainonnassa varsin painokkaasti:

Meillä ei tuhlata autoiluun

Ja toisekseen pääoma säilyy vain satalankussa, kaikissa muissa autoissa ikään ja malliin katsomatta, väyrynen mukaanlukien, arvo ja status laskee kohisten 8)


:lol:
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

Väykky on kyllä kiva auto ajella.200cdi kulkee ihan riittävästi normaalille autoilijalle.Varsinkin jos on 200D:hen tottunu.Ylläpito niissä vaan on kalliimpaa.Samalla tavallahan niissä vikoja taitaa olla,mutta ne on aina viiskertaa kalliimpia mitä satalankkuun...tosin ei kyllä mitenkään voi kehua uudempaa w211 koppaa tai w220 koppaa.Ruikulla on ollu nuokin kokemuksien perusteella...ässästä ei vielä osaa sanoa miten menee jatkossa.Nyt kun on menny taas jo hetken ilman vikoja *kopkopkop*...

sekin että w210 puolella vähempi kysymyksiä kuin w124 puolella voi kyllä johtua siitäkin että luulen että foorumilaisilla on enempi w124:a kuin väykkyjä.Ja se että näitä lankkuja voi korjata ittekkin...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

jovihava kirjoitti:Minulla ei ole kerrallaan mitään väyrysiä vastaan, siinähän nuo on kun muutkin, hienoja vermeitä. Kelpaa jopa linttaklubiin ;)

Itse olen 124:n omistava persaukinen, ja siksipä haluaisin kuitennii kommentoija aiheseen ei niinkään väykky kun persaukinen.

Kumpihan varsin on persaukisempi, se joka ostaa parin tonnin auton käteisellä, vai se joka sitoo pääomaansa negatiiviselle puolelle autolainalla johonkin kalliimpaan kulkineeseen, joka menettää vuodessa arvoaan sen parin tonnin edestä, ja huoltoihin menee sama parissa vuodessa?
No tuo jälkimmäinen :supersad: Ja nyt kun on makselut loppu niin väykky onkin jo maantumaanpäin. :lol:
Ei 124:ssa mitään vikaa ole, koupesta jopa tykkäsin paljon, mukava ajella ja hiljainen, voi myös korjailla itse.....vaihtui vaan sen takia ettei mittari pyörähdä ympäri näillä kilometreillä, muuten voisin hyvin kuvitella ajelevani edelleen samanmoisella.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Tähän topiikkiin kirjoittelevissa on paljon hyviä provokaattoreita, taidan jäädä kirkkaasti hopealle. Kaiken olen nähnyt, mutta että tiilerikin...

Hei, nyt hoksin: tiilerihän provosoi!
Viimeksi muokannut kondivo, 07.12.2007 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

heikki5 kirjoitti:Ja toisekseen pääoma säilyy vain satalankussa, kaikissa muissa autoissa ikään ja malliin katsomatta, väyrynen mukaanlukien, arvo ja status laskee kohisten 8)
Ei pidä paikkaansa. :amis_selittaa:

Lavataunuksen arvo ja arvostus pysyy samana maailman tappiin asti. :lol:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

Sivonen kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. :amis_selittaa:

Lavataunuksen...... arvostus.......
Helmi :lol: :lol:
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

No ei se ainakaan tippua voi. :lol:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Kolariturvallisuus on W210 varmasti parempi kuin esim.W123 mersussa.Kevyt rakenteinen W123 ei kuitenkaan ole,olikohan 300tdt:n oma paino yli 1600kg ilman sen kummempia turvavarusteita.Sedani 300D:n oma paino tais olla jossain 1450kg:n paremmalla puolen vanhanaikaisesti ilman 75kg kuljettajaa punnittuna verrattuna pokemon civicin 1240kg:n painoon(oli pakko tarkistaa otteesta paino kun tänään huolsin uusikorisen civicin :lol: ).Yhteenvetona voidaan todeta että W210 on turvallinen ja W123 ei ole mutta edelleenkin vanhan rautamersun valmistuksessa on rautaa käytetty.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
markusm
Häjy
Viestit: 2747
Liittynyt: 09.10.2005 1:43
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja markusm »

ostakaaa ... sunny, siinä on vastaus kaikkeen.

ei maksa ostaminen juuri mitään, vakuutukset edullisia, verot vuodessa olemattomia, ja kulutaa vähän.

ja kestäväkin tuo perkele on.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”