Dusselin öljypohjan irrotus dieselkoneiselle ykköskopan nelivedolle, jossa on ilmastointi, näyttää vaativan kulmavaihteen/etuperän, miksi nyt haluaakaan kutsua, irrotusta. apukuskinpuolen vetoaksila pois, kartaani irti, silloin pääsee aikahyvin putkamaan kiinnikkeet ja muut kiinnitysruuvit pois, paitsi tuo toiseksi ylin. (esiintyy kuvassa toiseksi ylinpänä kiinnitysreikänä.
https://forums.offipalsta.com/showthrea ... 4xGJFhVO9g
se pultti vaikuttaa tulevan eripuolelta kuin muut, eli kuskinpuolelta päin.
onko jollakulla tietoa, mitä kautta/miten tuo irrotetaan
dacia duster 1.5dci 4x4 gen 1, kulmavaihteen irrotus.
dacia duster 1.5dci 4x4 gen 1, kulmavaihteen irrotus.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Re: dacia duster 1.5dci 4x4 gen 1, kulmavaihteen irrotus.
tämänkin pariin taasen on tullut palattua, kulmavaihde ja öljpohja irrotettu, apurungon kera, ja yhdestä kangesta alapään laakeri paskana.
näyttää ettei olisi kampurassa, eikä juurikaan kangessa jälkeä, mutta mietin että saakohan tuohon vaihdettua kangen ilman kampuran irroitusta ?
onkohan kellään tietoa tälläisen 1.5dcin tekniikasta. en itse nyt ole juuri auton luona että sen alle konttaisin tutkimaan, laakerin kun käteenotin niin katsoin vain että aika ahdas väli, mutta en sen tarkenmin pyöritellyt silloin että olisko jossain asennossa onnistunut.
näyttää ettei olisi kampurassa, eikä juurikaan kangessa jälkeä, mutta mietin että saakohan tuohon vaihdettua kangen ilman kampuran irroitusta ?
onkohan kellään tietoa tälläisen 1.5dcin tekniikasta. en itse nyt ole juuri auton luona että sen alle konttaisin tutkimaan, laakerin kun käteenotin niin katsoin vain että aika ahdas väli, mutta en sen tarkenmin pyöritellyt silloin että olisko jossain asennossa onnistunut.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Re: dacia duster 1.5dci 4x4 gen 1, kulmavaihteen irrotus.
Eipä se mäntä sieltä alas tule niin että sais männäntapin irti.
Eli ei muuta kuin kansi pois.
Eli ei muuta kuin kansi pois.