Suksin sähköhimmeli eli Pirkka-Tesla (Opel Ampera)

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Kateutta se on. Sama kuin meillä töissä. Webastollinen auto ei ole oikeutettu tolppapaikkaan??? Öööö tuota täh. Maksan siitä että minulla lämmitystolppa käytössä.

No. Määräyksen antanut henkilö ei ole penaalin terävin kynä. Ei vaikuta minun lämmityksiin.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Pappi kirjoitti:Webastollinen auto ei ole oikeutettu tolppapaikkaan???
:shock: :happy: :tuumaus:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

"No eihän kai autoon voi asentaa kuin yhdenlaisen lämmittimen kerrallaan"... :lol:

Tjsp.

Eepereillä oon pelannu jo hyvän tovin, kuten ne Eeperitki. Nyt on sitten huono tovi kohalla, toisessa ajastus mykkänä, toisessa koko kaminan aivot kohmeessa. No onpa nuo jo yli 20v. palvelleet käyttäjiään. :D
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
740 GLE
Viestit: 2644
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Kekkosen aikaiset tolpat ja sen mukainen johdotus.

Kollega sovitteli juuri ennen tuota sähvöautojen latauskieltoa Cee Hybridin töpseliä tolppaan ja ihmetteli kun ei lataa. Jooei, kun lämpötilan mukaan moduloidaan sähkön syöttöä ja sattui juuri sillä hetkellä olemaan pimeänä (kuten sisälämmittimen kytkintä napsauttamalla totesin).
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

XUX63 kirjoitti:
Pappi kirjoitti:Oliko tälle mitään kännykkään passaavaa ohjelmaa?
On myAmpera joka on ihan höpö. MyGreenVolt joka on paljon paree :lol: Parilla ELM327:lla kokeillut eikä kumpikaan kättele oikein. Ruattista saapi jotain mokkulaa joka on kuulemma toiminut. Nuot on aika arkoja mokkuloista kokeneempien käyttäjien kokemuksien perusteella.
OVMS-hilppeet tuli tänään eli sähköhimmelille tuli Joulu etuajassa :lol:

Kuva

Mulla oli SIM-kortti valmiina mutta toimitusaika nuilla vermeillä oli sen verta pitkä että eihän sitä mistään enään löydy :oops:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

3M -teipilläkö se toimii :shock:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Ari66 kirjoitti:3M -teipilläkö se toimii :shock:
Silläkin varmaan :roll: :shock: :lol: Vähän niin kuin tää mun talo että kaikki käyp. Lämpiää normaalisti kaukolämmöllä mutta voi lämmittää myös sähköllä, puulla tai öljyllä :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Unohtui tänne päivitellä tuota h*vetinmoista fossiilisten tuhlaamista :evil:
Petri toisaalla kirjoitti:Kävin tankkaamassa agrikaattiin fossiilista. Viikon verran oli tuolla tankillisella plussakelejä jolloin fossiilista ei mene muuhun kuin säteen pidentämiseen eli sähkön tuotantoon mutta pakkasilla alkaa tuottamaan lisäksi lämpöä kabiinin lämmitykseen.
Kuva
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Vajo puolella pääset Varaosaan nähen. Paljonko männöö vallannnii töpseli irti, pelekästään dinosaurusölöjyillä? :?:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Easy Rider kirjoitti:Vajo puolella pääset Varaosaan nähen. Paljonko männöö vallannnii töpseli irti, pelekästään dinosaurusölöjyillä? :?:
Ens viikolla tulee varmaan pitempää matkaa eikä pääse tolpalle niin ehkäpä sieltä jotain lukemia tulee saataville. Saatoin ajaa, silloin kun ei vielä kilpiä ollut, jopa kortin hallussa pitämistä vaarantavia nopeuksia (hypoteettinen ajatus) ja silloin tärpättiä meni yli 6L/100km. Jos joudun lähtemään ensi viikolla liikenteeseen niin silloin paljastunee rajoitusten mukaisilla nopeuksilla toteutuva kulutus.

Tämä toosa ei ole vielä halunnut alkaa yhteistyöhön minun kanssa. Konffaukset eivät ole verkon läpi onnistuneet ei webbikonffauksen kautta eikä tekstareillakaan :evil:

Kuva

Tämä sen sijaan on löytänyt tiensä helman taakse piiloon. Siellä se lämpötiloja huijaa :lol:

Kuva

Mitä sitä muuta :roll: Eipä oikeastaan muuta kuin hymyssä suin kruisailua :P
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Pappi kirjoitti: farkku insigna on hieno. :D
Kattelin tuollasta Insomniaa, kun asiakas röijäs kesärattaat säilöön. Hyvä ettei ollu penkit kipattunakin joutunu pistämään yhtä neljästä rinkelistä vielä etupenkille. :shock: No, on ne rattaatkin ylisuuret joo, kuten muissakin.

Mitä v*ttua näiden nyky"farkkujen" tavaratilat on? Ennen sopi farmariin arkkupakastin melekeen pystyssä kyytiin. Nyt ehkä mikroaaltouuni osina.. :? :ei_tajuu:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Monet uudemmat farmariautot pitää vaan itse mielessään luokitella "hätspäkeiksi".
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Hätspäkit on sitten nykyjään vissiin 5D coupe tjsp. :lol: Vi*uttaa kun lampaat huolii lampaiden autoja, niin lampaiden autoja sitten tehhään järjestään. Ei muuten mutta kun nuilla pitäs itte parinkymmenen vuojen päästä pärjätä ja saattaa niitä hautaansa. Ei tule toteutumaan nykymalliin.

Suksi ei oo lammas, vaan ropakantan uhri, vielä se savu joskus putkesta pölähtää. Mie tahon uskoa niin. :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Tämä härrävärkki on päättänyt herjailla vaikka ja mistä. Jatkuvaa on "Huolla StabiliTrak" eli tietokone ei saa signaalia rattaiden tilasta. Parina päivänä tullut "Huolla moottori pian" ja "moottorin teho alennettu" sekä "moottori ei käytettävissä". Näyttäisi siltä että vika paikallistuu sytytystulppiin ja -puolaan. Jännä että kun agrikaatissa on ongelma niin se heijastuu koko sähköhimmelin käytökseen :evil:
:arrow:
Tilasin satasella uutta ja originellia romua ja nyt vaan odotellaan :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Onko sulla käytössä fortumin kotinäyttö? Katselin kuvia tuota aiempaa...
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Sharedoc
Viestit: 372
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Viittaamatta mitenkään tähän kyseiseen autoyksilöön tai automerkkiin, yleensä sähköhimmeleissä tahtoo alkaa kaapeliliittimet vanhemmiten reistaamaan kun kontaktipinnat kuluu tärinästä ja korroosio syö. Seurauksena saattaa olla satunnaisesti esiintyviä vikoja joille on vaikeaa löytää syytä ja korjata muuten kuin moduuleita vaihtamalla ja toivomalla että vika poistuisi. Jossain tapauksissa auto menee myyntiin kun omistajan lompsa on moduulien vaihtoruletissa vajonnut kipurajalle asti, tai auto on jättänyt tielle, tai mikä vielä pahempaa, jos auto on jättänyt vaimon tielle.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Sharedoc kirjoitti:Viittaamatta mitenkään tähän kyseiseen autoyksilöön tai automerkkiin, yleensä sähköhimmeleissä tahtoo alkaa kaapeliliittimet vanhemmiten reistaamaan kun kontaktipinnat kuluu tärinästä ja korroosio syö. Seurauksena saattaa olla satunnaisesti esiintyviä vikoja joille on vaikeaa löytää syytä ja korjata muuten kuin moduuleita vaihtamalla ja toivomalla että vika poistuisi. Jossain tapauksissa auto menee myyntiin kun omistajan lompsa on moduulien vaihtoruletissa vajonnut kipurajalle asti, tai auto on jättänyt tielle, tai mikä vielä pahempaa, jos auto on jättänyt vaimon tielle.
Toi, jos auto jonka mies hankkinut jättää vaimon tielle niin tyypillinen vaimo jättää miehen :D

Mutta oikeestaan ainoa mikä mua tämmöisessä oppelin sähköhimmelissä kiinnostaa on se että saako sieltä halutessaan sähkön ulos jos haluaa käyttää sen muuhun kuin ajamiseen? Vaikka kesämökillä valaistus.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Sharedoc kirjoitti:Viittaamatta mitenkään tähän kyseiseen autoyksilöön tai automerkkiin, yleensä sähköhimmeleissä tahtoo alkaa kaapeliliittimet vanhemmiten reistaamaan kun kontaktipinnat kuluu tärinästä ja korroosio syö. Seurauksena saattaa olla satunnaisesti esiintyviä vikoja joille on vaikeaa löytää syytä ja korjata muuten kuin moduuleita vaihtamalla ja toivomalla että vika poistuisi. Jossain tapauksissa auto menee myyntiin kun omistajan lompsa on moduulien vaihtoruletissa vajonnut kipurajalle asti, tai auto on jättänyt tielle, tai mikä vielä pahempaa, jos auto on jättänyt vaimon tielle.
Moduuleilla ja muuhun Voltec-järjestelmiin liittyvillä on 8v/160tkm takuu eli ei hätää sen suhteen. Latauskaapelit jo vaihdettiin päivitettyihin. Jos mennään nuin hankaliin tapauksiin niin rintteri alle ja antaa tutkia vaikka kuukauden :lol:
AK47 kirjoitti: Toi, jos auto jonka mies hankkinut jättää vaimon tielle niin tyypillinen vaimo jättää miehen :D

Mutta oikeestaan ainoa mikä mua tämmöisessä oppelin sähköhimmelissä kiinnostaa on se että saako sieltä halutessaan sähkön ulos jos haluaa käyttää sen muuhun kuin ajamiseen? Vaikka kesämökillä valaistus.
Jotkut on tuota agrikaattinakin käyttäneet mutta lähinnä rapakon takana. Täällä en tiedä kenenkään käyttäneen :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
korhora
Viestit: 147
Liittynyt: 15.10.2006 20:49

Viesti Kirjoittaja korhora »

Sharedoc kirjoitti:Viittaamatta mitenkään tähän kyseiseen autoyksilöön tai automerkkiin, yleensä sähköhimmeleissä tahtoo alkaa kaapeliliittimet vanhemmiten reistaamaan kun kontaktipinnat kuluu tärinästä ja korroosio syö. Seurauksena saattaa olla satunnaisesti esiintyviä vikoja joille on vaikeaa löytää syytä ja korjata muuten kuin moduuleita vaihtamalla ja toivomalla että vika poistuisi. Jossain tapauksissa auto menee myyntiin kun omistajan lompsa on moduulien vaihtoruletissa vajonnut kipurajalle asti, tai auto on jättänyt tielle, tai mikä vielä pahempaa, jos auto on jättänyt vaimon tielle.
Tässä taas tyypillinen esson baarin juttu! Viisi sähköhimmeliä omistaneena yhdessäkään ei ole ollut ensimmäistäkään sähkövikaa. Minulla kaikki olleet kyllä Japanilaisia niihin ei tarvinnut vaihdella edes polttimoita. Näitä vanhanaikaisia polttomoottori autoja on korjattu säännöllisesti on sitten uusia tai vanhoja.
Avatar
Runtula
Seppä Ilmarinen
Viestit: 1320
Liittynyt: 18.12.2005 15:59
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Runtula »

korhora kirjoitti: Minulla kaikki olleet kyllä Japanilaisia niihin ei tarvinnut vaihdella edes polttimoita.
Tässä taas tyypillinen sushibaarin juttu.
AMG special group supervisor & toolmaker.

Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

XUX63 kirjoitti:
Sharedoc kirjoitti:Viittaamatta mitenkään tähän kyseiseen autoyksilöön tai automerkkiin, yleensä sähköhimmeleissä tahtoo alkaa kaapeliliittimet vanhemmiten reistaamaan kun kontaktipinnat kuluu tärinästä ja korroosio syö. Seurauksena saattaa olla satunnaisesti esiintyviä vikoja joille on vaikeaa löytää syytä ja korjata muuten kuin moduuleita vaihtamalla ja toivomalla että vika poistuisi. Jossain tapauksissa auto menee myyntiin kun omistajan lompsa on moduulien vaihtoruletissa vajonnut kipurajalle asti, tai auto on jättänyt tielle, tai mikä vielä pahempaa, jos auto on jättänyt vaimon tielle.
Moduuleilla ja muuhun Voltec-järjestelmiin liittyvillä on 8v/160tkm takuu eli ei hätää sen suhteen. Latauskaapelit jo vaihdettiin päivitettyihin. Jos mennään nuin hankaliin tapauksiin niin rintteri alle ja antaa tutkia vaikka kuukauden :lol:
AK47 kirjoitti: Toi, jos auto jonka mies hankkinut jättää vaimon tielle niin tyypillinen vaimo jättää miehen :D

Mutta oikeestaan ainoa mikä mua tämmöisessä oppelin sähköhimmelissä kiinnostaa on se että saako sieltä halutessaan sähkön ulos jos haluaa käyttää sen muuhun kuin ajamiseen? Vaikka kesämökillä valaistus.
Jotkut on tuota agrikaattinakin käyttäneet mutta lähinnä rapakon takana. Täällä en tiedä kenenkään käyttäneen :roll:
Meinasin että saako akusta otettua sähköä ilman että mylly käy... Tai saahan toki mutta onko se miten hankala toteuttaa...

Kunhan mietiskelen...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
740 GLE
Viestit: 2644
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Sharedoc kirjoitti:Viittaamatta mitenkään tähän kyseiseen autoyksilöön tai automerkkiin, yleensä sähköhimmeleissä tahtoo alkaa kaapeliliittimet vanhemmiten reistaamaan kun kontaktipinnat kuluu tärinästä ja korroosio syö. Seurauksena saattaa olla satunnaisesti esiintyviä vikoja joille on vaikeaa löytää syytä ja korjata muuten kuin moduuleita vaihtamalla ja toivomalla että vika poistuisi.
Volvo on optimoinut tämän äärimmilleen legendaarisessa mallissa KakkosNelonenNelonen (tai -Vitonen).

Kosteus pahentaa hapettumistaipumusta, ja kun yhtään huonosti asennettu tuulilasi jää huomaamatta hieman tiputtamaan alanurkistaan, eikä se tiputus edes näy, kun valuu ovitolppia pitkin maton alle. Koko keksinnön sulakerasia on vasemmassa ovitolpassa. Valuva vesi mahdollistaa vihreässä homeessa olevan sulakerasian myötä "kaikki vehkeet toimii milloin niitä itseään huvittaa, jos ollenkaan" -efektin johon harvat pystyvät ilman CAN-väylää.
Sharedoc kirjoitti: Jossain tapauksissa auto menee myyntiin kun omistajan lompsa on moduulien vaihtoruletissa vajonnut kipurajalle
Pahimmillaan se pilahinnan maksanut ostaja vielä lähtiäisikseen kuskin paikalla rennosti istuen jalkatilaan edes vilkaisematta nyppäisee sulakkeiden suojakannen irti ja rennolla sormihierontaliikkeellä tekee jokaisen 240-kuskin vakiomaneerin kaupasta saapuvaa odotellessaan, eli pyöräyttää jokaista sulaketta pitimessään puoli kierrosta ja palauttaa takaisin alkuasentoonsa, ja sen jälkeen ajaa tyytyväisenä tiehensä ehjällä autolla, johon kaikki kuluvat osat on jo valmiiksi vaihdettu.

Mutta eipähän tule pakastimen nurkka takalasin läpi kurkkimaan hönöjä lastaajia lastauksen päätteeksi luukkua kiinni lyödessä.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
Sharedoc
Viestit: 372
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Samaisissa 90-luvun 240-sarjan (myös 740 ja 940) Volvoissa Boschin LH-ruiskuboksit menee järjestään rikki noin 20-30 vuoden iässä koska niissä oleva hybridimikropiiri on tiivistetty silikonilla joka päästää vanhentuessaan kosteutta läpi mikropiiriin. Sama ongelma vaivaa Porschen 928 mallia jossa on samaa Boschin LH-boksia. Vikaantuminen ilmenee ettei auto vaan lähde seisomisen jälkeen kylmänä käyntiin. Minulle sattui kohdalle tämä vika tuohon omaan talvipulkka 245een nyt syksyllä ja kyllä etsitytti vikaa ja vaihdatti osia.
Avatar
740 GLE
Viestit: 2644
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

K-Jetronic forever! :ope:

(Ja hanskalokerossa ylimääräinen polttoainepumpun rele valmiiksi kolvattuna)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Xux sekä auto bongattu tänään lehdestä 8)
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Ei varmaan kannata täällä kertoa että mistä lehdestä on kysymys :?:
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

No nyt viimeistään pitää kertoa :lol:
® Mesen linttaklubi
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Ohoh, se jäi pois tuosta eli Kaleva.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Jos verkkolehdestä löytyy niin laittakee linkkiä???

Ois tuossa Xuxille tm missä kestotestin loppuarvostelussa sähkösalama? Laitetaanko postiin lukemisiksi?
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

oli kai se jossai muussaki lehes? EI oo diginä löytyny, siis ilmaisena.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”