Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ihan loistavaa tarinointia petrereesalta :idea:
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Muutama viikko sitten tuli haettua 15vuotta seisonut kupla..



Kuva

Muutama ilta hommia ja kuppeli odottaa konttorilla käyntiä tallissa

Kuva

Yhenpilikkukolomenlitran VWoimamoottorilla 8)
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

dealer kirjoitti:Ihan loistavaa tarinointia petrereesalta :idea:
Näinpä, mainio kirjoitelma alustuksineen kaikkineen.
petrereesa
Viestit: 64
Liittynyt: 13.12.2010 16:14

Viesti Kirjoittaja petrereesa »

onre kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ihan loistavaa tarinointia petrereesalta :idea:
Näinpä, mainio kirjoitelma alustuksineen kaikkineen.
:oops:
boogieman
aktiivimeseläinen
Viestit: 1500
Liittynyt: 08.11.2005 11:56
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja boogieman »

onre kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ihan loistavaa tarinointia petrereesalta :idea:
Näinpä, mainio kirjoitelma alustuksineen kaikkineen.
Oli kyllä hyvä tarina. Heti teki mieli jättää sitikat ostamatta :lol:
Avatar
Tu-84
Viestit: 596
Liittynyt: 03.1.2012 15:28
Paikkakunta: Sodankylä/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Tu-84 »

onre kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ihan loistavaa tarinointia petrereesalta :idea:
Näinpä, mainio kirjoitelma alustuksineen kaikkineen.

Kiitoksia rapisee myös täältä. Mainiota luettavaa :)
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avatar
rotte
Viestit: 546
Liittynyt: 20.10.2010 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja rotte »

Tuollainen tuli reipas kuutisen viikkoa sitten alle :) Kyseessähän on siis Subaru Outback 2,0TD Ridge CVT, eli kansankielellä nelivetoinen dieselautomaatti. Varusteina löytyy mm. nahkaistuinta, keyless access, kaistavahti, adaptiivinen vakionopeussäädin, törmäysvaroitin, turvatyynyjä vaikka naapurille jaettavaksi, peruutuskamera (josta muuten näkee vetokoukunkin)...

Hakiessa:
Kuva
Ja kalvotukseen:
Kuva
Lisäpitkät keulalla ja kärry perässä...
Kuva

Muuten hyvä auto, mutta tasan kuukauden vanhana, tuohon peruutti parkkiruudusta reippaammin lähtiessään huihai sonata, ja auto peltipajalle...
Kuva

Roiskeläpät pitäisi tuohon vielä askarrella, jahka saa sen verran revittyä aikaa tallilla asian tiimoilta.
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Kuva

Kuva

Tommonen c30 amg tuli nyt väliaikais kulkineeks. Vähän isommat vanteet, ohjelmaa yms perus jutut siihen tulee. Kaikki öljyt jo luttasin ja imm vaihdoin kans
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kaapin korihommien ajaksi muuan ystävällinen sielu voorumilta lainasi miulle tuommoista vekkulia brassieskorttia:
Kuva

Tuolla on nyt rapian viik0on verta tullut kuskailtua tyttöä kouluun ja ihteä töihin, symppis laitos omine pikkuoikkuineen :lol: Ja ihmeen hyväkoppanen noin yli 30v autoksi jota ei ole vielä erikseen korin osalta kunnosteltu :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2442
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

Kuva
Tuollaisella sitä ollaan nyt suhattu melkolailla jo 3000km reilun kuukauden aikana :lol: Saattaisi olla että voisin kyllä luopuakin jo tästä kun ens viikon aikana pitäisi saada työsuhde auto käyttöön niin ei tarttee enää silloin tälläistä diesel pakua :roll:
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

AM kirjoitti:Muutama viikko sitten tuli haettua 15vuotta seisonut kupla..



Kuva
Tällä on tullut ajettua koko kesä,n4tkm tullut mittariin lisää. Eipä isompia ongelmia, kytkinvaijerin vaihdoin ja hieman madalsin...

Kuva


Mukavan yksinkertainen, ei pala vikavalot eikä kannentiiviste :D
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2442
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

Palasinpa sitten takaisin volvoon,vaikka pellin alla ronksuttaakin volkkarin diesel :lol:
Kuva
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
topias
mainosmestari
Viestit: 2000
Liittynyt: 19.7.2012 11:15

Viesti Kirjoittaja topias »

Tällä palstalla on ilmeisesti tarkoitus esitellä niitä juuri tällä hetkellä kunkin hallussa olevia muitakin automerkkejä kuin vain mersuja? Vai olenko ihan väärässä tässä arviossani? Onkos täällä Mesen sivustoilla sellaista palstaa, jossa voi kertoilla tarinoita aikaisemmin ja jopa vuosikymmeniä sitten omistamistaan autoista, joita ei sitten enää syystä tai toisesta omista? Itse en ole tähän palstaan vielä törmännyt. Jos sitten sellainen on jo olemassa, niin kertokaapa minua paremmin tietävät, mikä tämä palsta sitten on. Muutama tarina minullakin olisi tälle palstalle kerrottavaksi aikaisemmilta vuosikymmeniltä.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Voit topias vaikka aloittaa uuden viestiketjun ellei löydy muuten sopivaa,
Tässä yksi mahdollisuus, ei haittaa vaikkei olisi ensimmäinen tai toinenkaan auto...
topias
mainosmestari
Viestit: 2000
Liittynyt: 19.7.2012 11:15

Viesti Kirjoittaja topias »

Kiitokseni taas kerran ystävälleni dealerille hyvästä vinkistä! Tuolle suosittelemallesi palstalle kirjoitin tänään pienen jutun aikajärjestyksessä toisesta ihan ikiomasta autostani, jonka ostin vuoden 1980 alussa. Kuvatkin tulivat jo ihan hyvin alakkain tällä kertaa, kun satuin muistamaan nuo Vanja-enon hyvät ohjeet. :D
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Tämmöinen on vajaan kuukauden asustellut autokatoksessani...

Kuva

Kuva

Kuva

MERCURY MONTEREY 4D SEDAN 1960

Orig. Suomi-auto jolla ei montaa omistaja ole ollut. Tää on mun hyvän frendin lossi, jolla perheessä kaksi muuta omaa ameriikan herkkua ja yksi kimppalimousine. Frendillä ei ole ollut hirveästi aikaa ulkoiluttaa tuota, joten se päätyi mulle sijoitukseen vuodeksi tai pariksi, ja samalla säästyi talven ulkosäilytykseltä, tehden tilaa tallipaikoille näille perheen muille autoille. Autothan tykkää että niillä ajetaan, joten seisomisen sijaan mä voin tarjota tälle vanhalle rouvalle säännöllistä ulkoilutusta sekä hoivaa. Mukava peli, museorekisteröity ja hyvässä kunnossa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
topias
mainosmestari
Viestit: 2000
Liittynyt: 19.7.2012 11:15

Viesti Kirjoittaja topias »

Todella hieno peli! En muista kuitenkaan koskaan tuollaista ihan livenä nähneeni. Joensuussa oli aikoinaan 1960- luvulla myös musta ja hieno amerikanrauta, joka oli muistini mukaan myös Mercury. Siinä oli ihan oudon näköinen vino takalasi, kuten myös sen ajan Ford Angliassakin oli. Muistelenko nyt sitten ihan väärin, jos väitän sen olleen myös Mercury? Kyllä nuo suuret amerikkalaiset autot ovat yksinkertaisesti vain hienoja kulkupelejä tai sitten vain jonkun mielestä ihan komeita esineitä, kuten myös sen ajan eurooppalaisetkin autot olivat. Ne pystyi siihen aikaan vielä suhteellisen helposti tunnistamaan eri merkkisiksi. Nykyautoja en enää kyllä ainakaan sivukuvasta lähde tunnistamaan, niin saman oloisia kaikki ovat. Jos sitten keulan logon näen, niin sitten ehkä vielä tunnistan. :D
Avatar
kerosiini
Viestit: 766
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Tuossa pari viikkoa sitten etelänturneella tarttui matkaan '74 Toyota Crown :roll: https://www.dropbox.com/s/8v5ewnpqiekz8 ... 9.JPG?dl=0
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
topias
mainosmestari
Viestit: 2000
Liittynyt: 19.7.2012 11:15

Viesti Kirjoittaja topias »

Tarkistin juuri vanhoja muistikuviani 1960- luvun Mercury´istä Googlea selaamalla. Vuoden 1963 "Mercury Monterey" mallista näyttäisi ainakin kuvahaun perusteella tuotannossa olleen korimalleja sekä perinteisellä taakse päin vinosti kaartuvalla takaikkunalla että myös eteen päin kaartuvalla takalasilla, kuten myös Ford Angliassa silloin oli. Lienee ollut varakkaiden ns. kukkahattutätien suosiossa siihen aikaan? Viimeksi mainittu korimalli kyllä silloin ainakin minun mielestäni oli vallan erikoisen oloinen ja ilmeisesti juuri siitä syystä se jäi nuoren pojan mieleen.
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

kerosiini kirjoitti:Tuossa pari viikkoa sitten etelänturneella tarttui matkaan '74 Toyota Crown :roll: https://www.dropbox.com/s/8v5ewnpqiekz8 ... 9.JPG?dl=0
On muuten niimpalkauhiast komia malli tuo 60-sarjan crowni :D
Velipojalla on pari farkkua samaa sarjaa. Onko millä koneella?
Avatar
kerosiini
Viestit: 766
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Leemu kirjoitti:
kerosiini kirjoitti:Tuossa pari viikkoa sitten etelänturneella tarttui matkaan '74 Toyota Crown :roll: https://www.dropbox.com/s/8v5ewnpqiekz8 ... 9.JPG?dl=0
On muuten niimpalkauhiast komia malli tuo 60-sarjan crowni :D
Velipojalla on pari farkkua samaa sarjaa. Onko millä koneella?
Itse pidin tätä joskus rumana korimallina, mutta niin ne vain makuasiat vuosien myötä muuttuu 8) Tämä on RS60, eli 2.0 litran neloskoneella (5R) ja vaihekeppi lattialla. Huomenna ois tarkotus käydä konttorilla jos tuoreen leiman saisi niin olis joku vara-autokin taloudessa.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

topias kirjoitti:Tarkistin juuri vanhoja muistikuviani 1960- luvun Mercury´istä Googlea selaamalla. Vuoden 1963 "Mercury Monterey" mallista näyttäisi ainakin kuvahaun perusteella tuotannossa olleen korimalleja sekä perinteisellä taakse päin vinosti kaartuvalla takaikkunalla että myös eteen päin kaartuvalla takalasilla, kuten myös Ford Angliassa silloin oli. Lienee ollut varakkaiden ns. kukkahattutätien suosiossa siihen aikaan? Viimeksi mainittu korimalli kyllä silloin ainakin minun mielestäni oli vallan erikoisen oloinen ja ilmeisesti juuri siitä syystä se jäi nuoren pojan mieleen.
Olet oikeassa, Vuonna 1963 lanseerasi Mercury full size-mallistonsa markkinoille nimellä Mercury Monterey, mikä tarkoitti että kaikki korimallit farmaria, avoa sekä ns. puolivuosimallina esiteltyä 1963½ fastbackia (Marauder) lukuunottamatta kaikki Mercuryt olivat "Anglia kattoisia" ns. juustohöylämalleja. Muotoilu ja laskettava takalasi kulki nimellä Breezeway.

Kuva

Malli ei kuitenkaan ollut varsinaisesti mikään uusi innovaatio, vaan jo vuonna 1957-58 Mercuryssa oli sähköisesti alas laskeutuva takaikkuna Turnpike Cruiser mallissaan. Myös FoMoCo:n lippulaiva Lincoln käytti taaksepäin kallistuvaa kattomallia joissain malleissaan vuosina 1958-60.

Jatkan tarinaa nyt lainauksilla omasta kirjoituksestani, joka joskus julkaistu Ford Freak Club of Finlandin kerholehdessä. Tuohon lehteen kirjoittamani Breezeway stoorin 1-osa ilmestyi Friikkilehdessä nro 3/1999 ja se käsitteli ns. esi-Breezeway malleja vuosilta 1957-1960. Stoorin 2-osa ilmestyi Friikkilehdessä nro 1/2000 ja käsitteli Breezewayn varsinaista tuloa vuonna 1963. Valiettevasti en nyt löytänyt, nyt tähän hätään noita kirjoituksia.

Mallivuonna -64 Mercuryn mallinimistöjä rukattiin jälleen. Monterey oli edelleen perusmallisto, edellisvuoden Monterey Custom-mallisto kulki nyt nimellä Montclair. Park Lane-mallisto palasi Mercuryn 'top of line'-mallistoksi edellisvuoden S-55 malliston sijaan. Fastback-malleja sai nyt myös 4-ovisina. Nyt näitä kaikkia fastback-malleja kutsuttiin lisänimellä Marauder. Marauder-mallien tulo tarkoitti myös käytännössä sitä, ettei Monterey ja Montclair-mallisarjoissa enää ollut 4D HT Breezeway vaihtoehtoa, sen sai enää vain Park Lane-mallistoon. Mercuryn muissa muodoissa ei juurikaan tapahtunut radikaaleja muutoksia. Näkyvimmät muutokset edellisvuoden malliin olivat katon takimmaisen sivupilarin alareunaan tullut pokkaus (entisen suoran linjan sijaan), takavalojen muuttuminen täysin pyöreistä kulmistaan pyöristetyn neliön muotoisiksi ja keulan sisäänpäin kanttaus vaihtui päinvastaiseen suuntaan eli muistutti sivuprofiilistaan nuolenkärkeä. Tämä taasen kasvatti myös auton kokonaispituutta muutaman tuuman kymmenesosan..

Mallivuosi -65 toi tullessaan täysin uuden Mercuryn. Nyt korin muodoista oli hävinnyt viimeinenkin pyöreys ja auto oli täysin kantti kertaa kantti. Akseliväli piteni kolme tuumaa, koriin tuli pituutta sedan-malleihin lisää vajaa kolme tuumaa ja farmari-malleihin n. neljä tuumaa. Eikä uudistus jäänyt pelkästään ulkoisiin tekijöihin, sillä ajo-ominaisuudet paranivat huomattavasti. Suurin muutos oli takapäässä lehtijousien vaihtuminen kierrejousiin. Menoa oli vakautettu edessä uusilla vakaajatangoilla alatukivarresta etupalkkiin ja takana Panhard-tangolla. Myös kojelauta koki radikaalin muutoksen. Pitkittäissuuntainen mittaristo sai väistyä täysin pyöreän mittarin tieltä, jonka molemmin puolin oli tasaisesti sijoitettu Mercurylle tyypilliset lisämittarit (bensa-, öljynpaine-, lataus- ja lämpömittari). Breezeway mallistot myös kokivat muutoksen, sillä niitä sai enää vain 4-ovisina tolppa versioina.

Vuoden -66 kori perustui pienin muutoksin, ja alusta täysin, edellisvuoden malliin. Suurimmat muutokset olivat maskin muuttuminen koko keulan levyiseksi, etuvilkut oli integroitu koriin edellisvuotta paremmin ja takavalojen mallin muuttuminen. Mallistossa tapahtui myös pieniä muutoksia. S-55 palasi vuoden tauon jälkeen mallistoon ja Breezeway oli enää mukana 4-ovisena tolppaversiona kahdessa mallilinjassa, Montereyssä ja Park Lanessa.

Kun tarkastelemme valmistusmääriä vuodelta –66, onkin hämmästyttävää huomata, että esim. Park Lane-malleja on valmistettu alle 10 000 kpl ja niitä kuitenkin on Suomeen kulkeutunut uutena useampi kappale. Muistan kuulleeni jostain, että niitä olisi maahantuojan, Oy Suomen Ford Ab:n, kautta tuotu peräti 15 kappaletta, ellei jopa vielä useampia (ja nimenomaan 4-ovisia Breezeway-malleja). Nämä autot ovat lähes poikkeuksetta olleet isojen firmojen edustusautoja ja väriltään mustia (yllätys yllätys).
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
topias
mainosmestari
Viestit: 2000
Liittynyt: 19.7.2012 11:15

Viesti Kirjoittaja topias »

Kiitokseni Vanja-enolle hienosta vastauksesta tähän Mercury- aiheeseen. Olin taas kerran muutaman päivän poissa oman tietokoneeni ääreltä, joten omat kommenttini tähän tulevat sen johdosta vähän viiveellä. Olet kyllä melkoinen asiantuntija tällä FoMoCo:n alueella! Kun tuossa aikaisemmassa postissani puhuin "kukkahattutädeistä", niin se liittyi vain muistini sopukoissa olleeseen vanhaan automainokseen. Olisiko siinä ollut sitten kyse Ford Angliasta vaiko Mercurystä? Siinä auton takapenkillä kuitenkin istui viehättävän näköinen naishenkilö leveälierinen hattu päässään ja kehui autoa juuri siitä syystä, että sitä hattuakaan ei tarvinnut tässä autossa riisua pois päästään sen takapenkillä, kun autossa oli taaksepäin suuntautunut vino takalasi. :)
spöke
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2006 23:29
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja spöke »

Daimler-Chrysler- kokeilu jäi vuoden mittaiseksi. Ei mulla riittäneet rahat
300C:n ylläpitoon. Vuoden aikana vaihdettiin laatikon johdinlevy, kardaanin tukilaakeri, virtalukko ( skim- moduuli) ja pakosarjat. Vajaa neljä tonnia ja 47tkm. Nyt tuli tilalle -08 530D hyvillä varusteilla. On comfortpenkit, laajat ilmastoinnit ja navit. Ja Karalan softa. En tiedä, olisko 212 mersu ollut parempi, mutta kokkeillaan ny tämmöstäkin. Aika näyttää, onko tää yhtä hyvä, mitä aikoinaan E39 oli.

Kuva
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2442
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

Kerrohan sitten kokemuksista lisää tännekin tuollaisesta bemarista :wink: Lähinnä miten kallis tuollainen on ylläpitää ja onko kuinka vikaherkkä... Kiinnostaa meinaan itseäkkin tuollainen bemari mikäli joskus tuosta Volvosta loppu tulee :lol: Ja laitetaanpas nykyisistä autoistakin kuva esille :D
Kuva
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Naamis
Viestit: 471
Liittynyt: 18.10.2010 16:05
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Naamis »

Kuva

Kuva

Tämmönen honda accord tuli laitettua muutama kuukausi takaperin. 2.4l bensa, 6v-manuaalilaatikko. Vm 2004 ja mittarissa on 224tkm.
bmw-kun oma ei riitä
Avatar
Late S
antero
Viestit: 1067
Liittynyt: 11.4.2008 19:25
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Late S »

Tuo naamiksen Honda oli kyllä miellyttävä ajolleen ja vetojakin ihan kivasti 8)
KÖYHÄN ON HEHKUTETTAVA
cvan
Viestit: 284
Liittynyt: 31.3.2014 8:42
Paikkakunta: alatemmes

Viesti Kirjoittaja cvan »

Kuva piti tommonen kärrynveturi hakia
ESCORT-74 TRANS AM -83 CEVY VAN G30-97 nissan cerry-85 nissan cerry-79
MB 211-06 MB124 250D-85 MB 123 240D-83
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2442
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

Kuva
Noin puoli vuotta tällä nyt yhteistä matkaa takana ja 22tkm tullut mittariin mun aikana jo :P Keski-kulutus tuolla ajalla on tasan 7,36l/100km :wink: Piru vaan kun meinaa autokuume nostaa päätään ja mieli halajaisi joko s-mersua tai 7-sarjan bemaria :shock: Saattaisi olla että malttaisin tästä luopuakin jos jotain kiinnostaisi :roll:
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Avatar
Hannu.H
Viestit: 795
Liittynyt: 03.7.2007 16:19
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Hannu.H »

Vähän reilu vuosi ja 50tkm Bemarilla takana, ja hyvin on palvellut :idea: Nyt mittarissa 410tkm.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva




Bonuskuvana luottolintta :rollin:


Kuva


Kuutisen vuotta tuo palveli noin 60tkm vuodessa, Nyt alkaa olla aika jättää vanhus kakkosautoksi, rupeaa olemaan jo hieman väsähtäneen oloinen :ää:
Pemarin jälkeen tällä ajellessa tuntuu kuin raahaisi ankkuria perässä 8) :lol:
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”