Binar Webaston ja Ebersprächer kilpailija idästä

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Binar Webaston ja Ebersprächer kilpailija idästä

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Hei hoi olikohan kellää kokemusta tällaisestä venäläisestä lämmittimestä? Hinta on edullinen ja jotenkin toiminnan luotettavuus tuntuisi huomattavan paljon paremmalta kuin Weba/eberi. Vakiona mm. GSM ohjaus.

http://www.autoterm.ru/engineheater_eng.html

Suomessakin edustajia on http://autoterm.pro/shop/engine-preheaters/

Esim Sercap
[nettivaraosa]1662965[/nettivaraosa]
Kuva
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Ihanhan tuo ainakin näyttää pätevältä ja Ryssissä on oikeasti kylmä, joten vois olla toimivakin....jotenkin vaan tuo Made in Russia tarra vaan tökkii :oops:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Taitaa olla edustus Haapaveellä, koska tuossa linkissä lukee jotta: Buy from a dealer.
Pitää kysellä... :roll: Autojen, mopojen, rattaksien ja hevosten lisäksi kauppoo näköjään lämmittimiäkin.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

cmeli kirjoitti:jotenkin vaan tuo Made in Russia tarra vaan tökkii :oops:
just sentakia se minusta luotettava onkin 8)
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
270w210
Viestit: 107
Liittynyt: 14.3.2013 14:43

Viesti Kirjoittaja 270w210 »

Sergey kirjoitti:
cmeli kirjoitti:jotenkin vaan tuo Made in Russia tarra vaan tökkii :oops:
just sentakia se minusta luotettava onkin 8)
Mites ne vähän vanhemmat ryssän lämmittimet kun polttivat koko auton? :supersad:
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

270w210 kirjoitti:Mites ne vähän vanhemmat ryssän lämmittimet kun polttivat koko auton? :supersad:
Todellinen lämmitin siis joskin hiukan lyhytkestoista lämpöä :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

joo ne peltilaatikot 50 luvulta oli vähä sellasia. Mut tää o 2010 lukua jaminusta näyttää että valtamerkit jää nyt jälkeen kun ovat tottuneet olemaan monopoliasemassa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

T55:sen "Eeperi" houkuteltiin joskus tulille. 25 raatia pakkasta, kone painaa tonnin ja siinä on 120l nestetilavuus, alle vartti ja mittarissa 70 astetta. Seutu savussa ku rengasvaraston tulipalossa. 8) Kai sillä omakotitalon pitäs kuumana.. :lol:

Mää tossa testailin Seatin Eberiä viime viikolla :arrow: auto tulessa. Onneks oli sammutin käsillä, kyljessä ei lukenu Gloria vaan Koff, eli janokin saatiin samalla sammutetuks. 8) Kärähdys ei tosin ollut varsin lämmittimen vika, vaikka siinä vikaa muuten onkin ja ihan joka tarpeeseen.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
270w210
Viestit: 107
Liittynyt: 14.3.2013 14:43

Viesti Kirjoittaja 270w210 »

Hyvähän se on saada vähän kilpailua tuollekin saralle, kun weba ja eberi (ja jossain määrin ardic) ovat sen vallanneet.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Niin, enemmän kuin vähemmän salattu fakta näitä ns. poltto-ainelämmittimistä on se, että ne ei toimi alla -25C pakkasilla. Akku loppuu tai siiten polltoaine vaatii lämmitystä.

Leluja ovat kunnon pakkasissa Itä-Lapissa. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun ei näin perusjuttuja saada kuntoon 2000-luvun kärryissä.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
270w210
Viestit: 107
Liittynyt: 14.3.2013 14:43

Viesti Kirjoittaja 270w210 »

Kyllä mulla on Webasto toiminut yli -30°C pakkasilla. :shock:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Zili(e)n bensiinikäyttöistä esilämmitintä en ole tohtinut kokeilla, joku sanoi että sen käyttö kuljetusosastossa kiellettiin jonkun tulenleimauksen jälkeen. Enkäpä myöskään ymmärrä alumeetilätkälle etsattua käytäntöönpano-ohjettakaan. On niin kummallisilla kirjaimilla ja sekavalla itä-Suomen murteella painettu. Suolansirotin-hehkusilmä siinä on ku vanahassa taksi-Mersussa, muista nappuloista ei älyä perehtymätön ja murehtimaton.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
ou812
jakoketjubudha
Viestit: 2820
Liittynyt: 02.2.2007 21:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ou812 »

270w210 kirjoitti:Mites ne vähän vanhemmat ryssän lämmittimet kun polttivat koko auton? :supersad:
No poltti poltti mut eikö olleetkin penkit lämpöset nopsaan ja ikkunatkin kirjaimellisesti sulana?
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Me sentään uskallettiin tehä nuotio Massey-Ferguson 65:n moottorin alle yli kolomenkymmen asteen pakkasella. Kateltiin vaan pirtin ikkunasta milloin tarvi mennä lisäämään puita nuotioon ja parin kolmen tunnin lämmityksen jäläkeen sai panna Fergun käyntiin ja lähtiä tunturiin puunhakuun. Ei hyttää ihimispolon suojana koko rattorissa ollu olemassakaan, vaan karvareuhka silimille ja paksu turkki päälle. Perseen alle tuli sentään eläimen turkisnahka, en kehtaa sanoa minkä, ettei tule sanomista animalian taholta.

Tuon mallisella kamppeella.
Kuva
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

kondivo kirjoitti: Perseen alle tuli.
Ja jo sitä tarkeni, huonomissae kamppeissa.. :D
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

EasyRider kirjoitti:Ja jo sitä tarkeni, huonomissae kamppeissa.. :D
No, ku muuta lämmitystä ei ollu :nocando:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Oha se pierulla pellaava keskuslämmitys joka turkkihaalarissa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
270w210
Viestit: 107
Liittynyt: 14.3.2013 14:43

Viesti Kirjoittaja 270w210 »

Olihan sisuissakin vielä 80-luvulla se torvi öljypohjaan johon laitettiin puhalluslamppu tohottamaan.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

EasyRider kirjoitti:Oha se pierulla pellaava keskuslämmitys joka turkkihaalarissa.
Katoppa minun avatar kuvaa, tuli perseen alla olen ikäni ryyhättäny, vaan ny on pihkatappi tukkeena, joten suolikaasuja ei tuu ennen Heikin päivää, jolloin minä käännän kylykee.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

270w210 kirjoitti:Olihan sisuissakin vielä 80-luvulla se torvi öljypohjaan johon laitettiin puhalluslamppu tohottamaan.
Oli minullakin toho käytössä vuoden 1987 tammikuun pakkasella, jolloin mittari näytti -47c. Toholla lämmitin Nissanin moottorin öljypohjaa ja vaihdelaatikkoa. Puhallus oli tosin heikko, koska kaasu tuli niin pienellä paineella suuttimesta ulos; oli niin raaka se ilma.

Kova oli luotto autoon, kun sillä ilimalla lähdin 50 km työmatkalle selekosen laidalle. Pirun pitkä kävelymatka olisi ollut lähimpään ihmisasutukseen, jos auto oli hyytyny välille. Toyota Corillat ei päässy kylän pintää kauemmas, kun niistä paukahteli kaauiskarit rikki; heikkoa tekoa, vaan Nissani kesti. Kyllä Lerssinen tietää, mikä auto on hyvä :wink:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Se se on oltava valtava päästö kun se tappi heltiää.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Kyllähän se Venäjä on joka kevät reklamoinut Suomea ilmatilan loukkauksesta täällä itärajan pinnassa. 8)
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Että pelkkiä Mainilan latauksia, ei kuitenkaan mannertenvälisiä?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Pihkatappi on asia erikseen, lentää minne lentää. Meillä päin käytetään paljon kiertoilmaisuja puheessa. Jos joku löysää ilmoille pahan hajuisen pierun, sanotaan jotta: kuka loukkas ilimatilaa. Pitää katos olla hienotunteinen, vaikka toinen ei ollutkaan :wink:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Hienot tunteet lie pitkällä kun sinappikaasun ja pikriinihapon tuoksu leijuu pohjolan vaaroilla, panssarinläpäisevän ballistisen alikaliiperiammuksen singahtaessa valtakunnan rajojen yli.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
270w210
Viestit: 107
Liittynyt: 14.3.2013 14:43

Viesti Kirjoittaja 270w210 »

Ja taasen asiaan: Binarin myyntiteksti on ainakin vakuuttava kun on testattu oikein siperian ankarissa olosuhteissa. Ja 3,5l kone pitäis lämmetä -45°C pakkasessa. Mutta kyllä tuo painaakin, 8Kg. Taitaa olla palopesäkin heti sentin vahvalla seinämällä, niin ei pala puhki. :D
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Easy Rider kirjoitti:Zili(e)n bensiinikäyttöistä esilämmitintä en ole tohtinut kokeilla, joku sanoi että sen käyttö kuljetusosastossa kiellettiin jonkun tulenleimauksen jälkeen. Enkäpä myöskään ymmärrä alumeetilätkälle etsattua käytäntöönpano-ohjettakaan. On niin kummallisilla kirjaimilla ja sekavalla itä-Suomen murteella painettu. Suolansirotin-hehkusilmä siinä on ku vanahassa taksi-Mersussa, muista nappuloista ei älyä perehtymätön ja murehtimaton.
Meillä palo ainakin yks huolto zilttoni ajoneuvoleirillä. Vaarallisen olonen kapistus koko lämmitin.
Avatar
270w210
Viestit: 107
Liittynyt: 14.3.2013 14:43

Viesti Kirjoittaja 270w210 »

laineracing kirjoitti:
Easy Rider kirjoitti:Zili(e)n bensiinikäyttöistä esilämmitintä en ole tohtinut kokeilla, joku sanoi että sen käyttö kuljetusosastossa kiellettiin jonkun tulenleimauksen jälkeen. Enkäpä myöskään ymmärrä alumeetilätkälle etsattua käytäntöönpano-ohjettakaan. On niin kummallisilla kirjaimilla ja sekavalla itä-Suomen murteella painettu. Suolansirotin-hehkusilmä siinä on ku vanahassa taksi-Mersussa, muista nappuloista ei älyä perehtymätön ja murehtimaton.
Meillä palo ainakin yks huolto zilttoni ajoneuvoleirillä. Vaarallisen olonen kapistus koko lämmitin.
Mutta lämpöä riittää kyllä. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”