Volvot jo kehuttu, kehutaanko Saabit?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Volvot jo kehuttu, kehutaanko Saabit?

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Volvossa vara parempi, mutta mitenkäs tämän vuosituhannen Saab 95? Onko siitä autoksi vai onko se jo ihan ooppeli? Kyyti vaikuttaa mukavalta ja hiljaiselta. 2.0 matalapaineturbo toimi ihan sivistyneesti. Löytyykö Saabista huonosti suunniteltuja imusarjoja tms?
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Saabin uusissa koneissa joku törkeä fiba kampikammion tuuletussysteemissä.
Vika aiheuttaa öljyjen nopean likaantumisen josta seuraa sitten mitävaan.
Duunikaverilla pyörähti runkolaakeri-> Saabilta uusi puolimoottori.
Tätä ennen kypsyi turbo, ihanan kallista vaikka vaan puolet maksoikin ite.
Viasta olemasssa Saabin takaisinkutsukirje, hommaa koitettu korjata kai
kolmella eri versiolla fixauskittiä.
Pro HVM
Avatar
Mariini
Herrasmies
Viestit: 1018
Liittynyt: 02.10.2005 17:17
Paikkakunta: Länsirannikko

Viesti Kirjoittaja Mariini »

Taksissa oli yhdellä isännällä 2.2 DTI koneella farkku 9-5, yhdellä sanalla: Joulukuusi. Koko aikana (2.5v) ei kaikkia punakeltavaloja saatu sammumaan mittaristosta, sitten riitti.

Yhden auton otannalla on aina hankala tehdä mitään "vedenpitävää" mielipidettä, mutta ei vakuuttanut. Liikaa, liian lyhyellä aikaa.
Avatar
eerola
Herrasmies
Viestit: 1674
Liittynyt: 23.1.2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Metro-Auton myyjä joskus otti oikein asiakseen yrittää saada kakkosneloseni vaihtumaan 9-5:een. Ajelin pari päivää farmarimallilla, jossa oli 3-litrainen TID-kone.

Ihan ookoo auto ainakin uutena. Mutta "ihan ookoo" ei tarkoita vielä innostusta. Vähän epäilyttää mitä GM:n korporaatiopolitiikan alla valmistettu auto on muutaman vuoden ikäisenä.

GM:n osalainailu ei ainakaan tuon 3-litraisen dieselin kanssa kovin vahvasti vakuuttanut. Isuzulta lainattu diesel sanoi "fläpätifläpätifläpäti" kun sillä lähti kiihdyttämään matalilta kierroksilta ponnistaen.

Hienosti autossa oli varusteita. Kaikenmaailman kaukoohjaus-Webastot saivat kymmenen vuotta vanhemmalla Mersulla ajavan ihmisen sydämen väpättämään talvisäässä.

Jos auto on tehty lentokonetehtaalla, miksi sen ohjaamossa pitää olla nappuloita kuin DC-10:ssä?

Makuasia tämä, mutta 9-5 näyttää sedanina paljon paremmalta kuin farmarina. Ja ennen faceliftiä paljon paremmalta kuin faceliftin jälkeen. Minun mielestäni faceliftattu 9-5 on ruma kuin mikä.
-T

Kuva
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Minäkin tykkään pre-faceliftistä enemmän, mutta farkku taas on enemmän minun mieleen. Se kokemus mitä meidän suvussa on noista uudemmista niin ei mitään valittamista. On ollut kaksi 9-3 joista toinen perus 2litranen urpo ja toinen kaikilla varusteilla oleva Aero. Kummatkin olivat vuosituhannen taitteesta eikä niissä esiintynyt mitään vikaa. Saabin hommaamista entiselle väyrysmiehelle perustelee mielestäni saapin hyvä ruosteen kesto. Saappi on aina ollut suhteellisen hyvin suojattu kupalta niinkuin volvokin. Vanhana saapistina pakko sanoa että vanhassa vara parempi ja että viimeiset saapit valmistettiin ennen GM kauppaa...

Ainoa vika saapissa on että se vetää väärästä päästä, mutta onneksi aina voi peruuttaa :D Itsekkin olen tuota 9-5 Aero farkkua miettinyt, mutta ajelenkin mielummin W115 korisella 8)
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

saabista en nyt keksi muuta kehuttavaa kuin että onneks ysiysiä ei enää valmisteta, muuten isällä olisi vieläkin semmonen :!:

ei vaan pääsiäisenä ajelin n.300km kaverin 9000 aerolla n.300hv :shock:
täytyy sanoa että on mielusa auto tien päällä ja tuo yksilö vaikkakin talvi säädöissä niin ihan kivasti kulki (puuttui n.50hv).
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

eerola kirjoitti: Isuzulta lainattu diesel sanoi "fläpätifläpätifläpäti" kun sillä lähti kiihdyttämään matalilta kierroksilta ponnistaen.

Jos auto on tehty lentokonetehtaalla, miksi sen ohjaamossa pitää olla nappuloita kuin DC-10:ssä?
Omaa kokemusta ei ole muuta kuin se, että kerran istuin semmosen taksin kyydissä :shock: :shock: Hyviä noi Eerolan kommentit :happy: :happy: Jos toi "fläpätifläpätifläpäti" - ääni juontaa juurensa juuri tuonne lentopuolelle....tosin kopteri osastoon :lol: :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10590
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Kaverin isän matalapaine turbolla pääsin taannoin ajamaan. Voi että osasi olla miellyttävä auto mutkaisella tiellä. Alusta toimi erittäin hyvin, kone vastasi käskyihin ja se ohjaamon ergonomia. Auto minun mieleen. Muistaakseni malli oli 900:nen, näitä viimesiä. Autolla oli ajettu noin 200tkm. Eikä sitä kyllä huomannut mistään muualta kuin matkamittarista.

Saabissa on tiettyä tyylikkyyttä. Ei paha, ei paha.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Kyllä saabissa jonkin verran pikkuvikoja oli mutta ei mitään katastrofaalisia vikoja ollut.Muutamia sytytys kasetteja,läppäkoteloita,kojelaudan näyttöjä,antureita,tasapaino akseleiden ketjuja on tullut vaihdettua että eio todellakaan paha valinta.Alustan nivelet ja jarrut ovat todella kestävää laatua 9-5 saabissa eräskin asiakas ajoi melkein 500tkm semmoisella ja yksi ainoa pusla piti perään vaihtaa.Vaihteisto piti myös avata tuosta yksilöstä mutta muuten auto toimi kuin se kuuluisa junan vessa :lol:
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Hemingway
Mr. Alipaine
Viestit: 384
Liittynyt: 08.10.2005 13:46

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

Ei ole Saabeissa mitään ylistämistä, hyviä autoja toki.

Mieleen vaan tulee se Tm:n testi, vaikken testi-ihmisiä olekaan:

Testissä:

Saab 9-5 3.0TiD
Volvo S80 D5
Peugeot 607 2.2Hdi
Audi A4 1.9tdi
Mercedes C 220 cdi

Eli Foorumilla paljon kehutulla ja ylistetyllä volvolla (joka minua suuresti ihmetyttää) oli kaikki pelissä. Suurin malli, suurin hieno dieselmoottori. S-mersun haastaja, selättäjä kehuivat mainokset ja volvomiehet..
Saabilla sama tilanne, suurin malli, suurin ja lainattu dieselmylly.
Peugeotia on kanssa kehuttu täällä, ranskalaista :twisted: Tässä kanssa kaikki pelissä, 607, suuri edustusauto.

Hui. Mahtaa Audia ja mersua pelottaa, ovat pienimpiä henkilöautomalleja valmistajan kategoriassa, kaikenlisäksi pienimmällä moottorilla. Taisipa C-malli olla vallan classic-malli.

Mutta miten käy?

1.Audi
2.Mese
3.Volvo :lol:
4.Peugeot :lol:
5.Saab :twisted:

Mersu hävisi Audille muistaakseni 0.1 tai 0.2 pistettä, sitten erot alkoivat kasvaa..

C,E, ja S:hän ovat paskoja autoja, onneksi meillä on Volvoja ja Saabeja, jotka ovat lähtiissäänkin noin hyviä :twisted: :twisted: :twisted:
124.023
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Jep.Elämäni toinen auto oli saab 99 sport! Siinä oli erilaiset etupenkit sekä tuplakaasari verrattuna normi-99.Muistot lienee kultautuneet sillä aikaa on jo 13 vuotta tuosta suapista.Muistan auton lämpimänä sekä liukkailla mukavana ajettavana.Bensaahan tuo hökötys vei ihan sairaasti mutta 2-ovinen ruotsalainen urheiluauto oli pimujahdissa kova sana! Tuosta vain jäi muisto että "joo;saappi on hyvä auto!"
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien. :D

Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. :shock: Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä. :roll:

Noh, nyt on kahden eri aikakauden ja hintaluokan mersut pihassa, siinä sitä vasta vertailemista onkin. :shock:
syysmies2
Viestit: 10
Liittynyt: 16.7.2006 23:16

Viesti Kirjoittaja syysmies2 »

HVM kirjoitti:Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien. :D

Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. :shock: Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä. :roll:
Kyllä Volvoa voi hyvin verrata mersuihin. Mielestäni mersut ovat lähinnä ylihintaisia Volvoja. Ja jykevämpiä ne Volvot on kuin mersut, viitaten tuohon, että kaipaat rautaa ympärillesi.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

syysmies2 kirjoitti:
HVM kirjoitti:Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien. :D

Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. :shock: Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä. :roll:
Kyllä Volvoa voi hyvin verrata mersuihin. Mielestäni mersut ovat lähinnä ylihintaisia Volvoja. Ja jykevämpiä ne Volvot on kuin mersut, viitaten tuohon, että kaipaat rautaa ympärillesi.
Tervetuloa Meselle syysmies. :D

Voi olla että olet oikeassa, en ole perillä Volvojen painoista. :roll: 140 ja 240 Volvoja olen joskus omistanut, 740:llä joskus siihen aikaan paljon ajellut kun omistin melko tuoreen 124-mersun. Tältä pohjalta vertailin, makuasioitahan nämä toki on. :wink: Hyviä pelejä kummatkin.
syysmies2
Viestit: 10
Liittynyt: 16.7.2006 23:16

Viesti Kirjoittaja syysmies2 »

HVM kirjoitti:
syysmies2 kirjoitti:
HVM kirjoitti:Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien. :D

Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. :shock: Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä. :roll:
Kyllä Volvoa voi hyvin verrata mersuihin. Mielestäni mersut ovat lähinnä ylihintaisia Volvoja. Ja jykevämpiä ne Volvot on kuin mersut, viitaten tuohon, että kaipaat rautaa ympärillesi.
Tervetuloa Meselle syysmies. :D

Voi olla että olet oikeassa, en ole perillä Volvojen painoista. :roll: 140 ja 240 Volvoja olen joskus omistanut, 740:llä joskus siihen aikaan paljon ajellut kun omistin melko tuoreen 124-mersun. Tältä pohjalta vertailin, makuasioitahan nämä toki on. :wink: Hyviä pelejä kummatkin.
Kiitos, kiitos! :D Ehkäpä tuo oli vähän yliampuva tuo vastaukseni mutta jokatapauksessa pidän noita kahta merkkiä suht samalla viivalla olevina. Jos jätetään supermallit pois laskuista.
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

No ei se 740 volvo oo lähelläkään w124 mersua.Olin kuskissa 740:llä joka oli madallus sarjalla varustettu.Oli siis iskarit sekä jouset mallia madallus.Mutta kyllä sen huomasi että volvon kori eli.Olo oli kuin ajelisi kumimatolla :shock: verrattuna mersuun.Mun vakioalustainen 200D:kin kallistelee vähempi kun se.Että PASKAN MARJAT se vanha volvo peittoaa vanhaa mersua.Uusista en tiedä enkä haluakkaan tietää...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Jos autoja aletaan TMn testen perusteella ostamaan niin silloinhan ajetaan jollain ties millä... On "hieman" eri kriteerit kuin minulla...

Mielipide kysymyksiähän nämä ovat. Volvo taas ei ole sytyttänyt täällä mitenkään sen jälkeen kun S90 valmistus loppui! Ei se mersukaan nyt mikään voittamaton ole loppupeleissä :shock: Ja viimeinen mersuhan valmistettiin 1995 ja viimenen saappi ennen GM-kauppaa. Alustan nivelien kestossa saapas kuitenkin päihittää mersun 6-0 :D
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

Wike kirjoitti:Alustan nivelien kestossa saapas kuitenkin päihittää mersun 6-0 :D
No eipä tuostakaan nyt varmuutta osaa sanoa.Melkein uskaltaisin sanoa että 90luvun saabit ei pääse enää päihittämään alustan nivelien kestossa.niissäkin kun rupeaa monituentaa jo olemaan.Ja monellako saabilla on ajettu 500tkm++ kun niitä niveliä mersussa alkaa menemään...ainakaan omien kokemuksíen perusteella ei mersussa niveliä kuitenkaan yli usein tarvi vaihdella.
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Avatar
Bliz
Grynderi
Viestit: 1727
Liittynyt: 09.5.2006 14:39
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Bliz »

noh, itelläni ei sinäänsä ole kokemusta saabeista muutenku mitä tota mummon -89 900 on jonki verran ajellu. aika mellevä kyr*äjyrähän se on ;) tuttavalla täällä etelän suunalla on sitten 900 viggeni (eli se kohtuu hauska korkeapainehässäkkä), joka kieltämättä on aika eri peli kuin saabit yleensä. kone on harvinaisen ärhäkkä ja painuu kyllä ku raketti sataseen ja etiäppäin.

toisaalta saabithan on makuasia, omasta mielestä ehkä parempi että valmistavat lentokoneita eikä autoja :D
e30 320i -88
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

NicNac kirjoitti:
Wike kirjoitti:Alustan nivelien kestossa saapas kuitenkin päihittää mersun 6-0 :D
No eipä tuostakaan nyt varmuutta osaa sanoa.Melkein uskaltaisin sanoa että 90luvun saabit ei pääse enää päihittämään alustan nivelien kestossa.niissäkin kun rupeaa monituentaa jo olemaan.Ja monellako saabilla on ajettu 500tkm++ kun niitä niveliä mersussa alkaa menemään...ainakaan omien kokemuksíen perusteella ei mersussa niveliä kuitenkaan yli usein tarvi vaihdella.
Tuo 124 takatukivarsihässäkkä, narinanivelet ja etualapallot ovat kyllä sellaista kulutustavaraa jos haluaa että auto kulkee suoraan tai edes sinnepäin. 90-luvun puolivälin jälkeenhän ei autoja enään valmistettu :roll: Kyllä se vanha 900 on niin yksinkertainen alustaratkaisultaan että kori häviää ennenkuin niitä joutuu pahemmin ropaamaan :wink:

Kaikissa vanhoissa autoissahan niitä vikoja on loputtomasti, toisissa vaan vähemmän vakavia kuin toisissa :D
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

meinaan tämänkaltaista saabia

No ei ne nyt ihan kulutus tavaraa ole.Ainakaan omien kokemuksien perusteella.Mun omassa ei varmuudella oo vielä alapalloja vaihdettu oikeat kilmetrit 655tkm.Taakse yksi poikittais tukivarsi vaihdettu sekä moloemmille puolille raidetangot taakse.Etupään raidetangon päistä ei tietoa paljonko on vaihdeltu.Narinat vaihdettu.Mulla tullu kilsoja 80tkm ja on rangottu ja menty piellä luisuus reilusti.Sekä röykkyisiä mettä teitä ajeltu enemmän kun lujaa.Varmasti meidän perheen eniten selekään saanut auto.

Äiteen auto -87 200D.Meidän aikana on tarvinnu vaihtaa toselle puolelle raidetanko.12vuoden aikana noin 250tkm.Eteen raidetangon päät vaihdettu kokonaisina.Molemmille puolille alapallo nivelet.Narinat vaihdettu.Todelliset kilsat 700-800tkm.

Isän 300D-89.Raidetangon pää toiselle puolelle vaihdettu.Taakse raidetanko toiselle puolelle.Narinat vaihdettu.Todelliset kilsat 550tkm.Ollut meillä vuodesta -92.

Että ei ne nivelet nyt kyllä ihan kulutus tavraa on.Tai kyllähän ne yli puolessa miljoonassa kuluu. :roll:
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Ehkä se sitten on ajotavasta kiinne miten ne kestää mutta ainakaan mulla ne ei oo kestänyt ihan nuin paljoa :oops:
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
syysmies2
Viestit: 10
Liittynyt: 16.7.2006 23:16

Viesti Kirjoittaja syysmies2 »

NicNac kirjoitti:No ei se 740 volvo oo lähelläkään w124 mersua.Olin kuskissa 740:llä joka oli madallus sarjalla varustettu.Oli siis iskarit sekä jouset mallia madallus.Mutta kyllä sen huomasi että volvon kori eli.Olo oli kuin ajelisi kumimatolla :shock: verrattuna mersuun.Mun vakioalustainen 200D:kin kallistelee vähempi kun se.Että PASKAN MARJAT se vanha volvo peittoaa vanhaa mersua.Uusista en tiedä enkä haluakkaan tietää...
Jaa, omituista. Eipä ne yleensä kyllä paljon elä... W124 on lisäksi jotenkin niin tylsän näköinen. Joku siinä 740:n kulmikkuudessa vaan kiehtoo.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29072
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mun omassa ei varmuudella oo vielä alapalloja vaihdettu oikeat kilmetrit 655tkm.
Vaihda ennenkuin hyppäävät kolostaan.
Pari- kolmesataatuhatta ne kestää jos kestää.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Wike kirjoitti:
Mielipide kysymyksiähän nämä ovat. Volvo taas ei ole sytyttänyt täällä mitenkään sen jälkeen kun S90 valmistus loppui!
viimeinen takaveto volvo oli 940 vuonna -98 :ope:
muuten oon samaa mieltä
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

dealer kirjoitti:
Mun omassa ei varmuudella oo vielä alapalloja vaihdettu oikeat kilmetrit 655tkm.
Vaihda ennenkuin hyppäävät kolostaan.
Pari- kolmesataatuhatta ne kestää jos kestää.
Joo tarkoitus on kyllä viimeestään talvella.Kumma kun ne on mun tuntemiis mersuus kestäny paljon enempi...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Ongelmahan noissa alapalloissa on se ettei moni osaa niitä tarkistaa, eli auto saattaa olla aamulla katsastettu/huollettu jossain ja illalla alapallo pomppaa pois ja soppa on valmis.

Harju: Eikös S90 ollut takaveto ja 960 korvaaja? Valmistettiinko 940 vielä 98? Täytyypi myöntää etten tunne pahemmin volvon mallihistoriaa... :oops:
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Wike kirjoitti:Ongelmahan noissa alapalloissa on se ettei moni osaa niitä tarkistaa, eli auto saattaa olla aamulla katsastettu/huollettu jossain ja illalla alapallo pomppaa pois ja soppa on valmis.

Harju: Eikös S90 ollut takaveto ja 960 korvaaja? Valmistettiinko 940 vielä 98? Täytyypi myöntää etten tunne pahemmin volvon mallihistoriaa... :oops:
960 :arrow: S90 ja takaveto edelleen hienoin volovo mitä on koskaan tehty 8)

940 tehtiin samaan aikaan "karvalakkina"

viimeinen takaveto oli muistaakseni 940 lassikki -98 väriltänsä valkoinen :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”