Ford Thunderbird SC -89

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Ford Thunderbird SC -89

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Auto on ollut vajaan vuorokauden tuossa ja tässä ensimmäisiä kokemuksia, vaikutelmia ja tuntemuksia.

Lähtökohtana suhteutumisessa tähän vehkeeseen on sen rooli kakkosautona, josta pitäisi olla vähän muutakin kuin paikasta toiseen pääsemisen iloa. Todennäköisesti autolla ajetaan korkeintaan 5 000 km/vuosi.

Ulkopuolelta punaisen auton maalipinnnassan karisseita kohtia, joissa on kuitenkin ehjä valkoinen pohjamaali. Kun auto myytiin joskus ylimaalattuna, karisseet kohdat herätti vähän ihmetystä. Auto on varmasti alunperin punainen, koska konehuoneen ja takakontin sisäpinnat ovat punaiset. Hyvä puoli asiassa on, että lohjenneet paiakt eivät heti ala ruostumaan. Muuten kori on hyvännäköinen ikäisekseen. Pyörrejälkiä ja muuta kuluneisuutta toki on. Sateesta märkänä pinta näyttää paremmalta kuin kuivana.

Sisällä on myös vähän hämmentävä tilanne. Penkit ovat kaikki suht koht kuluneen näköisiä, mutta melkein kaikki namiskat ovat melkein uudenjäykkiä. Penkkejä lukuunottamatta pinnat ovat erittäin hyvän näköiset. Kojetaulusta kuuluu muovista natinaa ainakin jossain tilanteissa. Automaattiturvavyöt ovat oudon tuntuiset ainakin aluksi. Mittarilukema on 135 000 km.

Matalaa tilaa sisällä on runsaasti niin edessä kuin takana. Konttikin on matala ja pitkä. Lapset on yllättävän helppo laittaa istuimiin takapenkille, kun ovet ovat erittäin leveät. Sama ominaisuus lienee kirous parkkihallissa. Sarant ovat hyvässä kunnossa, ovet eivät roiku.

Ajossa auto on erittäin hiljainen - selvästi hiljaisempi kuin ML -98. Moottoritien rampissa täyskaasukiihdytyksessä sisään kuuluu vain ahtimen vihellystä. Matka-ajossa ääntä on todella vähän. Tämä on aikanaan ollut todellista luksusta.

Suorituskykyä on enemmän kuin ML 320 pystyy esittämään. Paikaltan lähtö on hitaampaa automaatin luontaisen viipymisen ansiosta, mutta esim 40-120 sujuu hyvinkin nopeasti. Väähtö toimii tehokkaasti. Urheiluauto se ei ajoltaan kuitenkaan ole, vaan ennemminkin nopea matka-auto.

Autossa on säädettävä alusta, mikä takoittaa, että sitä saa tiukennettua nappulasta. Perusasetus on muuten ihan OK, mutta suomalaisella moottoritiellä jäykempi asetus tulee ihan tarpeeseen. Sen verran lullaa perusasetuksessa on. Jäykemmällä asetuksella näilläkin perunapelloilla auto on hyvin vakaa lievässä ylinopeudessa.

Jenkkiautoharrastajat kehuvat kovasti näiden ajettavuutta, mutta se ei minusta pärjää ML:lle. Toki se vanhaksi jenkiksi on hyvä. Ehkä parempi kuin saman ikäluokan Volvoissa, joista on kokemusta. Auto huomaa tien kallistukset ja kuskinkin pitää olla hereillä, muuten suunta muuttuu.

Ilmastointi toimii, mutta kompressori tyhjäkäynnillä käynnistyy tämän tästä ja se aiheuttaa ikävää kolisevaa ääntä. Muuten hiljaisessa autossa se häiritsee. Toinen ongelma, johon pitää tarttua on, lämpömittarin hengettömyys. Mukaan tuli uusi anturi.

Täytynee viimeinkin opetella laittamaan niitä kuvia. Mutta driftausvideoita ei tule, se taitaisi olla helposti tomaattiaskin loppu.
smaabbedo
Viestit: 31
Liittynyt: 24.10.2010 11:12
Paikkakunta: Kankoonpiä

Viesti Kirjoittaja smaabbedo »

Saiskos kuvia?
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Joo, kuvia olis mukava nähä 8)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tuossapa on, driftinkivideota odotellessa :idea:
Kuva
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Täytyy ottaa työn alle tuo kuvien laiton opettelu. Möllin kuvat jäi aikanaan laittamatta, kun ei onnistunut. Jovihavan kuva on aikas hyvä, mutta tässä yksilössä ei ole konepellin kanttauksia, kattoluukkua tai spoileria. Ja värikin on haalistuneempi.

Keämökkireissu kera huvipuistokäynnin tuli ajeltua ja vähän muutakin ajoa sen verran, että ekat 50 litraa 95:ta on poltettu. Näyttäis vievän vähemmän kuin mölli vaikkei tässä mitään kirjanpitoa olekaan.

Kuten arvata saattaa enemmän ajamalla alkaa huomata niitä sivuääniäkin, mutta on se silti hiljainen auto. Laatikko ja koko auto on tehtaalla säädetty niin, että 0-100 kiihtyvyys ei ole ollut hakusessa. Owners manual kertoo kuitenkin, että haluttaessa kiihtyvyyttä lähdetään liikkeelle lukko ykkösellä, jossa laatikko päästää vielä kakkosellekin ja punarajan häämöttäessä tiputetaan D:lle, joka antaa kolmosen. OD:llä nelonen on todella pitkä.

Suorituskyky perustuu lähes kokonaan vääntöön, ja makeimmin se lähtee ohitukseen. Sen verran kokeilin, että lähdin rekan perästä siitä vajaasta 90 km/h vauhdista ja painoin lämän lattiaan. Nupin kohdalla mittari näytti 150.

Alusta on onneton säädöstä huolimatta. Normialusta on liian pehmeä suomalaisille moottoriteille. Isot heitot jättävät auton heijaamaan epämukavasti. Firm -asennossa alusta on taas jumalattoman pintakova. Suomalaisen moottoritien saumat, routavariot ja muut mukavat paukauttavat koko autoa niin, että cd-levykin hiljenee hatkeksi.

Moottoritielle menessä on hauskaa, kun 120 on taulussa paljon ennen mahdollisuutta siirtyä oikealle kaistalle.

On toki vätkättävääkin. Lämpömittari olisi ehdottomasti saatava kuntoon ja ilmastoinnin kompurasta kuuluva palokärjen nakutus pitäisi saada häviämään. Koitan saada niitä kuvatuksia aikaiseksi ja liitetyksi.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Mitenkä s..tanassa niitä kuvia oikein saa menemään :evil: Siinä vaiheessa kun klikkaat lähetä, ei tapahdu mitään. Kuvat on jpeggiä, että pitäisi olla kelpaavaa tavaraa.

Browse nappulasta pääsee etsimään kuvan ja tilaan ilmestyy tekstikin, mutta siitä eteenpäin ei tee mitään. Taitaa jäädä kuvat taasen laittamatta....
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

odottele rauhassa että se kuva lataantuu ja sit kun se tulee siihen ikkunaan niin liität sen sieltä kuvan keskivaiheilla alaalla olevaa tekstiä klikaten
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Yritys no 25.

Ja tulos nolla. Odotuksen jälkeen tiedoston osoiteteksti häipyy laatikosta, mutta kuvaa ei ilmesty galleriaan. Täähän on oikein avaruusharjoitus. Olisko lisää ohjeita. Kuva on siis omassa koneessa c-levyllä kuvakansiossa.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Nyt taitaa olla Höömyn kuvat liitetty toistaiseksi.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Muuta kuvien kooksi 800 x 600 tai pienempi, muuten ei tule näkyville.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Jälleen kerran.

KuvaKuva

Pienentäminen näköjään tehosi. Eivät kaivanne kuvatekstejä.

Erittäin paljon kiitoksia avusta.
Lestrange
Tunnollinen
Viestit: 449
Liittynyt: 17.2.2011 16:22

Viesti Kirjoittaja Lestrange »

Paina hiirtä kuvien linkkien välissä niin ei sivu levene vaan kuvat tulevat allekkain.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Täs vielä sisäkuva.

Kuva

NMT puhelin näkyy hyvin :lol:
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Nyt, kun kuvataistelu on käyty läpi, vähän kirjailua auton ajosta.

Olen GM vehkeitten tomaattilaatikoita moitiskellut aika voimallisesti, mutta tämä Fordin keksintö tuntuu ainakin nyt paljon paremmalta. Insinööri on pyrkinyt tekemään autosta tosiaan mahdollisimman taloudellisen :lol: . Mesen dieselhenkilöt eivät voine nauramatta tätä sulattaa, mutta näin se vaan on. Tavallisessa kiihdytyksessä laatikko heittää isompaa vaihdetta melkoisen aikaisin, luottamus remmiahtimen tuottamaan vääntöön on iso.

Laatikossa on neljä vaihdetta, joista nelonen on ns. OD. Lähtiessä ykkönen ja kakkonen menee todella nopeasti ohi ja kolmosta heitetään pesään, kun kierrokset kolmosella ovat alle 1500 rpm. Ahtoa on tietty jonkun verraan, mutta sillä mennään helposti allo 30 kmh -> 70 kmh normaaliajossa. Kun OD on saatu päälle, pienempää ei mene päälle kuin oikein kunnollisella kaasun painamisella. Silti auto kiihtyy varsin hyvin ja ahdin huutaa.

Ahtomittari kertoo myös, että imusarjassa on melkein aina alipainetta. Ainoastaan kiihdytettäessä tai jyrkässä mäessä ahtoa alkaa löytymään. Ehkä ne heikotkin kuutiotuumat sitten vaikuttaa.

Laatikossa näyttää kierroslukumittarista päätelleen olevan myös sellainen ominaisuus, että turbiinilukko menee päälle heti kolmosella. Luistoa joko ei ole tai se ei kiekkamittarista näy. Moottorijarrutus on kuitenkin olematonta Mersuun verrattuna. Taitaa olla aika matalat puristukset.

Hallintalaitteet ovat tässä yksilössä varsin jämäkät. Vilkun, pyyhkimien, ilmastoinnin katkaisijat ja kaasupoljin ovat suorastaan jäykät. Jarrupolkimen tuntuma on jotenkin surrealistinen. Sitä saa painaa ja tapahtuukin, mutta silti se on jotenkin kuminen. Ehkä ABS:n painepallo vaikuttaa tähän.

Ohjaus on kovin paljon samanlainen kuin 740 Vollessa. Vaste on hyvän tuntuinen, mutta auto löytää kallistukset ja muut sellaiset aika hyvin. Tehostusta tuntuisi olevan vähemmän kuin Möllissä.

Säädettävä alusta on osin "automaatti". Kiihdytyksissä, jarrutuksissa ja mutkissa se vaihtaa itsekseen "Firm" -asetukseen aika helposti. Lukkoperä ottaa kiinni aika nopsaan. Märältä ruohikolta lähtiessä toiminnan huomaa selvästi. Siististi ajamalla ei tahatonta sudittelua pahemmin pääse syntymään.

Kinnereihin ja Mölliin tottuneelle auto tuntuu jotenkin epätavalliselle. Voimaa on väännön muodossa paljon ja se tuottaa sivistymätöntä mölyä. Vinkunaa ja sen sellaista. Pedaalia on tullut paineltua liikkumistarpeisiin tarpeettomankin paljon, kun se äänimaailma on aika kiehtova...
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Oon tollasia huvikseni kattellut, mutta toistaiseksi tuoren T-Bird mikä on taloudessa käynyt, oli vuosimallia 1959 :lol: Mutta kyllähän tuollasella voisi hyvinkin kurvailla, kun naapurissakin asuu aikamoinen "fordhomo" :lol: Missä hinnoissa tuommoset nykyään pyörii?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Eikös nää Ameriikan Joen laatikot naksauta turbiinilukon pois päältä aika lailla heti, jos tilanne alkaa haiskahtaa moottorijarrutukselta?
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Laatikosta: näin olen ymmärtävinään ollut ja ajotuntumat viittaavat siihen aika vahvasti.

Hinnat: toi maksoi 3450 ecua, mutta hinnat tuntuvat vaihtelevan aika paljon. Toki tuon ikäsissä kuntokin vaihtelee ja moni on voinut nähdä rajua käyttöä. Vastakatsastetun, kuten tuo yksilö on, hinta on alimmillaan ollut alle 3 tonnia.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Ny on ajoa taas tullut lisää ja melko tiukalla rintaäänellä uskallan väittää tuon kuluttavat vähän reilu 10l/100 km. 800 kilometriä on ajettu, siitä moottoritietä 250 km ja loput maantietä enimmikseen. Kulmilla pyörimistä korkeintaan muutama kymmenen kilsaa. Tankkausten ja trippimittarin mukaan kuultus on ollut alle 11l/100 km. Kun uutuudenviehätyksestä on sitä tallaa tullut jonkin verran painettua ja motarin marssivauhti on ollut vähän yli rajoituksen, nätimmällä ajolla mennee maantiellä 100-vauhdissa alle 10 satkulle. Lämiskä lattiassa ei päässe kuin 10 litralla kuin 10 kilometriä.

Ajoltaan se tuntuu edelleen hyvältä ja lämpömittarin tilasta huolimatta flekti pyörii, jipii!
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Sen verran leikitytti eilen, että piti 0-60 km/h kiihdytyskisa vetää Focuksen kanssa. Rakoa tuli tuossa kiihdytyksessä yli 50 metriä linnun hyväksi... Lähteekin ihan hyvin, kun painaa sen monon lattiaan.

Focuskuski suuttui sen verran, että kiihdyttikin vissiin sataseen asti ja tuli sitten puskuriin kyyläilemään, kun minä ajoin kuuliaisesti rajoituksen mukaan 60 km/h. Kaikenlaisia perheautokuskeja...

Huom. leikki tapahtui tyhjällä tiellä, kuivalla asvaltilla ja paikassa, jossa ei ole suojateitä, kevyenliikenteenväyliä tai asutusta tien vieressä.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Lintu on nyt palvellut viikon tyypillsiessä kakkosauton työssä - asemalle ja takaisin, illalla salille ja takaisin. Toki on vähän tullut kurvailtua ylimääräistä. Ihan hyvin se pelittää edelleenkin, on ne osannu Amerikassakin tehdä ihan pitkäikäisiä autoja.

Tilanne on tosiaan muuten menny siihen, että kakkosauton virkaa saavat toimittaa selä polo, että T-birdi. Volkkari talvella ja T-birdi kesällä. Jääpähän sitä rassailuharrastusaikaakin. Tulpat olen ajatellut töhön vaihtaa ensi talvena. Nettitietojen mukaan se onkin koko talven vievä operaatio, kun konehuoneessa ei edes näy itse konetta kaiken ahdin yms sälän alta. Jos sen saa tehdyksi on vissiin jos Ford harrastaja.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Ot:nä kaverin camaron iroc z taan vaihettiin tulpat ja johot niin se oli kans savotta ku ei vihtiny kaikkee purkaa tieltä pois 2 takimmaista tulppaa vaati 2 asentjaa toinen alakautta piti hylsyä paikallaan ja toinen niveljatkoilla päältä kääns :? homma olis ollu helpompi kun ilmatoinnin kammpeita ja pakosarjat ois ottanu pois mutt ei nyt semmoseen ruvettu :oops:
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Olen katsellut ohjeita mm. jenkkisivuilta ja näyttää siltä, että kuskin puolen tulpat pystyy vaihtamaan alakautta, mutta vähän pitää siirrellä letkuja ja omata kaksi kyynärpäätä. Apukuskin puolella pitää sitten purkaa ilmastoinnin kompuraa ja muuta pientä pois tieltä. Samalla kannattaa varmaan vaihdella tulpanjohdot ja -hatut.

Jännää tulee, koska auto täyttää tallin lähes kokonaan. Tarkoitus on hankkia pari pukkia, joille auton etu- tai takapään voi ajaa. Sivusuunnassa ei paljoa tilaa jää, kun lotja on talliin ajettu. Korkeussuunnassa sitä sentään riittää. Pitää ehkä tehdä sellainen "Mission impossible" -kiikku kattoon, että saa ropailla autoa...

Saas nähdä saako sen keväällä vielä käyntiin omien korjausten jälkeen... Haynesin oppan tilasin kuitenkin.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tulpan vaihto alakautta :eec: Ja ilmastoinninn kompura purettava pois edestä :shock: Öljyjen tarkistaminenkin vaatii varmaan syylärin irroittamisen :P

Eipä silti, mukava lueskella nykyjenkkimeiningistä, pijähän pyryharakan ploki ajantasalla, tänks 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Vai, että nykyjenkistä. Kun auto on valmistettu 1989, se on suurinpiirtein yhtä nykyjenkki kuin w124 on nykymersu. Pikkasen olen ihmetellyt jenkkiautojen konehuoneita. Pari sellaista on ollut ykkösautona ja ei niissä konehuoneessa juuri moottoria näy. Uusissa se johtui ns. cab forward -muotoiluideasta.

Tässä tapauksessa ahdin peittää koko koneen.
Kuva

Sama asia vähän toisesta kulmasta.
Kuva

Sinne ne tulpan piuhat häviää ahtimen ja putkitöiden alle.

Tuli pestyä käsipelillä tuo, kun viikonloppuna koira juoksee kilpaa ja pitää lähteä kyläreissuun kahdella autolla. Siinä näkee sitä kaikenlaista reilun kahdenkymmenen vuoden kulumista.
Kuva

Kun punainen väri on jo pirun haalistunut, on siihen vaikeaa saada paikkoja. Toisaalta jotain on tehtävä ennen ruostumista. Vähän olen ajatellut, että niitä paikkauksia voisi tehdä sinisellä ja valkoisella. Tulisi lipun värit. Eli tuion hilseilevän mustan voisi ottaa pois ja laittaa pystytolppaan sinisen pohjan ja rivin valkoisia tähtiä. Vähänkö bling bling.

Onhan tämä takapääkin komea ja vielä myyjänkin maonislätkä niitattu takakontin kanteen.
Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jaa, yläkertakoiriakos se Höömy harrastaa? Lajia on tullut käytyä Lontoossa asti kahtomassa :idea:

Mie en kannata tähtilipputeemaa, mutten mie kyllä kannata jääkiekkoakaan :? Sitäpaitsi ruoste on ystävä, se ei hylkää sinua koskaan :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Vinttikoirien juoksenta on meillä vaimon harrastus, mutta osuuhan se koko porukkaan.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Tänään tankkaus ja kuluneella tankillisella ajettu moottoritietä noin 80 % matkasta. Vauhti on mittarin mukaan vaihdellut 140-160 välillä eli todellisuudessa noin 10 km/h vähemmän. Kulutus aika tarkkaan trippimittarin ja tankkauksen perusteella 12,5 ltr/100km. Ei minusta paha suorituskykyyn nähden.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Tulipas eilen todettua ABS-jarrujen toiminta, kun joku perheautoilija yritti ajaa kaistanvaihdolla kylkeen V70:llä. Toimii ne, mutta on vanhojen toiminta rumaa. Poljin hyppii kuin kenguru ja metelikin on huomattavaa.

Lapset olivat vielä kyydissä ja valittivat, että sattui vyötä vasten. Ei kuitenkaan refleksit antaneet periksi niin, että olisin ajanut Volovn kylkeen. Lunari tosin lienee herkässä näiden kanssa, eikä uutta samanlaista ihan helpolla löydä.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Tämäkin pirulainen toimii kuin Mersu ajoa vaan ja kakkua tankkiin. Aikaisemmassa viestissä ollut arvio mittarinheitosta on kuitenkin kumottava. Tienvarren näytön mukaan mittari näyttää käytännössä oikein, mikä on aika harvinaista nykyautoissa.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Höömy kirjoitti:Ei kuitenkaan refleksit antaneet periksi niin, että olisin ajanut Volovn kylkeen.
Onneksi toimiivat, siinä olisi voinut tulla huonompaakin kuin pelkkää peltimutkaa :shock:

.
.

...niitä kuminpolttovideoita tässä ootellaan :whistle:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”