Tiisseli-Omeka

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Tiisseli-Omeka

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Semmoinen olis tyrkyllä, hinta ei olis paha, vaan mitenkäs se kone?

Tämä on vanha 2.5 td, eli Bemarin koneella. Minkälainen motti se on? Olikos tää just se joka syö Boschin pumppuja kuin Mersu Lucaksen?
Paljos semmonen maksaa jos paskii?
Ketjukone kaiketi? Kestääkö kettinki, vai pätkiikö kuin uudempi Opelin 2.2 bensakone?

Kulutus taisi olla melkoinen, vai muistanko väärin?
Nyt kaikki kaappibemaristit kiireellä ääneen, ennenkuin tilanne on ohi.
Tällainen tilaisuus ei ostomielessä satu usein kohdalle. Onneksi. :lol:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Taski
Viestit: 52
Liittynyt: 03.4.2006 13:34
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Taski »

Ei ole
Muotiallekirjoitus
Avatar
MatKa
Viestit: 314
Liittynyt: 25.3.2006 12:20
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Re: Tiisseli-Omeka

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Fenton kirjoitti:vai pätkiikö ?
Pätkii, nimittäin kampiakselia.
S210 220 CDI -02
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Onhan noilla toiset ajaneet hirveitä kilometrimääriä, tai no lähes kaikki...

Kaikissahan sitä jotain vikaa on, mut periaatteessahan tuollainen mylly on kyllä kestävä, evryllähän noita rikki kyllä saa helposti...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Takavetotiisseli, hyvä sen on oltava 8) Nuokin asiat seleviää paljon paremmin sen jälkeen kun laitos on tontilla :wink:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Mikäli kyseessä on vanhempi 2,5 nii sehän on suorastaa surullisen kuuluisa kone mitä bemarimiehetkin välttää kuin ruttoa :D Myöhemmin omeekaan tullut 2,5 monivena sitten onkin asia erikseen :wink:
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

^kun juuri tuommoinen mielikuva mullakin on, se vanhempi versio kai tämä on.

En vaan kuolemaksenikaan muista mitä kaikkea ne siitä on Essolla puhuneet
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

En mäkään tarkkaa enää muista mutta joskus kun tuli suunniteltua tuollaista omegaa tai 525:sta ja kyseltyä asiasta bemari-foorumilta niin yksiselitteisesti oli vastaukset että osta tuo monivena tai sitte 530. Houkuttelevan halpojan nuo tuntuu molemmat olevan mistä syystä itselläkin aikanaan kiinnostus heräsi mutta nuo "ylistyspuheet" sai sitten unohtamaan koko asian :? Jube:lla oli myös hyvin tietoutta noista mutta herra ei taida enää ainakaan liian usein pyöriä foorumilla.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

kyllä tuo kestävin kone on mitä ooppeleissa on koskaan ollut
kai se ketju 500tkm kestää ketjun vaihto on kovatöinen operaatio kun on kaks ketjua ensimmäsellä pumpulle ja siitä toisella nokalle vaihto työ vaatii jakopään avaamisen
pumppua vois syynätä yllättämällä myyjä aamun ensi käynnistyksen yhteydessä :D
viitisen sataa taitaa pumpun tiivisteiden vaihto olla
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Kuva
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

yhen riisseli omegan omistaneena voin kertoa että ei semmosta kyllä kannata harmikseen edes ottaa.. vaikka mun olikin oikeen limited edition -03,,
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”