Tarkoitus olisi päivittää madallus-sarjan asennuksen yhteydessä alusta kerralla muutenkin ryhdikkääseen kuosiin, tällä hetkellä tuntuma on kuin jostain 60-luvun ***ravankkurista eli moottoritien rampissa saa pelätä että koko hoito kaatuu kyljelleen.
BMW e36 alustasta.
BMW e36 alustasta.
Eli asentajagurut, mikä näissä vehkeissä alustassa väsyy ensinnä, alapallot, koiranluut, puslat ( mitkä niistä) ? 
Tarkoitus olisi päivittää madallus-sarjan asennuksen yhteydessä alusta kerralla muutenkin ryhdikkääseen kuosiin, tällä hetkellä tuntuma on kuin jostain 60-luvun ***ravankkurista eli moottoritien rampissa saa pelätä että koko hoito kaatuu kyljelleen.
			
			
									
									Tarkoitus olisi päivittää madallus-sarjan asennuksen yhteydessä alusta kerralla muutenkin ryhdikkääseen kuosiin, tällä hetkellä tuntuma on kuin jostain 60-luvun ***ravankkurista eli moottoritien rampissa saa pelätä että koko hoito kaatuu kyljelleen.
"Huominen on aina tulevaisuutta."
						- Jarno.V
 - Opel - spesialisti
 - Viestit: 1021
 - Liittynyt: 30.9.2005 18:12
 - Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
 
Edestä menee alapalloja ja tuon^ ongelman tekee todennäköisesti taka-akselin pitkittäistukien etupään puslien hajoaminen-> takapyörät menee haritukselle jne.  
			
			
													
					Viimeksi muokannut Jarno.V, 14.9.2007 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
			
									Jos ei kulje niin kromaa se.
						Okei kiitokset, eli on syytä tarkistaa että kortilla löytyy riittävästi limittiä kun lähtee alusta remonttia tekemään. Eli kaiki irti lähtevä samalla kertaa uusiksi.
On nää sitten hauskoja nämä laatuautot, ei ole perseaukisten puuhaa näillä ajelu ei tod. .
EDIT. Osaatko Dealeri sanoa , onko monen tunnin homma asentaa tuollaseen lohkolämppärinvastus, sisähaarotuksen piuhoilla? Kohta alkaisi olemaan sillekin tarvetta.
			
			
													On nää sitten hauskoja nämä laatuautot, ei ole perseaukisten puuhaa näillä ajelu ei tod. .
EDIT. Osaatko Dealeri sanoa , onko monen tunnin homma asentaa tuollaseen lohkolämppärinvastus, sisähaarotuksen piuhoilla? Kohta alkaisi olemaan sillekin tarvetta.
					Viimeksi muokannut ile, 16.9.2007 0:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
			
									"Huominen on aina tulevaisuutta."
						Lohkolämppärin ja sisähaaran laitto ei ole vaikeaa, jos on ilmastointi niin vastuksen paikka taisi olla vähän hankalasti.
Pari kolme tuntia ? En muista niin tarkkaan vaikka onhan niitä laitettu moneen bemariin.
Alustan osat ovat halpoja, esim. ne etualatukivarsien takahelat 11 euroa kappale.
Vaikka laitat kaikki uutta ei osat tule mahdottoman kalliiksi.
			
			
									
									Pari kolme tuntia ? En muista niin tarkkaan vaikka onhan niitä laitettu moneen bemariin.
Alustan osat ovat halpoja, esim. ne etualatukivarsien takahelat 11 euroa kappale.
Vaikka laitat kaikki uutta ei osat tule mahdottoman kalliiksi.
wiimax.fi
						???6666¤#!#%/()kele.
Olen nyt selvitellyt "aseveljiltä" että alustan osien kestävyys on korkeintaan luokkaa 30-40tkm ja harmittavan monen osan vaihto vaatii erikoistyökalua/hydrauilipuristinta.
Herää vain kysymys, minkä pärkeleen takia jollain corollalla ajaa 250-300tkm ilman että alustaan tarvitsee vaihtaa ainuttakaan osaa ja sitten näissä sakemannin laatuvehkeissä se on jokavuotinen operaatio ennen leimalle menemistä?
			
			
									
									Herää vain kysymys, minkä pärkeleen takia jollain corollalla ajaa 250-300tkm ilman että alustaan tarvitsee vaihtaa ainuttakaan osaa ja sitten näissä sakemannin laatuvehkeissä se on jokavuotinen operaatio ennen leimalle menemistä?
"Huominen on aina tulevaisuutta."
						Re: ???6666¤#!#%/()kele.
Ehkä corollassa panostetaan juuri komponenttien laatuun mutta jätetään kaikki muu vähemmälleile kirjoitti:Olen nyt selvitellyt "aseveljiltä" että alustan osien kestävyys on korkeintaan luokkaa 30-40tkm ja harmittavan monen osan vaihto vaatii erikoistyökalua/hydrauilipuristinta.
Herää vain kysymys, minkä pärkeleen takia jollain corollalla ajaa 250-300tkm ilman että alustaan tarvitsee vaihtaa ainuttakaan osaa ja sitten näissä sakemannin laatuvehkeissä se on jokavuotinen operaatio ennen leimalle menemistä?
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
						W123 300 turbodiesel sedan