 Aihetta pohjustan sillä, että emännän pumppari golfilla oli päästelty jo menemään 360tkm, joten siitä oli aika luopua. Kriteereinä oli löytää uudehko vähän ajettu riisseli mahdollisimman nopiaan. Mersua minä tietysti aloin etsimään kauhealla vimmalla, mutta tällä budjetilla ei löytynyt kuin hinnat alkaen malleja. Varusteita saisi olla, sillä kilsoja tulee 30-40tkm vuoteen, niin autossa tulisi viihtyä.
 Aihetta pohjustan sillä, että emännän pumppari golfilla oli päästelty jo menemään 360tkm, joten siitä oli aika luopua. Kriteereinä oli löytää uudehko vähän ajettu riisseli mahdollisimman nopiaan. Mersua minä tietysti aloin etsimään kauhealla vimmalla, mutta tällä budjetilla ei löytynyt kuin hinnat alkaen malleja. Varusteita saisi olla, sillä kilsoja tulee 30-40tkm vuoteen, niin autossa tulisi viihtyä.Alkuviikosta heitin kotona ilmoille, notta mites tämmöinen auto? Minulle se oli väärän merkkinen, mutta täytti kaikki kriteerit, mitä autolle oli asetettu. Tuumasta toimeen ja kysymystä myyjälle. Varasin auton lauantaille ja lauantaina aamusta pumpparin nokka kohti vw airporttia. Siellä golffi odotteli meitä suoraan oven edessä. Paikalle saavuttiin kymmenen jälkeen ja kauppaa väännettiin liikkeen sulkemiseen asti
 Hinnasta ja vaihdokista päästiin lopulta sopuun ja ei muutakun nimet paperiin. Mukavaa palvelua sai airportista, voin suositella.
 Hinnasta ja vaihdokista päästiin lopulta sopuun ja ei muutakun nimet paperiin. Mukavaa palvelua sai airportista, voin suositella.Golffi on tosiaan 2016 vuoden gtd farkku manuaali, ajettuna 16tkm. Manuaali siksi, että tuohon dsg lootaan en kauheasti vielä luota. Vaikkakin emännän vanhemmilla on prississä dsg:llä oleva portteri, millä ajettu kohta 400tkm. Ihmittelin miten dsg on noin hyvin pelittänyt, kun siitä kuullut kauhutarinoita. Vastaukseksi sain, että uudesta asti dsg:n öljyt vaihdettu 60tkm välein. No se siitä. Muita varusteita tosiaan LED ajovalot, DYNaudion hifit, isompi kokesketusnäyttö, kahdet 18" orggis vanteet, valopaketti, tärkeinpänä webasto kaukosäädöllä ja ajastimella sekä akulle defan ylläpitolaturi.
Tämähän on vähän kestotesti myös uudella CUNA moottorille. Päivässä tulee 120km ajoa. Huoltoväli on tosiaan 30tkm, joten meillä tulee huolto/vuosi ja lisäksi välihuolto 15tkm välein, jossa vaihdetaan öljyt ja suodatin. Raportoin tänne miten mitä kaikkea matkan varrelle kuuluu. Lopuksi jos saisi vielä kuvan liitettyä.




 Tiistaina on VV Airportissa huolto ja nyt makaa Kotkassa Länkkärin pihalla tutkittavana. Tilalle emäntä sai 1.0tsi farkku golffin 4tkm ajettuna. Eilen vähän salaa jo vilkuilin nettiauton tarjontaa, merkin voi jo arvatakkin
 Tiistaina on VV Airportissa huolto ja nyt makaa Kotkassa Länkkärin pihalla tutkittavana. Tilalle emäntä sai 1.0tsi farkku golffin 4tkm ajettuna. Eilen vähän salaa jo vilkuilin nettiauton tarjontaa, merkin voi jo arvatakkin 

 
   
 




 samoin.. en kyllä useinkaan öljyjä tarkista ku Mersuissa tottuu ettei tartte. Vikavalo autoja en VIELÄ ole omistanut joten niistä en sano mitään..
  samoin.. en kyllä useinkaan öljyjä tarkista ku Mersuissa tottuu ettei tartte. Vikavalo autoja en VIELÄ ole omistanut joten niistä en sano mitään..



