Tuo tekniikan maailma olisi mukava lukea testin osalta kokonaan.

Niin olisi. Eiköhän tuo joltain meseläiseltä arkistoista löytyne?Pappi kirjoitti:http://tekniikanmaailma.fi/autot/kaytto ... ius-15-hsd
Tuo tekniikan maailma olisi mukava lukea testin osalta kokonaan.
Mainiota, kiitokset tiilerille!dealer kirjoitti:Testissä mm. kiitellään varustelua, moititaan ohjausta ja suuntavakavuutta joista sanotaan että pahimmat puutteet. Suorituskykyä ja kulutusta kehutaan loppuraportissa. Talvella vilpoinen, testin aikainen keskikulutus 5,86. (vrt. Passat TDI samassa testissä 5,62)
"Parhaimmillaan taajamassa, edullinen käyttää. Toimivat jarrut, kestävä maalipinta, harmaa ja arkinen sisustus."
Minä luulin että se ulukomuistista lato nämä faktat, kun oli vuonna 2005 Prius-himoissaan lukenut kestotestiartikkelia aina uuvestaan, vaan ei, tottuus oli arkisempidealer kirjoitti:Lisäänpä vielä että en koko testiä tänne osaa (enkä saa) laittaa, mutta pystyn netissä vanhat teknarit lukemaan ja sieltä nuo mielestäni olennaiset asiat keräsin.
Juu, semmoisia olisi tarjolla ihan kohtuulliseen hintaan. Riippuu vaan tosiaan aihion kunnosta. Eilen en viittinyt edes katsoa: jarrulevy/napa/koko hässäkkä oli niin kuuma että kun lunta heitti klimpin siihen (älysin sentään olla sormilla kokeilematta) niin samantien haihtui höyrynä ilmaanTontsa81 kirjoitti:Eikös noihin aika hyvälle menestyksellä ole korjaussarjoja rapsittu paikalleen kun vaan putsaa aihion hemmetin hyvin... Tosin itellä vanissa jumitta etujarrut ja se johtuu jarruletkuista jotka kuulemma hajoaa sisältä päin niin että muodostaa jonkinlaisen takaiskuventtiilin tapaisen letkuun.....
Hienoo! Yritän tässä lähiaikoina ehtiä rapsimaan tuon satulan irti niin näkee mikä sen kunto on. Pitäis tuo Ee leimata tämän kuun loppuun mennessä, joten sieltäkin voip tulla osatarpeita. Minä oon yhteyksissä jos tarvetta ilimenee.Antikainen kirjoitti:Mulla on takapihalla kaks eee-carinan raatoa. Jos on tarvetta niin satulan ollemassaolon voin tarkistaa. En muista tilannetta ulkoa. Sijainti Kaavi. Ja ei oo sitten hinnasta kiinni..
Mitäs tämä nyt oikeinboogieman kirjoitti:Korjaamo esitti semmosen varovaisen alkuarvion että todennäköisesti menee lunastukseen. Sittenpä jännäämään että mitenkä paljon alakanttiin tarjous on, ja että paljonkohan kertakorvaus mahtaisi olla
Ostitko tuon Top Gearin pojilta?boogieman kirjoitti:Tadaa!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4AAX_wFvPAg[/youtube]Roisto kirjoitti:Tulee mieleen Kummelin Aziz the Combat Fighter -sketsit.Taisi olla väriltäänkin samaa plaatua – lavakatetta ei siinä tosin ollut.
t.
Risto
Huonoa:Pappi kirjoitti:Pistäppä listaa priuksen hyvistä ja huonoista puolista. Linkitän tämän topicin sitten eräälle lievästä hybridi kuumeesta potevalle lääkkeeksi.