Audi A3 1.4 TSI DSG

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
mese is best
Viestit: 101
Liittynyt: 01.11.2011 22:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Audi A3 1.4 TSI DSG

Viesti Kirjoittaja mese is best »

Johtotähti taas telakalla....

Sai rempan ajaksi A3 audin, ja täytyy kyllä sanoa että näpäkän tuntuinen peli.
Hiljaisempi kuin oma mese (E200 CDI -08).
Menee myös suoraan....
Vaihteisto vaihtaa kuin unelma....
Penkki hyvä...
Tilaakin edessä riittävästi...takana tosin pienet tilat.
Kulutuskin tosi pieni, vaikka tulee kyllä poljettua aika reippaasti, yllättävän hyvä kone noin pieneksi (hakkaa 200 nuhampumpun).


Voipi olla merkin vaihto edessä, pitänee käydä A4:sta joskus kokeilemassa, hinta laatusuhde taitaa olla aika paljon parempi kuin mesessä. :lol:
Avatar
Wikke
Becker-spesialisti
Viestit: 1590
Liittynyt: 30.9.2005 11:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

No on Audi ainakin osannut uusiin malleihinsa korjata penkin muotoilun. :lol:
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Velpoika katteli kans audeja ja osti sit seatin kun sai enemmän rahalla, ehkä meluakin mutt ei kovin ole katunut totakaan. Mulla ei ole ollut kun yks audi mitä himoittin vanhaa urkkia mutt sillon ei piisannu rahat ja nyt ei enään kannata katellakkaan
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2271
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Kyllä siinä voi tulla Mersua ikävä kun moottorille käy niinkuin käkikellolle siinä mainoksessa tai sitte DSG-loota porsii :wink:

Sanovat, jotta kumpaakin "ominaisuutta" on liikkeellä :roll:
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Taitaa rengastuksessakin olla jotain eroa kun pikku audi on hiljaisempi mitä E-mersu :roll:

Audilla taitaa tolla tuo Dsg omaa tuotantoa ettei ole sama kun volkkarilla, vai onko näissä pikkumalleissa volkkarin kanssa yhteiset osat?

Ja totta kai pienestä turbomoottorista saadaan hyvin tehoa ulos pienellä kulutuksella mutta miten pitkä-ikäinen moottori mahtaa olla :lol:
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Samoja ne on laatikot audissa ja volkkarissa ja oikeesti audi on hämmästyttävän hiljainen toisin ku muut vag konsernin pikkukiulut.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Joo, ihan hyviä autoja, koeajolla. Mutta että pitäs pitää sitä konetta ja laatikkoa :shock: Kumpikin voi laukoa ihan milloin vaan ja valmistaja ei ota vastuuta mistään.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Kuinka monella "lottoajista" on oikeaa omistuskokemusta A3:sta...epäilen ettei kovin monella.

Mutta jätänkin paskanjauhannat omista kokemuksistani kolmesta A:sta kertomatta.... :wink: , koska asiantuntemusta ja faktaa on jo suollettu niin paljon.

.
Avatar
Matti H
ooppelimies
Viestit: 1125
Liittynyt: 19.10.2010 12:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Matti H »

Audin sisusta on aina tökkiny omaan silmään, ihan ku hyppäis johonki nissaniin, muovia, muovia muovia, silmän kantamattomiin halvan näköstä muovia.. Hyiss..

Sen verta nuitaki ropposia saanu huoltaa, korjata ja koeajaa, että eikait ne pöllömpiä laitoksia ole mutta omaan käteen ne ei vaan sovi.. Tai sitten mulla on niin munaton ego ettei se sovellu audi-maailmaan.. :roll:

Sitä sisustaa loppuunsa kuitenki sivusilmällä kahtelee enemmän ku auton ulkonäköä, ennemmin ajasin väykyllä ku jollain audilla vaikkei väykynkään keula omaan silmään oikein nappaa.

Mutta makuasioita, sano kettu muniansa nuoli.
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.

Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02

ex-Sammale-Rimera UGGly '95

® Mesen linttaklubi
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Matti H kirjoitti:Audin sisusta on aina tökkiny omaan silmään, ihan ku hyppäis johonki nissaniin, muovia, muovia muovia, silmän kantamattomiin halvan näköstä muovia.. Hyiss..

Sen verta nuitaki ropposia saanu huoltaa, korjata ja koeajaa, että eikait ne pöllömpiä laitoksia ole mutta omaan käteen ne ei vaan sovi.. Tai sitten mulla on niin munaton ego ettei se sovellu audi-maailmaan.. :roll:

Sitä sisustaa loppuunsa kuitenki sivusilmällä kahtelee enemmän ku auton ulkonäköä, ennemmin ajasin väykyllä ku jollain audilla vaikkei väykynkään keula omaan silmään oikein nappaa.

Mutta makuasioita, sano kettu muniansa nuoli.
Samaa plastcuttia ne väyrysen kojelaudat on poislukien alumiinilirpake joka päällystetty pierunkuoren ohuella viilulla.

Lisätään vielä että ihan paskojahan nuo audit on, kolmea ei ole tarvinnut kuin huollossa käyttää...kyllä vituttaa kun on "harrastaminen" jäänyt väliin.


.
Avatar
veppe
Mekka-master
Viestit: 1715
Liittynyt: 02.10.2005 14:42
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

Täytyypä tähän keskusteluun puuttua omalta osaltani. Mersu kun on edelleen pajalla (ehdinhän sillä 30 km ajaa, kun sen ostin, ennenkuin piti viedä takaisin liikkeeseen), alla on tällä hetkellä Mersun myyneestä liikkeestä sijaisautoksi saamani Audi S3. Täytyy sanoa, että on kyllä maukas peli :!: Ei ole edes ihan uusi, jotain 2006-2007, ja jo 207 tkm mittarissa, mutta kulkee kyllä aivan mahtavasti, jämäkkä alusta, on yllättävän hiljainen yms. Toki 265 heppaa A3:n korissa nelivedolla ryyditettynä tuottaa hiukan erilaisen lopputuloksen perus-A3:een verrattuna, mutta silti :)

En tiedä vakio Audeista, mutta ittelle kelpais kyllä tällainen S3 :D Vaimokin tuumas, että olis aika näppärä auto. Tosin en ole uskaltanut päästää sitä laina-auton puikkoihin kuitenkaan :roll:

Ainut "vika" on ihmeellisesti lumipaakkuja keräävät tarvikevanteet. Vähänkin lumisemalla tiellä ajaa, niin pakkaa lumen vanteisiin ja kohta alkaa täristää. Lisäksi kun auton sitten lopulta pysäyttää vaikkapa kotipihaan, niin lumi sulaa jarrulevyjen lämmöstä, ja sitten lopulta tietenkin taas jäätyy, ja "liimaa" jarrukilvet levyihin kiinni. Yhden kerran piti ruuvarilla kopistella jäät pois, ennenkuin suostui auto liikahtamaan (takarengas jäi vain jumiin ja liukui perässä, ei uskaltanut perää/jakolaatikkoa tms. hajottaa väkisin).
ArzieX
ATK-guru
Viestit: 284
Liittynyt: 12.9.2007 19:18

Viesti Kirjoittaja ArzieX »

cmeli kirjoitti:Joo, ihan hyviä autoja, koeajolla. Mutta että pitäs pitää sitä konetta ja laatikkoa :shock: Kumpikin voi laukoa ihan milloin vaan ja valmistaja ei ota vastuuta mistään.
Paskapuhetta. Noita on valmistajan piikkiin korjailtu vaikka kuinka vuosia vanhoista autoista.
petri.n
Viestit: 164
Liittynyt: 25.11.2006 14:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Volkkari Golfin tsi moottorin jakopäänketju rupesi kaverin autossa rallattelemaan. Ajettu oli hopalla vajaa 50000 kilometriä. Korjaamolle meni ja tuomio oli, että motti ja jakopää avattava ja vaihdetaan vaurioituneet osat. Asiakkaan ei tarvitse maksaa itse kuin hivenen yli 1000 euroa korjauksesta, koska autolla oli ajettu alle 100000 kilometriä.

Asia on nyt sitten kuluttajaneuvojan pähkäiltävänä, että onko kyseinen ajomäärä moottorin ja auton kestävyyden raja.
Ulkomailla kuitenkin noita remontteja on tehty, ettei kuluttajalle ole tullut mitään kustannuksia.

Volkkari tuotteet ovat hyviä, kun ei itse niitä omista.
Nimimerkillä kalliit oppirahat maksanut.
Uudella diesel Passatilla pääsi 18000 km ja 5 kertaa jätti tällä matkalla tielle. Kaiken lisäksi huollon mukaan autossa ei ollut mitään vikaa. Huvikseen lenkkeiltiin pakkasessa. :twisted:
JUHHisi
Viestit: 46
Liittynyt: 02.2.2007 15:04

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

Anopilla 1.4TSI (120hv)DSG golf vm.2010 toiminu moitteetta. mittarissa vissiin ~30 000km.

Kaverilla 1.4TSI (160hv)DSG golf vm.2011 ensimmäinen laatikko remontti ~10 000km, takuuseen.

Ovat kyllä mielyttäviä ajaa ja polkee! Laatikko on kyllä älyttömän nopee vaihtaa.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Kuinka monella "lottoajista" on oikeaa omistuskokemusta A3:sta...epäilen ettei kovin monella.

Mutta jätänkin paskanjauhannat omista kokemuksistani kolmesta A:sta kertomatta.... , koska asiantuntemusta ja faktaa on jo suollettu niin paljon.
Hyvä, koska vaikka tuosta kyseisestä kipottimesta ei ole kokemusta niin samalla koneella ja lootalla olevista VW-vehkeistä on ja ne on monilta osin ihan järkyttäviä. Tämän toteamiseen ei kauheaa KVG-osaamista tarvita.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Katsoin sitä AUDI-kiertueen A3sta esittelyn ulkopuolella sitä kuljettaneessa rekassa. Ehdottomasti halutumpi kuin Toytat ja Nissanit. Mutta etupyörän kotelosta katoin sinne koteloon missä jousitus on kii, suojaamatonta peltiä kuin Mersuissa 90-luvun loppupuolella.
Pikkuautona varmaan palvelee öykkäriväkeä hyvin.
Mutta käsijarrua ei saa pois päältä jos ovi on auki. Mikäs muu seikka siinä oli joka sotii käyttäjäänsä vastaan. Puhelimessa oli ainakin sellainen toiminto joka sulki radion puhelun ajaksi.

Mulla on ainakin Mersua ikävä vaikka se olisi miten Lintta jonkun nousukas-Audin rinnalla :idea:
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Avatar
veskola
V-klasse-spesialisti
Viestit: 1589
Liittynyt: 30.9.2005 10:45
Paikkakunta: Turun tienoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tänään haettiin toinen audi perheeseen, jolla ajetaan ajot, oikeat ajot ja kilometrit :roll: Katselin pitkään A3 ja S3 malleja mutta päädyin lopulta noin 30 minuutin harkinnan jälkeen "perus" A4 avantiin ihan varmuuden vuoksi. Mahtuu sitten vaikka se joulukinkku peräloosteriin tai vaikka vähän isompi lasti tallinan tuliaisia.


Toinen on diesel toinen on bensa, toinen on turbo, toinen on viritetty turbo :lol:

Molemmat on manuaaleja, toisessa 6 ja toisessa 5 vaihdetta eteen :!: Syyn varmaan kaikki tuntevat !
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Heh heh :lol:
Tarviisko tulla potkii renkaita kun edellisestä onkin jo aikaa.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
tuikku
Mersutohtori
Viestit: 317
Liittynyt: 04.11.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Olen minäkin ajanut tuolla 1,4L turbo moottorilla.
Auto(t) ihan ok, niinkuin kaikki muutkin uudehkot, ei siinä mitään.
Mottorin tuntuu minusta kyllä ihan tarkalleen ykspilkkuneljälitraiselta, en ymmärrä kyllä mitään hypetystä asian ympärillä, ei herätä omistushaluja, - siis toimii kyllä, muttamutta.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
JUHHisi
Viestit: 46
Liittynyt: 02.2.2007 15:04

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

tuikku kirjoitti:.
Mottorin tuntuu minusta kyllä ihan tarkalleen ykspilkkuneljälitraiselta, en ymmärrä kyllä mitään hypetystä asian ympärillä,.
Ehkäpä se on se vääntö mitä ei oo totuttu kokemaan vastaavan kokoluokan bensa vehkeissä. 200-240nm kun vastaa jonkun 2.5litransen 6-koneen vääntöä (esim. bmw) tosin VW vääntää n.2000rpm alempaa..
:wink:

Mutta kyllähän toi 1.4 silti vähän hyytyy siellä yli 120km/h nopeuksissa.
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

tuikku kirjoitti:.
Olen minäkin ajanut tuolla 1,4L turbo moottorilla.
Auto(t) ihan ok, niinkuin kaikki muutkin uudehkot, ei siinä mitään.
Mottorin tuntuu minusta kyllä ihan tarkalleen ykspilkkuneljälitraiselta, en ymmärrä kyllä mitään hypetystä asian ympärillä, ei herätä omistushaluja, - siis toimii kyllä, muttamutta.
Näin se on, eikä tuon olekaan tarkoitus olla "hype", sitä varten vagilla on muilla moottoreilla varustettuja malleja. Mutta tuo on kulutus/teho/hinta vertailussa melko hyvä. Miinuksena tulee sitten "kaksinkertainen" vika-altius tekniikka....totta se on, mutta niin se on totta kaikissa uusissa autoissa (?).

Verrataan vaikka Fabia RS malleja, vanha 1.9tdi 130hv ja uusi 1.4tsi 180hv. Tämä uusi bensa kuluttaa saman kuin vanha tdi ja on kahdeksan ellei kymmen kertaa jousavampi ajettava...ja liikkuu aivan toiseen malliin.

.
tuikku
Mersutohtori
Viestit: 317
Liittynyt: 04.11.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Varmaan olen jotenkin rajoitteinen, mutta tuo sinun vertailusi vaikuttaa jotenkin tarkoitushakuiselta.
En minä sanonut, ettei se olisi ihan hyvä moottori.

Vertaat kahta täysin eri aikakauden moottoria, jotka toimii eri periaatteella ja ovat jo lähtökohtaisesti eri tehoisia.

Minusta kuitenkin tuntuisi, että sitä pitäisi pikemminkin verrata saman konsernin aikaisempaan ahdettuun moottoriin...
Se jos varustettaisiin nykyaikaisella ahtimella, moottorinohjauksella ja suutintekniikalla - niin minkähänlainen elintila tuolle "uutuudelle" jäisikään, mutta jotain uutta pitää saada, mitä ainakin kuvitellaan asiakkaiden haluavan.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

tuikku kirjoitti:.
Varmaan olen jotenkin rajoitteinen, mutta tuo sinun vertailusi vaikuttaa jotenkin tarkoitushakuiselta.
En minä sanonut, ettei se olisi ihan hyvä moottori.

Vertaat kahta täysin eri aikakauden moottoria, jotka toimii eri periaatteella ja ovat jo lähtökohtaisesti eri tehoisia.

Minusta kuitenkin tuntuisi, että sitä pitäisi pikemminkin verrata saman konsernin aikaisempaan ahdettuun moottoriin...
Se jos varustettaisiin nykyaikaisella ahtimella, moottorinohjauksella ja suutintekniikalla - niin minkähänlainen elintila tuolle "uutuudelle" jäisikään, mutta jotain uutta pitää saada, mitä ainakin kuvitellaan asiakkaiden haluavan.
Enkä minä sanonut että sinä sanoit :wink:
Ei ole kyllä tarkoitusmielessä kirjoitettu, ihan vaan vertasin uutta ja vanhaa....myös tekniikkaa.

Mutta en minä kyllä Suberbiin tuota 1.4tsi konetta oikein ymmärrä....mutta onhan ässäänkin tulossa kait se 1.6be kone aloitusmalliksi. :D

Näillä foorumeilla (myös vag) yleensä haukutaan jokin (useat) koneet ja laatikot ihan paskoiksi, mennään melko överiksi yleensä...vain siksi että joku pilkkuprosentti on hajonnut. Ei esim. mersun 250 kone ole paska jos siinä oli alussa pieniä suutin vikoja tai vastaavasti 7g laatikko ei ole paska jos niitä on muutamia prosentin kymmenyksiä hajonnut.

Pitäisi aina suhteuttaa myyntilukuihin nämä "paska" jutut.
Enkä sano että sinä sanoit näin. :wink:

.
Avatar
veppe
Mekka-master
Viestit: 1715
Liittynyt: 02.10.2005 14:42
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

todellauupunut kirjoitti: Näillä foorumeilla (myös vag) yleensä haukutaan jokin (useat) koneet ja laatikot ihan paskoiksi, mennään melko överiksi yleensä...vain siksi että joku pilkkuprosentti on hajonnut. Ei esim. mersun 250 kone ole paska jos siinä oli alussa pieniä suutin vikoja tai vastaavasti 7g laatikko ei ole paska jos niitä on muutamia prosentin kymmenyksiä hajonnut.

Pitäisi aina suhteuttaa myyntilukuihin nämä "paska" jutut.
Enkä sano että sinä sanoit näin. :wink:

.
Heh, joo toivotaan, että tuo OM651 ei osoittaudu aivan paskaksi pitemmän päälle, kun tuollainen tuli hankittua (siis kyllähän se suutinten osalta on täyspaska kone, kun kerran Mersu vaihtaa kaikkiiin suuttimet & moottorinohjauksen uusiksi takuutyönä takuuajan jälkeenkin, kuten omaani. Omani on edelleen pajalla, maanantaina toivottavasti korjaantuu). Itte ottaisin 7G laatikon tuohon autoon ihan heti, jos joku sen siihen vaihtais. Ärrässä kun tottui 7G:n nopeuteen ja huomaamattomiin vaihtoihin + tietysti nappivaihteet ratissa, niin tuo 5-vaihteinen loota tuntuu niiiin antiikkiselta tuossa :pappa: Ihmettelen, että vasta 2011 alkoivat 7G laatikkoa E:hen laittamaan. :roll:
mese is best
Viestit: 101
Liittynyt: 01.11.2011 22:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mese is best »

tuikku kirjoitti:.
Olen minäkin ajanut tuolla 1,4L turbo moottorilla.
Auto(t) ihan ok, niinkuin kaikki muutkin uudehkot, ei siinä mitään.
Mottorin tuntuu minusta kyllä ihan tarkalleen ykspilkkuneljälitraiselta, en ymmärrä kyllä mitään hypetystä asian ympärillä, ei herätä omistushaluja, - siis toimii kyllä, muttamutta.
Mielestäni tuo 1.4 motskari hakkaa 200cdi:n motskarin, etenkin automaattiaskin kanssa toimii yllättävän hyvin. Eihän kukaan oletakkaan että niissä on vääntöä/tehoa kuin isommassa diesel/bensa koneessa. Perusajeluun vallan riittävä minusta (varsinkin Audin A3 kopassa). Pieni olisi mersun nokalle, veikkaan.
Avatar
veskola
V-klasse-spesialisti
Viestit: 1589
Liittynyt: 30.9.2005 10:45
Paikkakunta: Turun tienoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

...mutta jumankauta mä olen tyytyväinen siihen vanhaan 1,8T moottoriin (viritettynä) ja koko autoon. Märällä asfaltilla ohituksissa ja pelilijäällä mutkatiellä -1,0 asteessa, hemmetin hieno ajella kun saa pujotella edellä olevista ohitte. Kaasuakaan ei oikein uskalla painaa pohjaan muuta kun paremmilla teillä. Keskikulutus mun polkutyylillä on ollut jotain 8-8,5 litraa ja verolappu oli vain jotain parisataa €uroa, eli ajaa halutessaa halvemmalla kuin dieselillä nyt eikä tarvitse arpoa ehtiikö ohituksissa perille.

Ei kaduta pätkääkään tuo ostos...toki keväällä vaihtuu merkki taas.
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

veskola kirjoitti:...mutta jumankauta mä olen tyytyväinen siihen .
Ei kaduta pätkääkään tuo ostos...toki keväällä vaihtuu merkki taas.
Skodaan.....

.
Avatar
veskola
V-klasse-spesialisti
Viestit: 1589
Liittynyt: 30.9.2005 10:45
Paikkakunta: Turun tienoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

No vitut, siihen en kyllä vaihda kuin sakkoja kuitatessa :lol:

oli muuten aika hottiksia ne 2x skodakuskeja kun halusi udella mun tilipussin kokoa ja eletettäviä aikoinaan...lurps.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1453343193002.html
Jälkikorjauksien suhteen VW:n ongelmat eivät edelleenkään rajoitu vain päästöskandaalin aiheuttamiin toimiin.

Ongelmia esiintyy edelleen muun muassa jakoketjujen, turvatyynyjen, polttoainepumppujen, pyöränlaakereiden sekä poikkeavan paljon öljyä kuluttavien TSI-moottoreiden epäselvän takuun kanssa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”