 
  
hyvinkin luultavastixr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään
 askissa ei tosiaan vielä ole ongelmaa joten eikähän aiheuteta sinne jotain hämminkiä
 askissa ei tosiaan vielä ole ongelmaa joten eikähän aiheuteta sinne jotain hämminkiä  
  katototaan ja kuunnellaan ny muidenki mielipiteitä ja autoa jne
 katototaan ja kuunnellaan ny muidenki mielipiteitä ja autoa jne  ...egr lähtee varmaan pois jokatapauksessa ainakin
 ...egr lähtee varmaan pois jokatapauksessa ainakin 
 liekkö nuo litroja
  liekkö nuo litroja 
EGR ja tehot helppo juttuTerho P kirjoitti:hyvinkin luultavastixr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään
askissa ei tosiaan vielä ole ongelmaa joten eikähän aiheuteta sinne jotain hämminkiä

eukkohan tuolla pääasiassa ajelee niin ei se rassaa sitä sen enempää kuin vakiokaan ja minä sitte joskus ja joskuskatototaan ja kuunnellaan ny muidenki mielipiteitä ja autoa jne
...egr lähtee varmaan pois jokatapauksessa ainakin
ihan hiljakkoin on kuitti veholta ja olikohan 6kpl öljyäliekkö nuo litroja

siks tuo öljytikun hommaus onkin ajankohtanen ja sitä haistelemalla ja maistelemalla voi jotain päätellä ja hiukan tuuminu asiaa muutenkin.. voi tosiaan olla et nuo ois viisahin vaihdella tai vaihdattaa vielä toistamiseenCDI203 kirjoitti: EGR ja tehot helppo juttu
jos laatikon on laitettu 6L öljyä on vaihto tehty normi vehotyylin(päin pers**) odotamalla että ilmottelee jotenkin itsetään voi saada aikaan sen että joutuupi jotain enemän tekemään
 
  tuosta sakemannien huoltovihkosta ota kukaa mitää selevää
 tuosta sakemannien huoltovihkosta ota kukaa mitää selevää  vai ottaako?
 vai ottaako?Monien parjaama X1R liuottaa kivasti paskaa jolloin verroinki hehkut tulee kivemmasti ylähäTerho P kirjoitti:xux voisi paljastaa sen ihmeaineen jota tankkiin laitetaan kun hehkut on jumissa kuitenkin
 Muutoin niin kovin vielä uskokaan nuihin - anteeks Seppä
 Muutoin niin kovin vielä uskokaan nuihin - anteeks Seppä   
 Josko tuo Tapio tulis käymään Ukkohallassa niin rysäätettääs samoonteinxr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään
 
 No en mäkään mutta "Roisto" vois jotain ymmärtääkinTerho P kirjoitti:tuosta sakemannien huoltovihkosta ota kukaa mitää seleväävai ottaako?


 moottori öljynsuodatin avain unohtui tilata
 moottori öljynsuodatin avain unohtui tilata  ja x1r ainesta ei tästä kylästä löydy
  ja x1r ainesta ei tästä kylästä löydy 
Melkeen mikä tahansa vanha remmi käyTeroK kirjoitti:Minkäsmoinen se suodatinavaan pitää tuos myllys olla? Mulle ainaki löytyy sellaanen hyllystä sieltä joen toiselta puolelta. Bongasinki tämän pirssin päivällä ja hyvältähän tuo näytti

ah.. KIITOS! mä hiukan jo aloin kattomaan 202 2.5 20v releen päällexin811 kirjoitti:Älä osta turhaan uutta hehkurelettä, vanhan voi korjata helposti. Eli pienellä ruuvimeisselillä kaivat sen liiman pois siitä saumasta, vääntelet sen auki, tinaat sen sulaneen langan kuntoon ja kansi kiinni. Sikafleksillä tiivistelet sen sauman vielä ja se on ku uusi.
 
  hyväksikäyttis ryöstää kennosta 650e ja numero helpottais asiaa että sellasen löytäisi alle puoleen tuosta (suomesta kuitenki)
  hyväksikäyttis ryöstää kennosta 650e ja numero helpottais asiaa että sellasen löytäisi alle puoleen tuosta (suomesta kuitenki)Siis Ostatko puoleen tosta 650€ ?Terho P kirjoitti:ah.. KIITOS! mä hiukan jo aloin kattomaan 202 2.5 20v releen päällexin811 kirjoitti:Älä osta turhaan uutta hehkurelettä, vanhan voi korjata helposti. Eli pienellä ruuvimeisselillä kaivat sen liiman pois siitä saumasta, vääntelet sen auki, tinaat sen sulaneen langan kuntoon ja kansi kiinni. Sikafleksillä tiivistelet sen sauman vielä ja se on ku uusi.
ny tarvis saada tietoonsa ilmastointikennon (keulalla olevan) varaosanumerohyväksikäyttis ryöstää kennosta 650e ja numero helpottais asiaa että sellasen löytäisi alle puoleen tuosta (suomesta kuitenki)

Tuo tuli todettua kans keväällä ku omaan vaihtelin. Pikkuserkun hallilla vaihtelin niin sattuu olla pirun pieni kaasupilli saatavilladealer kirjoitti:Kun vaihdat kennoa varaa aikaa ja malttia sen putkien irrottamiseen.
Ne ovat alapuolella keskellä hyvin esillä mutta kiinnitys on yleensä hapettunut jumiin.
Putkista toisessa on kiinteä haarukka joka painaa myös toisen putken paikalleen ja haarukan keskellä reikä jossa pinnapultti ja M6 mutteri.
Viimeksi jouduin leikkelemään kennon ulokkeen rälläkällä pikku palasiksi että sain putket ehjinä irti.
Kuivain tulee kennon mukana joten sitä ei tarvitse erikseen ostaa.
 Varovasti lämpöä ja läheisyyttä niin lähti vain ehjänä. Ainakin vielä toimiiki jopa ettei suuria näkymättömiäkään vahinkoja tullu ilmeisesti
 Varovasti lämpöä ja läheisyyttä niin lähti vain ehjänä. Ainakin vielä toimiiki jopa ettei suuria näkymättömiäkään vahinkoja tullu ilmeisesti 
no enRoobert kirjoitti:oisitko ostanu uuvenkarheen Cee'din jos olis mustana ollu "hyllyssä"Terho P kirjoitti: kiitos.. joo kialta ja tojotalta oli musta loppunu
 saa nähdä sit miten asia on muutamanvuodenpäästä
  saa nähdä sit miten asia on muutamanvuodenpäästä  no sitä on turha vielä miettiä
  no sitä on turha vielä miettiä 
ei näemmä aika piisannudealer kirjoitti:Kun vaihdat kennoa varaa aikaa ja malttia sen putkien irrottamiseen.
Ne ovat alapuolella keskellä hyvin esillä mutta kiinnitys on yleensä hapettunut jumiin.
Putkista toisessa on kiinteä haarukka joka painaa myös toisen putken paikalleen ja haarukan keskellä reikä jossa pinnapultti ja M6 mutteri.
Viimeksi jouduin leikkelemään kennon ulokkeen rälläkällä pikku palasiksi että sain putket ehjinä irti.
Kuivain tulee kennon mukana joten sitä ei tarvitse erikseen ostaa.
 ..mutteri lähti vielä helposti mutta en ollu kiinnituksestä ihan varma niin jätin sen vaiheeseen
 ..mutteri lähti vielä helposti mutta en ollu kiinnituksestä ihan varma niin jätin sen vaiheeseen  tarkoitatko ulokkeella ja kuivaimella sitä mötikkää jossa putket ovat kiinni ja jokin sähköliitin? eli sekö tulee uuden kennon mukana?
 tarkoitatko ulokkeella ja kuivaimella sitä mötikkää jossa putket ovat kiinni ja jokin sähköliitin? eli sekö tulee uuden kennon mukana? meinaa olla hiukan konstikas tuo keula mun makuun.. toki enhänmä mikään pelliseppä ookkaan ja kotopajassa ajosilloilla yritän työskennellä normi työkaluilla jne
  meinaa olla hiukan konstikas tuo keula mun makuun.. toki enhänmä mikään pelliseppä ookkaan ja kotopajassa ajosilloilla yritän työskennellä normi työkaluilla jne 
 jos ei omin avuin niin sit saa virman pelliseppä vähä jeesiä
 jos ei omin avuin niin sit saa virman pelliseppä vähä jeesiäKuivain on se kennon päädyssä ole pyöreä, sähkö juttu siinä putkien liitoksessa on paine anturi mikä kannataa vaihtaa samalla, myös niiten putkien orinkulatTerho P kirjoitti:ei näemmä aika piisannudealer kirjoitti:Kun vaihdat kennoa varaa aikaa ja malttia sen putkien irrottamiseen.
Ne ovat alapuolella keskellä hyvin esillä mutta kiinnitys on yleensä hapettunut jumiin.
Putkista toisessa on kiinteä haarukka joka painaa myös toisen putken paikalleen ja haarukan keskellä reikä jossa pinnapultti ja M6 mutteri.
Viimeksi jouduin leikkelemään kennon ulokkeen rälläkällä pikku palasiksi että sain putket ehjinä irti.
Kuivain tulee kennon mukana joten sitä ei tarvitse erikseen ostaa...mutteri lähti vielä helposti mutta en ollu kiinnituksestä ihan varma niin jätin sen vaiheeseen
tarkoitatko ulokkeella ja kuivaimella sitä mötikkää jossa putket ovat kiinni ja jokin sähköliitin? eli sekö tulee uuden kennon mukana?
puskurikin on vielä osittain kiinni jne jnemeinaa olla hiukan konstikas tuo keula mun makuun.. toki enhänmä mikään pelliseppä ookkaan ja kotopajassa ajosilloilla yritän työskennellä normi työkaluilla jne

 puolipäivää siinä suunnilleen meni ja oikestaan allekkin mutta kyllä hiukan reilun oloisesti sai purkaa jos nuohin vanhoihin kattiloihin vertaa
  puolipäivää siinä suunnilleen meni ja oikestaan allekkin mutta kyllä hiukan reilun oloisesti sai purkaa jos nuohin vanhoihin kattiloihin vertaa  eli koko pakettina pois keulalta (syylärit,cooleri ja ilmast kenno) ja uuden kennon mukana tuli uus paineanturi ja kuivain ja 300e oli uus kenno
 eli koko pakettina pois keulalta (syylärit,cooleri ja ilmast kenno) ja uuden kennon mukana tuli uus paineanturi ja kuivain ja 300e oli uus kenno  toivotaan vielä että mehut pysyy sisällä(ei ainakaan heti näyttänyt mistään vuotavan).
 toivotaan vielä että mehut pysyy sisällä(ei ainakaan heti näyttänyt mistään vuotavan). 
 Joo ja sitten mittaus tikulla.uutta öljyä tilalle suurinpiirtein samanverta kun pois tuli
Syyläri saa olla paikallaan.eli koko pakettina pois keulalta (syylärit,cooleri ja ilmast kenno)
 ) irti ja siinäpä ilmastoinnin kenno näkyy.
 ) irti ja siinäpä ilmastoinnin kenno näkyy.Oliskoon se jotain tällaista??Terho P kirjoitti:ratti kaipaisi jotain??