Hesen mese, 123te -80, talviunilla.
Hesen mese, 123te -80, talviunilla.
Morjens.
Kahotaanpa mitä tästä tullee.
Pappavainaan perintökalleus on nyt minulla, 1995 vuosimallia, 2105 Lada.
1500S ja viisvaihteinen. Tietenkin tästä ihmeestä löytyy kaasari ja katalysaattori, vähäpäästöinen
Mittarissa kilometrejä 82200, luulisi pitävän paikkansa, eihän tällä nyt kukaan tervejärkinen kovin pitkää matkaa ajele
2004 laitettu seisontaan Raudaskylälle suuren männyn alle, sieltä auton hajin 2010 kesällä, pensasuodattimen vaihdoin ja jerrystä pensaa tankkiin ja tulille.
Samana päivänä leimalle ja takajarrusta pomppasi, pientä herkistelyä ja irtosi leima. Nivalan konttorilla tuumasivat että hieno ajan patina jokapaikassa pohjassa. Teki myös ostotarjouksen ko. katsastusmies.
Eihän näitä myyä pysty, hieno vehjes.
Kuvia ei tähän hätään ole, minne lie kadonnut.
Rojektista pari kuvaa, latausongelma ilmeni tässä hetki sitten, siitä pari kuvaa kun irtohiilet juotin paikoilleen.
Siittä. Jotain erikoista on tässäkin vehkeessä, sivuprofiilia kun kattelee niin auton sivulasit on "aaltopeltiä", aika jännän näköset.
Kaasari pitäsi sääjättää jossain tai harjotella ite tekemään, hyytyy jos painaa pikkusenki liikaa kaasua lähdössä.
Joku siellä kolisee keulassa, ja satasen vauhissa tullee resonanssia 5sec välein, takatakatakataka ja vaimenee taas
Tästä on hyvä jatkaa, kulkine on nyt perheen ainoana autona, kylillä kun ajelee niin aika monen kasvoilla on joko tyrmistynyt tai huvittunut ilme.
H
Kahotaanpa mitä tästä tullee.
Pappavainaan perintökalleus on nyt minulla, 1995 vuosimallia, 2105 Lada.
1500S ja viisvaihteinen. Tietenkin tästä ihmeestä löytyy kaasari ja katalysaattori, vähäpäästöinen
Mittarissa kilometrejä 82200, luulisi pitävän paikkansa, eihän tällä nyt kukaan tervejärkinen kovin pitkää matkaa ajele
2004 laitettu seisontaan Raudaskylälle suuren männyn alle, sieltä auton hajin 2010 kesällä, pensasuodattimen vaihdoin ja jerrystä pensaa tankkiin ja tulille.
Samana päivänä leimalle ja takajarrusta pomppasi, pientä herkistelyä ja irtosi leima. Nivalan konttorilla tuumasivat että hieno ajan patina jokapaikassa pohjassa. Teki myös ostotarjouksen ko. katsastusmies.
Eihän näitä myyä pysty, hieno vehjes.
Kuvia ei tähän hätään ole, minne lie kadonnut.
Rojektista pari kuvaa, latausongelma ilmeni tässä hetki sitten, siitä pari kuvaa kun irtohiilet juotin paikoilleen.
Siittä. Jotain erikoista on tässäkin vehkeessä, sivuprofiilia kun kattelee niin auton sivulasit on "aaltopeltiä", aika jännän näköset.
Kaasari pitäsi sääjättää jossain tai harjotella ite tekemään, hyytyy jos painaa pikkusenki liikaa kaasua lähdössä.
Joku siellä kolisee keulassa, ja satasen vauhissa tullee resonanssia 5sec välein, takatakatakataka ja vaimenee taas
Tästä on hyvä jatkaa, kulkine on nyt perheen ainoana autona, kylillä kun ajelee niin aika monen kasvoilla on joko tyrmistynyt tai huvittunut ilme.
H
Viimeksi muokannut Hese126, 13.11.2014 10:40. Yhteensä muokattu 21 kertaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Jaa että hesen sukuja rauvaskylällä ?
Naapurissa ois tuommone samallaine vähä kolaroitu, luultavasti kaupanki ku tuskin rupiavat korijaa ku kossit kalijossaa kokeili kumpi lujempaa, itäteräs vai petäjä (petäjä voitti)
Saatto poikaa ottaa ohimoo ku just sai värkättyä katastuskuntoo ja hommattua paperit hukkuneitte tilalle ni kaveri kävi possauttaa puuhu keula.
Keula on nätisti keskeltä sisässä, luultavasti radiaattori entine, mutta koneelle en usko käynee mitenkää ja iha varma en oo oliko silimätki vielä ehijät.
Naapurissa ois tuommone samallaine vähä kolaroitu, luultavasti kaupanki ku tuskin rupiavat korijaa ku kossit kalijossaa kokeili kumpi lujempaa, itäteräs vai petäjä (petäjä voitti)
Saatto poikaa ottaa ohimoo ku just sai värkättyä katastuskuntoo ja hommattua paperit hukkuneitte tilalle ni kaveri kävi possauttaa puuhu keula.
Keula on nätisti keskeltä sisässä, luultavasti radiaattori entine, mutta koneelle en usko käynee mitenkää ja iha varma en oo oliko silimätki vielä ehijät.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Hiano peli ja lämmin talvella...jos kaikki on kunnossa.
Minäkään enää muista kui se tehtiin ja ku nykyään on ne kaikenmaailman mittarit ni tiiä kui sekasin sen lopen saa ku menee sörkkimään niitä ruuviloita eestaas.
Se kolina satasen vauhissa SAATTAA olla kulunu ketjunkiristäjä, se mikään vaikia oo vaihtaa, tai sitte on alapallukoissa pikkisen väljää...niinko laapokeissa tuppaa olemaan, se ku kuuluu asiaan, se ääni pittäis kuulla ni vois arvailla paremmin, saattaa se tulla sisältäki sen lämppärin kennon juuresta, ku tuo on "uudempi" ni siinä on jo muistaakseni ne pienet kumi nystyrät mitä tyynyiks väittävät sen kennoja tuuletin hässäkän alla, se ei oo ku 6 tunnin homma sitte vaihtaa se lämmpärin hana siittä kennon vierestä, enempi siinä on purkamista ku jarruissa tai virranjakajan vaihtamisessa...tai vesipumpun vaihossa.
Ja kyyllähän tuollasella jo ajelee sellasen 100km matkan yhteen suuntaan....seuraavana päivän sitte tulee takasin, ja kattele sitte että se virranjakaja on kansineen talvea vastaan hyvässä kunnossa ja ryypin vaijerin on hyvin rasvattu niinko sen vipstaaki kaasrin toisella sivulla, se ku jumittaa talevlla ni laapokki vie yli 35 litraa satasella....kerran mulle vaan tapahtunu enkä sitä (kään) enste älynny
Mutta kattele tuon linkin takaa löytyvää tietoa ni eiköhän se siittä, pitää hese tässä kesän aikana ajella kiinni ja testata laapokki, ite ajelin 400mk:n nappisilmällä sen 3 vuotta työajoja...ja möin sen mäntsälässä lahden moottoriliikenne tiellä herttoniemen kautta viroon, jossa se on nykyäänki....varaosina
Katteleppa ohjeita täältä: http://www.ladakerho.fi/info/muut/tyo.htmKaasari pitäsi sääjättää jossain tai harjotella ite tekemään, hyytyy jos painaa pikkusenki liikaa kaasua lähdössä.
Minäkään enää muista kui se tehtiin ja ku nykyään on ne kaikenmaailman mittarit ni tiiä kui sekasin sen lopen saa ku menee sörkkimään niitä ruuviloita eestaas.
Se kolina satasen vauhissa SAATTAA olla kulunu ketjunkiristäjä, se mikään vaikia oo vaihtaa, tai sitte on alapallukoissa pikkisen väljää...niinko laapokeissa tuppaa olemaan, se ku kuuluu asiaan, se ääni pittäis kuulla ni vois arvailla paremmin, saattaa se tulla sisältäki sen lämppärin kennon juuresta, ku tuo on "uudempi" ni siinä on jo muistaakseni ne pienet kumi nystyrät mitä tyynyiks väittävät sen kennoja tuuletin hässäkän alla, se ei oo ku 6 tunnin homma sitte vaihtaa se lämmpärin hana siittä kennon vierestä, enempi siinä on purkamista ku jarruissa tai virranjakajan vaihtamisessa...tai vesipumpun vaihossa.
Ja kyyllähän tuollasella jo ajelee sellasen 100km matkan yhteen suuntaan....seuraavana päivän sitte tulee takasin, ja kattele sitte että se virranjakaja on kansineen talvea vastaan hyvässä kunnossa ja ryypin vaijerin on hyvin rasvattu niinko sen vipstaaki kaasrin toisella sivulla, se ku jumittaa talevlla ni laapokki vie yli 35 litraa satasella....kerran mulle vaan tapahtunu enkä sitä (kään) enste älynny
Mutta kattele tuon linkin takaa löytyvää tietoa ni eiköhän se siittä, pitää hese tässä kesän aikana ajella kiinni ja testata laapokki, ite ajelin 400mk:n nappisilmällä sen 3 vuotta työajoja...ja möin sen mäntsälässä lahden moottoriliikenne tiellä herttoniemen kautta viroon, jossa se on nykyäänki....varaosina
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
kiitos pupetille linkistä, pitää ruveta ropeltaan kun tuo saje lakkaa. Ainaki tuo
"automaattiryyppy" tahtoo olla vähän jumivaa sorttia.
Kokemusta ei noista aaltolaseista ole, pari ladaa oon nähny eikä niissä ollu sellasia.
Melkovarmaan jostain alustan osasta on kyse tuossa ääntelyssä, kipakasti kolauttaa kun ajaa pienestä montusta.
Paljon ois ladaankin sopivia aluja tarjolla, en minä semmosia. Niin originaalina kun vain pystyy pitämään. Aika luisua ottaa tuolla märällä asvaltilla
15e tankkasin nivalan nesteellä ja sillä määrällä ajo 130km. Olikohan pikkusen rapia 9 litraa mitä tuolla rahalla sai. Ei mitenkään kauhia kulutus.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Katoppa hese se apusimpukan väljyys ja simpukalta lähtevän tangon apusimpukan pää, ja raidetangon päät, ne nuissa yleensä väljenee...ja niitte väljyyttä ei sitte näe/tunne silleesti ku mersuissa, enste kevennät jonku verran koko etupäätä...öljypohjan alta ku tuen kanssa nostaa ni se on hyvä se öljypohja kyllä kestää keventää sen verran, sitte käännät renkaat aivan toiseen ääriasentoon, ja kokeilet rengasraudalla niitä nitkutella sillä minä omastani löysin sen kolinan, katastus ukko ei, ne renkaan tuennat ku pitää roikkua vapaana justiinsa sen verran että irtoaa ja näyttää sen välyksen,jollei ratissa mitään tunnu ni on melkovarmaan sitte se etukelkan kiinnityski huonossa hapessa, mutta sinne ku ei oo mitään mitä laittaa väliin...ku prikka
Tosin jos ne kelkan pultit on aavistuksen väsähtäny ni aukoo ne 1 kerrallaan ja kirii kunnolla kiinni ni seki homma tehty, mutta oottele ny ku tässä ehtii ni sinne invalan suuntaan ollaan tulossa voijaan sitä hämmästellä sitte yhessä siinä keulan alla maate
Tosin jos ne kelkan pultit on aavistuksen väsähtäny ni aukoo ne 1 kerrallaan ja kirii kunnolla kiinni ni seki homma tehty, mutta oottele ny ku tässä ehtii ni sinne invalan suuntaan ollaan tulossa voijaan sitä hämmästellä sitte yhessä siinä keulan alla maate
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
onhan tuo hieno, kiitoksia vain Eldo. Ja Nehelle, siellähän sitä kommunismin jaloa aatetta on suku koittanu vaalia, raudasmäeltä kotoisin.
Kaks setämiestä asuu enää siellä perällä ja appiukko.
Melkein voisi laittaa ainaki mese.fi tarran takapaksiin, ei ois ollenkaan huono tuo mese.fi testaa ideakaan
Pupetti eiköhän sitä jossain välissä ehitä kopistelemmaan.
Eikö se enstiistaina oo taas tb/tori miitti?
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Niin, tuo "mese.fi testaa" juttuhan viittaa viesti-Ladaan, tämä homma tapahtui joskus mesen alkuaikoina (oliko 2006?).hese126 kirjoitti:Melkein voisi laittaa ainaki mese.fi tarran takapaksiin, ei ois ollenkaan huono tuo mese.fi testaa ideakaan
...
Eikö se enstiistaina oo taas tb/tori miitti?
Juu miitti on vissiinkin vasta 14. päivä jos mennään edelleen peiaatteella joka kuun toinen tiistai. Mutta voitaisiinhan sitä aikaistaakin viikolla minun puolestani. Torilla oltaneen jos kelit on suosiolliset. Pitänee palata asiaan paikallismiitti-topikissa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Nehe vai lystis, yksi lysti?
Sori meni nikit sekasi mutta eipä tuo taija nii kauhia moka olla.
Tuossa meinasin että aluvanteet saa olla mun puolesta jossain muussa alla mutta kerro Moska paljoko lie maksaisi sellaset?
ja onhan 13"? liekkö muuta kokoa alkuperäsenä ollukkaan.
H
Sori meni nikit sekasi mutta eipä tuo taija nii kauhia moka olla.
Tuossa meinasin että aluvanteet saa olla mun puolesta jossain muussa alla mutta kerro Moska paljoko lie maksaisi sellaset?
ja onhan 13"? liekkö muuta kokoa alkuperäsenä ollukkaan.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
13" tuumaa ne on, mutten muista muita mittoja. Voin huomenna käydä tarkistaan. Saisko nuista 40€ eli kympin kappale?hese126 kirjoitti:
Tuossa meinasin että aluvanteet saa olla mun puolesta jossain muussa alla mutta kerro Moska paljoko lie maksaisi sellaset?
ja onhan 13"? liekkö muuta kokoa alkuperäsenä ollukkaan.
H
No ei ois pahanhintaset, onko noihin lie omat pulttinsa vai kelepaako originaalipeltien pultit?13" tuumaa ne on, mutten muista muita mittoja. Voin huomenna käydä tarkistaan. Saisko nuista 40€ eli kympin kappale?
Voijaan vaikka yv:tä asian tiimoilta.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Oli tarkoitus ulkoiluttaa ladaa eilen, kävin autossa ja poltin selän, takapuolen ja olkapään. 75 astetta lämmintä autossa, lämpötilasäätimessä kuuma, todella kuuma ja polttava.
Kivet jalkatilaan niin valmis sauna. Ei puhettakaan lähtä ajelulle.
Kelit on kohillaan kyllä
H
Kivet jalkatilaan niin valmis sauna. Ei puhettakaan lähtä ajelulle.
Kelit on kohillaan kyllä
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Hehe, enpä taida. Kiehuu kopekset ilimannii.pp d kirjoitti:Laitappa villatikkuri pääle, ja villaset välihousut niin ei penkit polta
Talvella tuolla tarkeni kyllä aivan loistavasti. Flektiä tuossa kattelin, on niin ruosteessa letkun liittimet ja flektin ympäristö muutenki, silti se vaan läks huutaan iloisesti.
Meleko kampe
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Jos laitan sulle siihe penkin päälliset ensviikolla tulemaan, ei ne kyllä viilennä mutta ei ainakaan persnahka pala...eikä hartiat, muotoilet sitte ite ne sopiviks....muuten menee roskiin.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Pupetti eihän niistä varmasti ainakaan haittaa olisi.
Ei oo kyllä ollu näillä helteillä asiaa tuonne autoon. Jotenki tuntuu että koko sisusta varaa lämpöä ihteensä. Hieno neuvostoliittolainen keksintö.
Lierihattu päähän ja baanalle kun kelit vähän viilenee.
H
Ei oo kyllä ollu näillä helteillä asiaa tuonne autoon. Jotenki tuntuu että koko sisusta varaa lämpöä ihteensä. Hieno neuvostoliittolainen keksintö.
Lierihattu päähän ja baanalle kun kelit vähän viilenee.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Larva Rannalla:
Teinpä löydön mummolasta, honda PX hihnaveto/automaatti ja joku vielä vanhempi runko.
Noista sais ladan pariksi aika hienot kulkineet kun joskus sais aikaiseksi ruveta rappaan.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Ei valitettavasti oo kyllä kaikki osat on kiinni autossa mitä löytyy.noonakki kirjoitti:ei sulla sattuis olemaan ylimääräistä tukitankoa taakse kuskinpuolelle? olis kiirus katsastukseen
Motonetistä?
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Laitetaan tähän samaan topiksiin tuosta pääkulkineesta.
230 pensa ja 88. Katastus alkais olemaan kohta ajankohtainen, pientä puutoslistaa tässä koittanu paikkailla.
Vikoja:
-Takapönttö on kontissa
-nopeusmittari ei toimi, vaihdettu ja seki hajosi. (käytetty roks)
-närhenmunat jumissa, kuumaa pukkaa.
-ykkönen ruksahtaa jos nopeasti tökkää vaihteen, kakkoselta ykköselle ei rusahda.
Semmosta, hieno peli noin hintaansa nähden. Omistuksessa ollut about 1kk.
Pitihän se pestä ja vahatakki, ihan korrekin peruspesuaineella jossa vaha mukana.
Jotain joutu jo korjatakkin:
ja kertaalleen korjattu korjattuna:
ensin hitsillä vähä "saumaa", siihen alufolio, pakoputkiteippi, rautalanka ja pakoputkikittiä voijeltuna.
Ainaki vuotoääni katosi
ja kertaalleen koitettu miten se pensa jaksaa kiskoa kuormaa.
Kerran joutu mäessä valita kakkonen että jakso kiskoa.
Tästä on hyvä jatkaa.
H
230 pensa ja 88. Katastus alkais olemaan kohta ajankohtainen, pientä puutoslistaa tässä koittanu paikkailla.
Vikoja:
-Takapönttö on kontissa
-nopeusmittari ei toimi, vaihdettu ja seki hajosi. (käytetty roks)
-närhenmunat jumissa, kuumaa pukkaa.
-ykkönen ruksahtaa jos nopeasti tökkää vaihteen, kakkoselta ykköselle ei rusahda.
Semmosta, hieno peli noin hintaansa nähden. Omistuksessa ollut about 1kk.
Pitihän se pestä ja vahatakki, ihan korrekin peruspesuaineella jossa vaha mukana.
Jotain joutu jo korjatakkin:
ja kertaalleen korjattu korjattuna:
ensin hitsillä vähä "saumaa", siihen alufolio, pakoputkiteippi, rautalanka ja pakoputkikittiä voijeltuna.
Ainaki vuotoääni katosi
ja kertaalleen koitettu miten se pensa jaksaa kiskoa kuormaa.
Kerran joutu mäessä valita kakkonen että jakso kiskoa.
Tästä on hyvä jatkaa.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.