 
 Ihan kelpo auto käyttötarkoitukseensa!
 
 T: puhtaasti Lada-mies

 . W124 sedani sai tälläkin kertaa jäädä pihaan pelkästään kelvottoman kuljetuskapasiteettinsa vuoksi. Skoda on siinä mielessä niin huoleton ajokki ja kantaa kuormansa kunnialla, vaikka sitä sattuisi tulemaan kyytiin hieman sallitun ylitsekin, sitä kun kerran sinne mahtuu.
 . W124 sedani sai tälläkin kertaa jäädä pihaan pelkästään kelvottoman kuljetuskapasiteettinsa vuoksi. Skoda on siinä mielessä niin huoleton ajokki ja kantaa kuormansa kunnialla, vaikka sitä sattuisi tulemaan kyytiin hieman sallitun ylitsekin, sitä kun kerran sinne mahtuu.Ja tuuli(umpi)tunnelissa hiottu aerodynamiikka, pääsee vasta 100 jälkeen jättövirtauksen resonanssitaajuuteenJ.T.S kirjoitti:Se on se veto-alue....dealer kirjoitti:....edellisiin tankkauksiin verraten 15-20 km/h kovempaa nopeutta. ... Varsin omituista kyllä kulutus oli vähän pienempi kuin aikaisemmin. ...


 
   
  
  
 
 nytkö ne on tasanneet sen jotenki ?
  nytkö ne on tasanneet sen jotenki ?   Ei romise yhtään ?
  Ei romise yhtään ?   Eikun joo, pitkästä aikaa oonki Mersulla liikkeellä.
  Eikun joo, pitkästä aikaa oonki Mersulla liikkeellä.  
 
Toi öljynpainemittari on kyllä yksi helvetti.. Tänään kiinnitin huomioni siihen, että ei ole kuin 2,7 bar tyhjäkäynnillä, ennen ollut 3!!!??? Auttakaa.dealer kirjoitti: On se muuten kumma, mersulla kun ajaa niin koko ajan pitää kuulostella ja vahtia että koliseeko, narahtaako, ääntääkö laakeri jossain ... seurata lämpömittaria, vilikasta öljynpainemittaria risteyksissä, tunnustella että no puoltaakoseny ja puoltaakoseny, eikai vaan laahaa kässäri jne ...
Kappas, tiileri on hahmottanu potkulautarottelon perusideandealer kirjoitti:On se muuten kumma, mersulla kun ajaa niin koko ajan pitää kuulostella ja vahtia että koliseeko, narahtaako, ääntääkö laakeri jossain ... seurata lämpömittaria, vilikasta öljynpainemittaria risteyksissä, tunnustella että no puoltaakoseny ja puoltaakoseny, eikai vaan laahaa kässäri jne ...
Sokotalla eikun päästää menemään että kolikoli vaan, joskus harvoin tankkaa muutamalla kympillä ja siinä se.
 
 
Sulla taitaa olla joku mersu kompleksidealer kirjoitti:
On se muuten kumma, mersulla kun ajaa niin koko ajan pitää kuulostella ja vahtia että koliseeko, narahtaako, ääntääkö laakeri jossain ... seurata lämpömittaria, vilikasta öljynpainemittaria risteyksissä, tunnustella että no puoltaakoseny ja puoltaakoseny, eikai vaan laahaa kässäri jne ...
 
   .Joskus tulee vilkastua ajossa öljynpainemittaria mutta muita en ole ajatellutkaan
 .Joskus tulee vilkastua ajossa öljynpainemittaria mutta muita en ole ajatellutkaan  ehkä 123:sella on huolettomampi ajaa
 ehkä 123:sella on huolettomampi ajaa  .
 .dealer kirjoitti:
On se muuten kumma, mersulla kun ajaa niin koko ajan pitää kuulostella ja vahtia että koliseeko, narahtaako, ääntääkö laakeri jossain ... seurata lämpömittaria, vilikasta öljynpainemittaria risteyksissä, tunnustella että no puoltaakoseny ja puoltaakoseny, eikai vaan laahaa kässäri jne ...
 
   minen ennee välitä vaikka kuulus mitä mistä tahansa, ajetaa nii kauan ku hajoaa
 minen ennee välitä vaikka kuulus mitä mistä tahansa, ajetaa nii kauan ku hajoaa  tälläkkii hetkellä sammuu ku juoppo, avain veks moottori käy kunnes ei enää jäksa vaan simahtaa. Ei sammu välistä muuta kun pumpun kyljestä STOP vivusta
 tälläkkii hetkellä sammuu ku juoppo, avain veks moottori käy kunnes ei enää jäksa vaan simahtaa. Ei sammu välistä muuta kun pumpun kyljestä STOP vivusta 
tarkoitti että ostin renkaat Kärkkäisen Sikapäiviltä.sikahintaan.
Se menee muuten juuri näinOn se muuten kumma, mersulla kun ajaa niin koko ajan pitää kuulostella ja vahtia että koliseeko, narahtaako, ääntääkö laakeri jossain ... seurata lämpömittaria, vilikasta öljynpainemittaria risteyksissä, tunnustella että no puoltaakoseny ja puoltaakoseny, eikai vaan laahaa kässäri jne ...
Sokotalla eikun päästää menemään että kolikoli vaan, joskus harvoin tankkaa muutamalla kympillä ja siinä se.
 !
 ! 
  
  Tai jos on niin ei toimi.
  Tai jos on niin ei toimi.  
 
Toi on muuten totta. Nytku vaihtoo tuallaasee japanin ihimeeseen niin ei enää välitä vaikka kuinka kolajis, kojelauta tai joku irtonaane letku tms konehuonees pitää aina ääntä ku pysähtyy risteyksee. Meseä piti aina kuunnella ja kokeella että mistä kuuluu jos jotain erikoista oli. Liia hyvä autodealer kirjoitti:On se muuten kumma, mersulla kun ajaa niin koko ajan pitää kuulostella ja vahtia että koliseeko, narahtaako, ääntääkö laakeri jossain ... seurata lämpömittaria, vilikasta öljynpainemittaria risteyksissä, tunnustella että no puoltaakoseny ja puoltaakoseny, eikai vaan laahaa kässäri jne ...
 
  
 Kolahtiko jokin ?
  Kolahtiko jokin ?   Ei kai siinä vakaajassa oo kuitenki pikkusen väljää ?
  Ei kai siinä vakaajassa oo kuitenki pikkusen väljää ?   
  mahollisimman pikasesti
 mahollisimman pikasesti   ja korjataan niin että ei kolaha.
  ja korjataan niin että ei kolaha.  
  niin heti kysyy että
 niin heti kysyy että Ookko kahtonu alapallot ?
 Ookko kahtonu alapallot ?   Vähä semmonen ääni että jossain on välystä ... no ainahan sitä vanahassa autossa ... eeeeihän tuommonen mittään haittaa ... vilikaset sitte ku seuraavan kerran ölijyjä vaihat ... eihän katastuskaan taia olla lähellä ... joo ...
  Vähä semmonen ääni että jossain on välystä ... no ainahan sitä vanahassa autossa ... eeeeihän tuommonen mittään haittaa ... vilikaset sitte ku seuraavan kerran ölijyjä vaihat ... eihän katastuskaan taia olla lähellä ... joo ...  
  
  
  
dealer kirjoitti:Niin, vaikkapa tuolla E300TD:llä kun ajeli ... hiljaista menoa.
Käännyt pihaan, kuopassa kuuluu jostain "klok".
Mikäs se oli ?Kolahtiko jokin ?
Ei kai siinä vakaajassa oo kuitenki pikkusen väljää ?

Ei tuu uni silimään ennenko asia tutkitaanmahollisimman pikasesti
ja korjataan niin että ei kolaha.

Jos vaikka joku työkaveri / muuten asiantuntija / voorumilainen on kyytillä ja tuommonen klok kuuluuniin heti kysyy että
mikäs tuo oli ?Ookko kahtonu alapallot ?
Vähä semmonen ääni että jossain on välystä ... no ainahan sitä vanahassa autossa ... eeeeihän tuommonen mittään haittaa ... vilikaset sitte ku seuraavan kerran ölijyjä vaihat ... eihän katastuskaan taia olla lähellä ... joo ...

= pälli hajoaa tiilerillä.
Skodassa ei yks irronnut vakaaja tai katkennut etuvieteri merkkaa mittään, hukkuu yleiseen metakkaan.
 
   
   
  
Ei tarvitse, Skoda on laittanut ne jo tehtaalla. Parkeille, lyhyville ja pitkille on kullekin oma merkkivalo mittariston keskellä. Yllätyksenä minullekin nuo pari valoa löytyivät, kun vaihdoin mittaristoon kaikki polttimot uusiin.dealer kirjoitti:Eipä siinä mitään, laitetaan merkkivalot valoille ja parkeille jahka ehitään.
 
  Eikun paikalleen ja nyt saapi näpytellä Pookin päälle kurkottelematta.
  Eikun paikalleen ja nyt saapi näpytellä Pookin päälle kurkottelematta. 
Viimeiset 1000 kilometriä keskikulutuksella 5,59.Saas nähdä muuttuuko kulutus mihinkään suuntaan, renkaiden koko on kylläkin noin 3% suurempi eli matkamittari näyttää senverran eri lukemia.
Näillä eväillä mennään myös sinisen sitruunan kanssa.dealer kirjoitti:Niin, vaikkapa tuolla E300TD:llä kun ajeli ... hiljaista menoa.
Käännyt pihaan, kuopassa kuuluu jostain "klok".
Mikäs se oli ?Kolahtiko jokin ?
Ei kai siinä vakaajassa oo kuitenki pikkusen väljää ?

Ei tuu uni silimään ennenko asia tutkitaanmahollisimman pikasesti
ja korjataan niin että ei kolaha.

Jos vaikka joku työkaveri / muuten asiantuntija / voorumilainen on kyytillä ja tuommonen klok kuuluuniin heti kysyy että
mikäs tuo oli ?Ookko kahtonu alapallot ?
Vähä semmonen ääni että jossain on välystä ... no ainahan sitä vanahassa autossa ... eeeeihän tuommonen mittään haittaa ... vilikaset sitte ku seuraavan kerran ölijyjä vaihat ... eihän katastuskaan taia olla lähellä ... joo ...

= pälli hajoaa tiilerillä.
Skodassa ei yks irronnut vakaaja tai katkennut etuvieteri merkkaa mittään, hukkuu yleiseen metakkaan.
 
 
 
  
  vaan pesen ikkunan sisäpuolelta (Car Evi + Kaleva) ja mittaan reilun palasen kalavua.
  vaan pesen ikkunan sisäpuolelta (Car Evi + Kaleva) ja mittaan reilun palasen kalavua. )
 ) 
  
  
   
   
  , onneksi just ennenko ruttaan tuoreimman yrityksen hoksaan että passaahan se vänkärinpuolen lasiin.
 , onneksi just ennenko ruttaan tuoreimman yrityksen hoksaan että passaahan se vänkärinpuolen lasiin.  
   
  
   
  
  
  
 