Sprinterin lämmityslaitteen puhallin

Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Täh, 88tkm ajetusta mersustako puhallin sökö? Kyllä pakko puhua sitten jo laadusta! 8) Helvetin huonosta sellaisesta! :evil: Tosin, puhallin kyllä kikertää pikkusen, just niinku 300tkm+ ajetuissa volvoissa... :roll:

No, saas nähä nyt mitä tekee, jos alkaa pätkimään niin pitää mennä hakkaamaan sitä sitten... :twisted:

Mutta nyt toimii taas 2 asentokin! Sainpaha korjattua tänään. 8)
Oli sitten ukon korjaama lämpösulake pikkusen vikaan siinä, eli otti sen runko kiinni kakkosnopeuden vastuksen päätyyn, ja oikosulki tämän... Kuva Tietystihän se sen vaihtama lämpösulake paloi kun sitä sulaketta kolvasi ylemmäksi tuosta vastushässäkästä, tuo kuva siis minun laittamasta vatuksesta, nyt se on sopivan kaukana. Mutta nyt justiinsa tuli mieleen, että mitähän tuo nyt sitte tykkää, eihän tuo sitä lämpöä enää saa niinkään, että eihän tuo sitte enää ees pala... :shock:

No, mene ja tiedä, hirveä homma mokomassa, yks ruuvi todella syvällä tuolla... :x kliks

ja tämä se on jo hifistelyä, sähköllä ohjattu alipainetoiminen sisäilmankierron läppä... :rollin:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
henrik107
Viestit: 110
Liittynyt: 22.1.2007 17:13
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja henrik107 »

kysytääns sellasta että onko noi polttimot v:maiset vaihtaa noihin lämppärin himmeleihin kun on kaikki pimeenä?

näyttäs semmoiselta että noita kehiä namikoitten ympäriltä ei lähe irti kuin rikkomalla?
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Öö, se koko yläosan etuosa pitää purkaa irti että sinne pääsee käsiksi. Eli radio pois, sitte hanskalootan alta ne 2 ruuvia, kuskin etukajarin ritilän alta ruuvi (Vai 2?) ja siitä radion alla olevan levyn alta 1 ruuvi. Enempää ei muistaakseni ole, selviää purkamalla, jos on enempää, ainoastaan tuossa radion alla ja kaiutinritilän alla olevat on piilossa muistaakseni. Raadollisesti repimällä (järki päässä kumminkin) lähtee irti, ja polttimot pystyy vaihtamaan ihan helposti sitä kautta, ainakin ykköskoppasessa Sprintterissä. 8)
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
henrik107
Viestit: 110
Liittynyt: 22.1.2007 17:13
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja henrik107 »

joo kokeillaan.
sitten tyhmä kysymys mikä on ykköskoppainen sprintteri :roll: .
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

henrik107 kirjoitti:sitten tyhmä kysymys mikä on ykköskoppainen sprintteri :roll: .
No siis tää 95 (kö?) markkinoille tullut, 2000 tuli sitten se erinäköinen ja cdi koneet... :) eiks ne o sit kakkoskoppasia? :lol:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
henrik107
Viestit: 110
Liittynyt: 22.1.2007 17:13
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja henrik107 »

Vensku_ kirjoitti:
henrik107 kirjoitti:sitten tyhmä kysymys mikä on ykköskoppainen sprintteri :roll: .
No siis tää 95 (kö?) markkinoille tullut, 2000 tuli sitten se erinäköinen ja cdi koneet... :) eiks ne o sit kakkoskoppasia? :lol:
Asia harvinaisen selvä :ei_tajuu: .
Tase
Viestit: 1
Liittynyt: 12.2.2011 19:20
Paikkakunta: Nurmijärvi

1,2,3,3

Viesti Kirjoittaja Tase »

aiheeseen liittyen.... Huomasin että sprintterin lämmityslaitteenpuhallin toimii oudosti. Nopeudet 1,2 ja 3 toimii normaalisti, mutta 4:lla puhallin puhaltaa yhtä kovaa kuin 3:lla. Aikaisemmin 4-teho oli selkeesti kovempi puhallus kuin 3. Esim. puhelun aikana teki mieli pienentää puhallinnopeutta.
Mistähän sitä vikaa alkaisi hakemaan? Mahdollistaako esivastuksen rakenne tuollaisen oireen vai onko vika kytkimessä?
Auto 2004 316CDI Sprinter.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

http://www.mercedes.gen.in/WP35/mercede ... placement/

Koko on vanhas Sprintteris 8*9mm ja aika harvinainen Aditan mukaan, eli 8*10 hiomalla saa oikean.

Tuolta löytyy hiiliä joka lähtöön ja tuo 8*9*22 menis vanhempaan Vitoon ja C-meseen. 12-24V jännitteelle hiilis on kuparia paljon.
http://www.bargainbrushes.com/

Järvenpääs on firma joka tekee valmistaa hiiliä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lämmitys, ilmastointi”