Vito Liukuoven laakerit

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
palttoo
Viestit: 31
Liittynyt: 18.3.2006 10:20

Vito Liukuoven laakerit

Viesti Kirjoittaja palttoo »

Tuli tuossa mieleen kun kattelin niiden hintoja,niin onko kukaan koittanut korjata niitä koskaan tee se ihan ite menetelmällä? Ajattelin itse moiseen hommaan tässä lähipäivinä ruveta..Irto laakerithan ei paljoa maksa ja vähän soveltaa,niin voi tulla hyväkin:)
Kl osilla taisi tulla kaikki laakerit maksamaan yli 200€ :shock:
Mutta katsotaan onnistuuko tuo,kunhan saan työn aloitetuksi :D
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Hiaceista, Transporttereista ja LT-Volskeistahan tippuu liukuovi parkkipaikalle joka kerta kun sen erehtyy avaamaan. :shock: Hiaceen olen joskus ostanut uudet sivuoven laakerit ihan varaosaliikkeestä laakerin numeron perusteella, helppo oli vaihtaa ja rahaakin paloi varmaan likemmäs 20mk. :x :D

Eli omatoimikorjausta kannattaa takuulla ainakin yrittää. :idea:
Mikku
Viestit: 4
Liittynyt: 18.8.2006 19:58

Viton ovi

Viesti Kirjoittaja Mikku »

Jokos olet saanu vaihettua liukuoven rojut?Itse olen joutunu tyytymään vehon erinomaiseen palveluun,3kertaa rassattu(tammi-kesäkuu) oven rieppeitä ja jokaikinen kerta näkyy maalivaurioina.Enää en uskalla avata sivuovea...
Avatar
mikke.k
Tunskan kurittaja
Viestit: 486
Liittynyt: 07.12.2005 0:54
Paikkakunta: KANNUS

Viesti Kirjoittaja mikke.k »

ei ole palttoo tainnut keretä , olen koittanut pitää miehen kiireisenä koko
kesän :D
muutamia pieniä rojekteja (läpimädän caddyn hitsausta ja sen sellaista voiko -85 caddy olla laho ei minun mielestä) :shock:
mutta jospa sillä talven aikana olisi aikaakin(ehkä) :lol:
Avatar
palttoo
Viestit: 31
Liittynyt: 18.3.2006 10:20

Viesti Kirjoittaja palttoo »

Todellakaan en ole ehtinyt muutakuin suunnitella asiaa...itse suunnittelutyö on tainnut tulla maksamaan jo enemmän kuin itse laakerit....Meinaan että sitä asennusrasvaa on jo tarvittu vaikka ovikin vielä paikoillaan :twisted:

Miutta eiköhän tässä kohta asiaan päästä kun ei enää terassillakaan tarkene olla, niin voi mököttää autotallissa ruskean pullon kanssa :D
vinski100
Viestit: 2
Liittynyt: 08.12.2017 20:22

viton 639 liukuoven rullat

Viesti Kirjoittaja vinski100 »

täältä löytyy halvalla ei tarvi ylihintaa maksaa veholle eikä kl varaosalle./www.ebay.co.uk/sch/Doors-Door-Parts/174 ... &Brand=AMS
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kori”