Renkaiden vaihto 310 D.

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

sulla on täysi perustuslain suoma oikeus olla asiasta oma mielipide 8)
W163 400CDI
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Se terva lähtee aikas helposti kierteistä kun pikkisen antaa lämpöä ja pyyhkäsee, kierteiden pohjalta se lähtee lämpimällä öljyllä :lol:

Eikä tarvii muttereita sen pahemmin kuumentaa, lämmitys riittää, ite oon käyttäny kuumailma puhallinta siihen, ja vedetöntä vaseliinia tai hydr.öljyä laittanu kierteisiin, niin pultteihin ku mutterihinkin, ei pidä tehä hommia liian vaikeiks :wink:

Terva lähtee sormistaki öljyllä, pihka mäntysuovalla ja molybdenirasva tärpätillä, mutta se mölumöly EI lähde vaatteista sitten millään, se vaan leviää :lol:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

pupetti kirjoitti:Se terva lähtee aikas helposti kierteistä kun pikkisen antaa lämpöä ja pyyhkäsee, kierteiden pohjalta se lähtee lämpimällä öljyllä :lol:

Eikä tarvii muttereita sen pahemmin kuumentaa, lämmitys riittää, ite oon käyttäny kuumailma puhallinta siihen, ja vedetöntä vaseliinia tai hydr.öljyä laittanu kierteisiin, niin pultteihin ku mutterihinkin, ei pidä tehä hommia liian vaikeiks :wink:

Terva lähtee sormistaki öljyllä, pihka mäntysuovalla ja molybdenirasva tärpätillä, mutta se mölumöly EI lähde vaatteista sitten millään, se vaan leviää :lol:
Tuhannet kiitokset vinkeistä,näitä kokeilen heti seuraavan sesongin,tai seuraavan tervalle haisevan navan tullessa vastaan!!ollu oikeen koskaan aikaa kokeelliselle työ ajan käytölle;)
Meni pysyvästi korvan taa:))
W163 400CDI
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alusta”