Laitos alkoi kesken matka-ajon yhtäkkiä pöllyttämään sinistä ja nyt muutama kymmenen kilometriä myöhemmin öljynmenekki ~1dl/10km.
Käynti ei heijaa/huoju ja vedot ovat tallella.
Öljyntäyttökorkkia kun avaa, huohottaa pakokaasua--> ötäyttökorkki kiinni huohutus löytyy voimakkaampana turbon imuun menevästä huohutuksesta.
MB ollut minulla vasta ~4tkm, joten ei vertailukohtaa tuohon huohotukseen, normaalia kovemmalta se vaikuttaa silti. Itseäni ihmetyttää männänrenkaan tai kansipahvin meneminen noin nopeasti ja se että ei vaikuta käyntiin ja vetoihin.
Vinkkejä osaavista pajoista Tampereelta?
Laitteella vasta 290tkm mittarissa. Turbovian mahdollisuus on eliminoitu jo.
Haittaa rakennushanketta huomattavasti kun työjuhta telakalla...joten jelppiä kaivataan.
Terveisin Jakki
Sprinter 310D -98 savuttaa ja syö öljyä
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kiitoksia pikaisista vastauksista.
Ykkösen ja öljykanavan väliltä kansipahvia minulle jo tuossa ehdoteltiinkin erään tuttavan suunnalta viaksi.
Kansijumpassa varmaankin riittää kun ottaa suuttimien ja pumpun väliltä putket irti niin ei tarvitse suuntauksia&säätöjä tehdä suuttimille?
Ajoituksia joutuu sittemmin kasatessa ruuvailemaan kun pumppu on ketjulla...?
Saako kannen nostettua pois ilman koneen keinuttelua ja alaspäin laskemista?
Voiko kannesta laskea siivun pois?
Ompahan pirullisessa paikassa nuo vitospytyn korvilla olevat pultit...
Ei sitten yhtään miellyttäisi viedä tuon hintaista autoa pajalle, mutta kun ei yhtään liikenisi aikaa autoremontteihin, eikä tuo kansiremppa taida pajalla ihan ilmainen olla.
Terveisin Jakki
Ykkösen ja öljykanavan väliltä kansipahvia minulle jo tuossa ehdoteltiinkin erään tuttavan suunnalta viaksi.
Kansijumpassa varmaankin riittää kun ottaa suuttimien ja pumpun väliltä putket irti niin ei tarvitse suuntauksia&säätöjä tehdä suuttimille?
Ajoituksia joutuu sittemmin kasatessa ruuvailemaan kun pumppu on ketjulla...?
Saako kannen nostettua pois ilman koneen keinuttelua ja alaspäin laskemista?
Voiko kannesta laskea siivun pois?
Ompahan pirullisessa paikassa nuo vitospytyn korvilla olevat pultit...
Ei sitten yhtään miellyttäisi viedä tuon hintaista autoa pajalle, mutta kun ei yhtään liikenisi aikaa autoremontteihin, eikä tuo kansiremppa taida pajalla ihan ilmainen olla.
Terveisin Jakki
Moni väittää että keula on helppo purkaa ja sittenhän pystyy moottoria liikuttelemaan. Tuolla esim kuvaa http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=24800.