-02 ML, ja erityisesti 400CDI?

Vastaa Viestiin
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

-02 ML, ja erityisesti 400CDI?

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Tuommoinen värkki. Mitä kannattaa ottaa huomioon moista katellessa, noin yleensä ML:ssä ja erityisesti mahtimoottorilla olevassa?
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Jaa-a, yks ohjainlaitevikanen oli tuas johonka oli vaihrettu aika monta suutinta :shock:
Ny o hallis yks johonka orotellahan huomiseksi yhtä siitintä 8)
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Onkoon perus CDI:n vaivat? Siittimiä ja hehkuja?
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Alkupään v8 Cdi koneissa oli jako ketjun hyppimistä tasapaino akselin
kohdalta (ohjain kisko puutui)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”