 
 Juhannusaatonaatona kävin mutkan Jyväskylässä, R jäi tielleen ja kotiinpäin tultiin -10 Vianolla.
Entisestä ei opittu mitään, koneena on samanmoinen kurahaara-kutonen kuin ärrässäkin
 Tosin parikymmentä kaakkia leinimpänä versiona ja näyttäisi ettei vuoda öljyä
  Tosin parikymmentä kaakkia leinimpänä versiona ja näyttäisi ettei vuoda öljyä  Ainakaan siis ei näy vuotoa, tosin tällaisen konehuoneeseen katseluhan on samanlaista kuin kyttäisi kerrostalokaksion makuuhuoneen kalusteita porraskäytävästä postiluukusta käsin
  Ainakaan siis ei näy vuotoa, tosin tällaisen konehuoneeseen katseluhan on samanlaista kuin kyttäisi kerrostalokaksion makuuhuoneen kalusteita porraskäytävästä postiluukusta käsin  
 Mittarissa on 180tkm. huoltokirjakin löytyy, mutta tiiä näistä. Toisaalta jos joku väärentäisi huoltokirjan, niin ei kai siihen laitettaisi pahimmillaan 40tkm. huoltovälejä
 
 Auto tuntuu kyllä varsin mieluisalta, on mielestäni parempi ajaa kuin R oli. Takatilasta tulee väkisinkin hiukan huminaa, mutta ei pahasti ja äänitaso onkin ainoa missä tämä tuntuisi ärrälle häviävän. Osaltaan vaikuttaa varmasti myös alla olevat keskieuroopan kitkarenkaat
 
 Kotona käännettiin hetimmiten keskipenkki naama menosuuntaan ja takimmainen rivi nostettiin pihaliiteriin. Takatilaan täytyisi hankkia koiralle häkki. Ajatuksena häkin kanssa on, että se tulisi kiinni keskipenkkiin ja luukkuja olisi molempiin suuntiin. Häkin taakse täytyisi siis jäädä lastenvunujen mentävä tila ja siksi täytyisi olla luukku myös eteenpäin, että auton pakkaaminen olisi mahdollisimman kätevää ja toisaalta koiraa saisi käytettyä matkalla ulkona ilman tavaroiden purkamista.
Toiset pyörät ovat hankintalistalla ja ennen syksyn kylmiä täytyy myös asentaa moottorinlämmitin kera sisäpistokkeen ja ylläpitolaturin. Sähkölaitettahan tällaisessakin pirssissä on sen verran, että akku on jokatapauksessa kovilla.




 
 




 
 


