vanhat kaapit nelikkoina?

Vastaa Viestiin
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

vanhat kaapit nelikkoina?

Viesti Kirjoittaja oltzi »

Miten paljon noita on tehty? Suomessa sähkölaitoksella noita on ollu pari.

Ajatuksena ois tehdä tuosta 409:stä neliveto. Etuakseli vaan pitäs ottaa sellasesta jossa akseli massa ois sama tai suurempi.

Jakiksen sais geestä? Ja sitä taitaa olla tehdaskin käyttäny?

Hj61 akseli tossa ois mut epäilen ettei massat riitä.
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

Viesti Kirjoittaja oltzi »

s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ja minä kun luulin että kaikki kaksi- ja kolmitonnisnelikkokaapit oli ihterakenneltuja :oops:

Elikkäs mittään en ossaa vastata Oltzin kyselyyn, soori :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
JTuom
Viestit: 104
Liittynyt: 29.10.2010 23:41
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja JTuom »

Tuo nettikoneen 310D on Iglhaut: http://www.iglhaut-allrad.de/
Eli saksalainen "paja", joka muuntaa mersuja nelivetosiksi. Mun käsityksen mukaan noissa olis Geen akselit ja jakolaatikko, ainakin vanteet passais. :lol:

Variokoppasta onkin sitten saanut nelivetona ihan tehtaalta.

Vieläkin harmittaa kun meni tuo nettikoneessakin ollut 310 sivusuun. :evil:
MB 817 rojekti
Peugeot 505 GTD Turbo
+ erinäisiä raatoja
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5953
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

JTuom kirjoitti:Tuo nettikoneen 310D on Iglhaut: http://www.iglhaut-allrad.de/
Eli saksalainen "paja", joka muuntaa mersuja nelivetosiksi. Mun käsityksen mukaan noissa olis Geen akselit ja jakolaatikko, ainakin vanteet passais. :lol:

Variokoppasta onkin sitten saanut nelivetona ihan tehtaalta.

Vieläkin harmittaa kun meni tuo nettikoneessakin ollut 310 sivusuun. :evil:
Hmmm. Tekisköhän ne nelivetotenavan? Ja mitä se suomalainen katsastushenkilö sanoisi kun veisi rekisteröitäväksi tuollaisen pajan tuotteen... ? Omavalmiste nelivetotenava ei kuulema kelpaa...
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

Viesti Kirjoittaja oltzi »

JTuom kirjoitti:Tuo nettikoneen 310D on Iglhaut: http://www.iglhaut-allrad.de/
Eli saksalainen "paja", joka muuntaa mersuja nelivetosiksi. Mun käsityksen mukaan noissa olis Geen akselit ja jakolaatikko, ainakin vanteet passais. :lol:

Variokoppasta onkin sitten saanut nelivetona ihan tehtaalta.

Vieläkin harmittaa kun meni tuo nettikoneessakin ollut 310 sivusuun. :evil:
niin harmittaa :lol:
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”