Luultavasti on henkilöautosta se pumppu missä on kytkimiä, mutta mistäs näistä ikinä tietää. Viton pumpuissa ei kaiketi ole sähkökytkimiä.
Jos vain koodia saa jollain lukulaitteella näkyviin niin tässä on listaa:
http://www.trnw.net/z-search/ZF4HP20.php
Pitääpäs tässä itsekin värkätä reaaliaikainen lukulaite muistilla tälle, niin ei olla niin kädettömiä kun punavalot vilkahtelee kojalaudassa...
https://docs.google.com/open?id=0BzSXDb ... kRsZEhKUDA
Vikakoodit:
http://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics
ISO 9141-2. This protocol has an asynchronous serial data rate of 10.4 kBaud. It is somewhat similar to RS-232; however, the signal levels are different, and communications happens on a single, bidirectional line without additional handshake signals. ISO 9141-2 is primarily used in Chrysler, European, and Asian vehicles.
pin 7: K-line
pin 15: L-line (optional)
UART signaling
K-line idles high, with a 510 ohm resistor to Vbatt
The active/dominant state is driven low with an open-collector driver.
Message length is restricted to 12 bytes, including CRC
eli tuollaisella lukijalla onnistuu. Se on vain tavallinen RS232 ulostulo 0V/+5V logiikalla. K-line on laatikon tietokoneessa pinna 50, en muista mikä pinna se on penkinalusliittimellä, mutta on se sielläkin kun olen sitä bittivirtaa siitä skoopilla katsonut.
...jaa no eihän tuosta edelläolevasta saa kukaanmitään selvää.

:
OBDII lukulaitteen nasta 7 (K-line/ISO 9141-2) pitää saada Vitossa olevan laatikon tietokoneen nastaan 50, joka löytyy penkin juuresta nastasta X. Tämä on liian vaikeata monelle autokorjaamolle ja autosähköihin erikoistuneelle Bosch korjaamoille.